części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 98 LPG ] LPG do oceny - co zrobić aby było lepiej

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 06 paź 2014, 16:48

pepi, 100tyś to stag też się sypnie, a Kolega Apophis, jak zwykle na słowo, bez argumentów.
Czyli to nie wojna stag&BRC, tylko pepi, &Apophis,
No i już wszystko wiem.

Gość

Post autor: Gość » 06 paź 2014, 17:09

Gabriel pisze: a Kolega Apophis, jak zwykle na słowo, bez argumentów.
Mało to argumentów się napisało już na łamach tylko tego forum??
A inne fora a rzesza zadowolonych inaczej to co? :)

Gabriel pisze:Czyli to nie wojna stag&BRC, tylko pepi, &Apophis,
Ja z pepim jakoś dobrze żyje :)

Ja się o swoje BRC nie martwie bo już się zwróciło i zaczeło siać oszczedności,po 100tys jak się sypnie to założe se nowe :)

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 06 paź 2014, 17:21

Witam!
Gabriel pisze:jak zwykle na słowo, bez argumentów.
Czyli to nie wojna stag&BRC
Poczytaj watek Majki "STAG 300 i dramat".Jest to jeden z licznych przykladow.W cywilizowanych krajach gdzie jest jasne prawo praktycznie nikt tego nie instaluje a jesli juz to obowiazkowo z polisa ubezpieczeniowa od kosztow napraw.To o czyms swiadczy.
Ta tak zwana "miedzynarodowa gwarancja" ktora przy tym oferuja to lipa jakich malo!
Obejmuje tylko elementy a nie calosci instalacji i jej prawidlowego funkcjonowania.Zadna szanujaca sie firma tak nie postepuje.Ponadto sprawdz jakie czasy przegladow (platnych) sa podane.Trwalosc wtryskiwaczy porownywalna do trwalosci filtrow.Czy to jeszcze malo?Jesli mowimy o alternatywnym ukladzie zasilania to powinien on byc trwaloscia i niezawodnoiscia zblizony do zasadniczego.A gdzie to jest?
To tylko pobieznie opisane najglowniejsze powody uzasadniajace NIGDY WIECEJ.


Stefan.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 06 paź 2014, 20:25

matko boska ja tak samo nie lubię BRC jak i Stag :)
Tylko nie rozumiem podejścia co niektórych
to że kowale zakładają lpg to fakt co chwila rodzynki wypływają na forum
fakt jest faktem brc jest bardziej odporne na kowalstwo artystyczne i działa wbrew praw fizyki :) -tego nie możemy negować !
Proszę mi wytłumaczyć jak komputer może paść sam z siebie ?/
padnie jak jest zalany lub nie prawidłowo zabezpieczony lub podłączony i nie ma tu żadnego znaczenia marka jego /w przypadku brc komputer jest przedpotopowy
z epoki kamienia łupanego kto coś robił ustawiał to wie co i jak
Ale czyta dobrze sygnały wtrysków różnych aut i np .taki stag zgłupieje w marce wymienionej wyżej i tu kolega trafił i raczej będzie zadowolony
jeszcze są dwa sterowniki które dadzą radę !
A co do dłubania przy lpg ja od wiosny raz tylko podpinałem ale to tylko z czystej ciekawości i dla sprawdzenia czegoś .
Więc przepraszam ale moim zdanie sterownik agis jest najlepszy co niektórzy z tego forum mają bo dali się przekonać i co zły sterownik ???
Proszę do tablicy i się wypowiedzieć ;)

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 06 paź 2014, 21:17

pepi pisze: Więc przepraszam ale moim zdanie sterownik agis jest najlepszy co niektórzy z tego forum mają bo dali się przekonać i co zły sterownik ???
Proszę do tablicy i się wypowiedzieć ;)
Na razie jestem zadowolony z agisa , czekam na test spalania zobaczymy, czy pali mniej niż stagowytwór.
Ważna też jest cena sterownika jak i podzespołów.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 06 paź 2014, 21:43

a ile ci pali ? :)

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 07 paź 2014, 07:53

pepi pisze:a ile ci pali ? :)
Na stogotworze miasto ok 19LPG trasa najoszczędniej 10LPG.
Na agisie nie testowałem bo jeżdze głównie busem.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 paź 2014, 08:12

niżej jak 10 l i tak nie zejdziesz :)
raczej
moje zazwyczaj 12-16

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 07 paź 2014, 14:40

Temat Majki to tylko dowód na
pepi pisze:to że kowale zakładają lpg to fakt co chwila rodzynki wypływają na forum
Ludzie zwalili jej samochód a nie instalacja LPG i jest to tam czarno na białym napisane.
Staga montuje prawie każdy gaziarz, BRC też ale na życzenie bo droższy, a ludzie chcą tanio.
Na 10 aut ze stagiem, śmigają 2 na BRC. Proporcjonalnie więcej będzie niezadowolonych ze staga i tyleż kroć mniej niezadowolonych z BRC
Wszystkie niezadowolenia, jakie czytałem tu na forum wynikają z błędów ludzi a nie zle działającej instalacji.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 07 paź 2014, 16:13

Witam!
Gabriel pisze:Wszystkie niezadowolenia, jakie czytałem tu na forum wynikają z błędów ludzi a nie zle działającej instalacji.
Tu jest kolega w bledzie.Ta (stag) instalacja dziala na podstawie "usrednien" co do tej klasy silnika zupelnie sie nie nadaje.Owszem mozna uzyskac jako taka poprawnosc w bardzo waskim zakresie ale nic dalej.Do tego potrzebny jest jednak kozak na miare Karola 208.
Cywilizowane instalacje zajmuja sie tylko przeliczeniem dawki energetycznej paliwa.Reszta zajmuje sie komputer silnika.

Stefan.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 paź 2014, 16:21

przepraszam ale jesteś w lesie :)
Dawałem tu chyba link ze strojenia stag
poszukaj przeczytaj i się wypowiadaj bo nie rozumiesz sensu lpg

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 07 paź 2014, 16:41

co do tematu - sprawdziłem instalacje od upalonego pinu 41 - kable do elektrozaworów sprawdzone i wszystko ok, żadnego zwarcia na kablach... elektrozawory z przodu nowe wiec pewnie działają - ciężki dostęp i nie miałem jak sprawdzić, elektrozawór w butli sprawdzony na krótko i bez problemu otwiera zaworek i gaz leci... także zgłupiałem, nowy sterownik mam ale boje się go podłaczyć :P

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 07 paź 2014, 16:42

majkaistefan, nawet jeżeli jakaś instalacja się nie nadaję do obsługi któregoś samochodu (nie znam się aż tak dobrze aby w tej kwestii się wypowiadać), to ktoś przecież podjął decyzje żeby ją zamontować w tym aucie. I zawsze jest to warsztat specjalizujący się w montażu LPG. Więc czyja to wina? Monterów, czy instalacji że się znalazła, gdzie nie powinna i teraz nie daje sobie rady, a pracować musi?
Wszystko zależy od ludzi, którzy biorą kasę i robią "kupę" a nie Stag czy coś innego.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 07 paź 2014, 17:01

Witam!
Gabriel pisze:nawet jeżeli jakaś instalacja się nie nadaję do obsługi któregoś samochodu (nie znam się aż tak dobrze aby w tej kwestii się wypowiadać), to ktoś przecież podjął decyzje żeby ją zamontować w tym aucie.
- i w lasnie w poscie kolegi tkwi sedno sprawy! :) Niewielu ludzi decydujacych sie na zalozenie instalacji ma o tym (bo i dlaczego ma miec?) wystarczajace pojecie.Ma byc TANIO I DOBRZE Dlatego wlasnie:
Gabriel pisze:ktoś przecież podjął decyzje żeby ją zamontować w tym aucie. I zawsze jest to warsztat specjalizujący się w montażu LPG.
NIGDY nie informujac klienta na jakie to "schody" sie decyduje tylko liczy wlasny zarobek!
No i oczyweiscie BEDZIE PAN ZADOWOLONY !
Stefan.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 paź 2014, 21:02

tylko nikt chyba nie wie o pewnym fakcie że jeśli zamontował nie prawidłowo lub nie umie wyregulować
za 3 razem to ma sobie zabrać ją z powrotem lub właściciel może pojechać do innego zakładu w celu naprawy i regulacji
koszta tej operacji płaci ten pierwszy :)
Tylko nikt tego nie robi a to mnie dziwi

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl