[S8 D2 98 LPG ] LPG do oceny - co zrobić aby było lepiej
Mało to argumentów się napisało już na łamach tylko tego forum??Gabriel pisze: a Kolega Apophis, jak zwykle na słowo, bez argumentów.
A inne fora a rzesza zadowolonych inaczej to co?
Ja z pepim jakoś dobrze żyjeGabriel pisze:Czyli to nie wojna stag&BRC, tylko pepi, &Apophis,
Ja się o swoje BRC nie martwie bo już się zwróciło i zaczeło siać oszczedności,po 100tys jak się sypnie to założe se nowe
Witam!
Ta tak zwana "miedzynarodowa gwarancja" ktora przy tym oferuja to lipa jakich malo!
Obejmuje tylko elementy a nie calosci instalacji i jej prawidlowego funkcjonowania.Zadna szanujaca sie firma tak nie postepuje.Ponadto sprawdz jakie czasy przegladow (platnych) sa podane.Trwalosc wtryskiwaczy porownywalna do trwalosci filtrow.Czy to jeszcze malo?Jesli mowimy o alternatywnym ukladzie zasilania to powinien on byc trwaloscia i niezawodnoiscia zblizony do zasadniczego.A gdzie to jest?
To tylko pobieznie opisane najglowniejsze powody uzasadniajace NIGDY WIECEJ.
Stefan.
Poczytaj watek Majki "STAG 300 i dramat".Jest to jeden z licznych przykladow.W cywilizowanych krajach gdzie jest jasne prawo praktycznie nikt tego nie instaluje a jesli juz to obowiazkowo z polisa ubezpieczeniowa od kosztow napraw.To o czyms swiadczy.Gabriel pisze:jak zwykle na słowo, bez argumentów.
Czyli to nie wojna stag&BRC
Ta tak zwana "miedzynarodowa gwarancja" ktora przy tym oferuja to lipa jakich malo!
Obejmuje tylko elementy a nie calosci instalacji i jej prawidlowego funkcjonowania.Zadna szanujaca sie firma tak nie postepuje.Ponadto sprawdz jakie czasy przegladow (platnych) sa podane.Trwalosc wtryskiwaczy porownywalna do trwalosci filtrow.Czy to jeszcze malo?Jesli mowimy o alternatywnym ukladzie zasilania to powinien on byc trwaloscia i niezawodnoiscia zblizony do zasadniczego.A gdzie to jest?
To tylko pobieznie opisane najglowniejsze powody uzasadniajace NIGDY WIECEJ.
Stefan.
matko boska ja tak samo nie lubię BRC jak i Stag
Tylko nie rozumiem podejścia co niektórych
to że kowale zakładają lpg to fakt co chwila rodzynki wypływają na forum
fakt jest faktem brc jest bardziej odporne na kowalstwo artystyczne i działa wbrew praw fizyki -tego nie możemy negować !
Proszę mi wytłumaczyć jak komputer może paść sam z siebie ?/
padnie jak jest zalany lub nie prawidłowo zabezpieczony lub podłączony i nie ma tu żadnego znaczenia marka jego /w przypadku brc komputer jest przedpotopowy
z epoki kamienia łupanego kto coś robił ustawiał to wie co i jak
Ale czyta dobrze sygnały wtrysków różnych aut i np .taki stag zgłupieje w marce wymienionej wyżej i tu kolega trafił i raczej będzie zadowolony
jeszcze są dwa sterowniki które dadzą radę !
A co do dłubania przy lpg ja od wiosny raz tylko podpinałem ale to tylko z czystej ciekawości i dla sprawdzenia czegoś .
Więc przepraszam ale moim zdanie sterownik agis jest najlepszy co niektórzy z tego forum mają bo dali się przekonać i co zły sterownik ???
Proszę do tablicy i się wypowiedzieć
Tylko nie rozumiem podejścia co niektórych
to że kowale zakładają lpg to fakt co chwila rodzynki wypływają na forum
fakt jest faktem brc jest bardziej odporne na kowalstwo artystyczne i działa wbrew praw fizyki -tego nie możemy negować !
Proszę mi wytłumaczyć jak komputer może paść sam z siebie ?/
padnie jak jest zalany lub nie prawidłowo zabezpieczony lub podłączony i nie ma tu żadnego znaczenia marka jego /w przypadku brc komputer jest przedpotopowy
z epoki kamienia łupanego kto coś robił ustawiał to wie co i jak
Ale czyta dobrze sygnały wtrysków różnych aut i np .taki stag zgłupieje w marce wymienionej wyżej i tu kolega trafił i raczej będzie zadowolony
jeszcze są dwa sterowniki które dadzą radę !
A co do dłubania przy lpg ja od wiosny raz tylko podpinałem ale to tylko z czystej ciekawości i dla sprawdzenia czegoś .
Więc przepraszam ale moim zdanie sterownik agis jest najlepszy co niektórzy z tego forum mają bo dali się przekonać i co zły sterownik ???
Proszę do tablicy i się wypowiedzieć
Na razie jestem zadowolony z agisa , czekam na test spalania zobaczymy, czy pali mniej niż stagowytwór.pepi pisze: Więc przepraszam ale moim zdanie sterownik agis jest najlepszy co niektórzy z tego forum mają bo dali się przekonać i co zły sterownik ???
Proszę do tablicy i się wypowiedzieć
Ważna też jest cena sterownika jak i podzespołów.
Temat Majki to tylko dowód na
Staga montuje prawie każdy gaziarz, BRC też ale na życzenie bo droższy, a ludzie chcą tanio.
Na 10 aut ze stagiem, śmigają 2 na BRC. Proporcjonalnie więcej będzie niezadowolonych ze staga i tyleż kroć mniej niezadowolonych z BRC
Wszystkie niezadowolenia, jakie czytałem tu na forum wynikają z błędów ludzi a nie zle działającej instalacji.
Ludzie zwalili jej samochód a nie instalacja LPG i jest to tam czarno na białym napisane.pepi pisze:to że kowale zakładają lpg to fakt co chwila rodzynki wypływają na forum
Staga montuje prawie każdy gaziarz, BRC też ale na życzenie bo droższy, a ludzie chcą tanio.
Na 10 aut ze stagiem, śmigają 2 na BRC. Proporcjonalnie więcej będzie niezadowolonych ze staga i tyleż kroć mniej niezadowolonych z BRC
Wszystkie niezadowolenia, jakie czytałem tu na forum wynikają z błędów ludzi a nie zle działającej instalacji.
Witam!
Cywilizowane instalacje zajmuja sie tylko przeliczeniem dawki energetycznej paliwa.Reszta zajmuje sie komputer silnika.
Stefan.
Tu jest kolega w bledzie.Ta (stag) instalacja dziala na podstawie "usrednien" co do tej klasy silnika zupelnie sie nie nadaje.Owszem mozna uzyskac jako taka poprawnosc w bardzo waskim zakresie ale nic dalej.Do tego potrzebny jest jednak kozak na miare Karola 208.Gabriel pisze:Wszystkie niezadowolenia, jakie czytałem tu na forum wynikają z błędów ludzi a nie zle działającej instalacji.
Cywilizowane instalacje zajmuja sie tylko przeliczeniem dawki energetycznej paliwa.Reszta zajmuje sie komputer silnika.
Stefan.
co do tematu - sprawdziłem instalacje od upalonego pinu 41 - kable do elektrozaworów sprawdzone i wszystko ok, żadnego zwarcia na kablach... elektrozawory z przodu nowe wiec pewnie działają - ciężki dostęp i nie miałem jak sprawdzić, elektrozawór w butli sprawdzony na krótko i bez problemu otwiera zaworek i gaz leci... także zgłupiałem, nowy sterownik mam ale boje się go podłaczyć
majkaistefan, nawet jeżeli jakaś instalacja się nie nadaję do obsługi któregoś samochodu (nie znam się aż tak dobrze aby w tej kwestii się wypowiadać), to ktoś przecież podjął decyzje żeby ją zamontować w tym aucie. I zawsze jest to warsztat specjalizujący się w montażu LPG. Więc czyja to wina? Monterów, czy instalacji że się znalazła, gdzie nie powinna i teraz nie daje sobie rady, a pracować musi?
Wszystko zależy od ludzi, którzy biorą kasę i robią "kupę" a nie Stag czy coś innego.
Wszystko zależy od ludzi, którzy biorą kasę i robią "kupę" a nie Stag czy coś innego.
Witam!
No i oczyweiscie BEDZIE PAN ZADOWOLONY !
Stefan.
- i w lasnie w poscie kolegi tkwi sedno sprawy! Niewielu ludzi decydujacych sie na zalozenie instalacji ma o tym (bo i dlaczego ma miec?) wystarczajace pojecie.Ma byc TANIO I DOBRZE Dlatego wlasnie:Gabriel pisze:nawet jeżeli jakaś instalacja się nie nadaję do obsługi któregoś samochodu (nie znam się aż tak dobrze aby w tej kwestii się wypowiadać), to ktoś przecież podjął decyzje żeby ją zamontować w tym aucie.
NIGDY nie informujac klienta na jakie to "schody" sie decyduje tylko liczy wlasny zarobek!Gabriel pisze:ktoś przecież podjął decyzje żeby ją zamontować w tym aucie. I zawsze jest to warsztat specjalizujący się w montażu LPG.
No i oczyweiscie BEDZIE PAN ZADOWOLONY !
Stefan.