LPG LANDI Warszawa - poszukiwany dobry fachowiec
BRC daje radę - jeżdżę na tym już piąty rok, zrobiłem na tej instalce ponad 150kkm i jak na razie nie mam na co narzekać.Likario pisze:Byłem w Energy zaproponowali mi BRC. Pytałem się też o STAGA ale powiedzieli mi że do tej generacji lepsze będzie BRC, ewentualnie Prins, tylko że ta instalacja jest dużo droższa. Co sądzicie?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Orientacyjnie jakie koszta były poniesione przy takim przebiegu?FOSS pisze: BRC daje radę - jeżdżę na tym już piąty rok, zrobiłem na tej instalce ponad 150kkm i jak na razie nie mam na co narzekać.
Wymiana wtryskiwaczy tudzież cegły?
Ja przy takim przebiegu szykuje się do wymiany kompletu wtrysków w V6 na AC koszt u gazownika 400zł+ wcześniej wsadziłem sam zavoli za 210 z wysyłką. (wraz z tą paczką przyszedł zapas filtrów fazy ciekłej i lotnej, po ok ~20zł/10 kkm)
Wtrące swoje trzy grosze... u mnie w d2 przy przebiegu 110kkm na gazie instalacja BRC SeQuent koszty dodatkowe jakie poniosłem oprócz przeglądów i wymian filtrów to: reduktor genius max 1100zł jeśli dobrze pamiętam i jeden wtryskiwacz poszedł kheihina coś koło 400/500zł chyba dałem... autem jeździłem 6lat. Także myślę że krzywdy nie było. Obecny właściciel chyba też nie narzekaDymian pisze:Orientacyjnie jakie koszta były poniesione przy takim przebiegu?FOSS pisze: BRC daje radę - jeżdżę na tym już piąty rok, zrobiłem na tej instalce ponad 150kkm i jak na razie nie mam na co narzekać.
Wymiana wtryskiwaczy tudzież cegły?
Ja przy takim przebiegu szykuje się do wymiany kompletu wtrysków w V6 na AC koszt u gazownika 400zł+ wcześniej wsadziłem sam zavoli za 210 z wysyłką. (wraz z tą paczką przyszedł zapas filtrów fazy ciekłej i lotnej, po ok ~20zł/10 kkm)
Ja mam u siebie 2 reduktory GeniusMax i jeszcze nic z nimi nie robiłem. Nie mam z nimi problemów a na LPG nie ma problemów z wydajnością ani na pełnym bucie ani przy zamykaniu budzikaDymian pisze:Orientacyjnie jakie koszta były poniesione przy takim przebiegu?
Wymiana wtryskiwaczy tudzież cegły?
Przez ten czas padły mi 2 wtryskiwacze - 1 wymieniono mi jeszcze na gwarancji, 1 wymieniłem już sam bo puszczał gaz górą. Poza tym zapobiegawczo wymieniłem jeszcze 1 wtryskiwacz którego również podejrzewałem o puszczanie gazu górą chociaż na gorącym uczynku go nie złapałem więc być może zrobiłem to pochopnie.
Nic więcej nie robiłem oprócz oczywiście regularnych serwisów.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No i właśnie dlatego mam dwa - zainwestowałem przy montażu po to aby teraz ze spokojną głową oszczędzać na paliwieApophis pisze:Dlatego FOSS że masz dwie cegły nie sa tak obciązone i wytrzymają dłużej. Ma to swój sens.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Dobra, trochę mnie nie było, ale ostatecznie zdecydowałęm się na montaż. Byłem w Energy powiedzieli że do tego motoru najlepiej nad się albo BRC albo Landi Renzo. Ewenetualnie jeżeli mam więcej gotówki może być PRINS. I teraz mam pytanie, czy możecie mi coś powiedzieć o tych dwóch pozostałych instalacjach? Pomyśleć nad tym czy iść zdecydowanie w BRC?
- rollo_tomasi
- Forum Audi A8
- Posty: 196
- Rejestracja: 24 sie 2011, 22:53
- Lokalizacja: Łódź
Nie narzeka, bo raz na 6 miesięcy jeździ na sprawdzenie LPG i ew. korektę ustawień.AMSTAFF pisze: Obecny właściciel chyba też nie narzeka
Ostatnio zmieniony 05 lis 2014, 22:11 przez rollo_tomasi, łącznie zmieniany 1 raz.
Tomek
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 paź 2013, 18:08
- Lokalizacja: Warszawa
Witam,
Panowie co sądzicie o poniższym zakładzie:
Jakiś czas temu polecał go FOSS, 2009-07-29, 15:54, czy coś się zmieniło?
AUTO-GAZ Otrębusy
Te.l: +48607350000
Kontaktowałem się tel., wstępny termin: 24.11.2014.
Polecił:
KME: NEVO
Reduktor: R2 TWIN
Wtryski: HANA
Cena: około 4000zł.
W Energy GAZ za BRC: 6500zł.
Co inny warsztat polecają co innego.
Co osoba na forum poleca co innego.
Wiem że 50% sukcesu to montażysta więc nie widzę sensu sugerować komuś STAGA skoro sam upiera się na KME.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Panowie co sądzicie o poniższym zakładzie:
Jakiś czas temu polecał go FOSS, 2009-07-29, 15:54, czy coś się zmieniło?
AUTO-GAZ Otrębusy
Te.l: +48607350000
Kontaktowałem się tel., wstępny termin: 24.11.2014.
Polecił:
KME: NEVO
Reduktor: R2 TWIN
Wtryski: HANA
Cena: około 4000zł.
W Energy GAZ za BRC: 6500zł.
Co inny warsztat polecają co innego.
Co osoba na forum poleca co innego.
Wiem że 50% sukcesu to montażysta więc nie widzę sensu sugerować komuś STAGA skoro sam upiera się na KME.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam.