![]() |
![]() |
![]() |
[D3 03 4.0TDI ] downgrade MMI 5150->0770
[D3 03 4.0TDI ] downgrade MMI 5150->0770
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z rozładowującym się akumulatorem wyczytałem w internecie ze przyczyną może być soft który stwarza problem mianowicie nie mogę ustawić daty na MMI i na zegarach nie ma anteny z tego co wyczytałem ciągle pobiera prąd i nie usypia któregoś z modułu podpiąłem pod vaga i pokazało mi błędy, czy da się zrobić downgrade jak nie mam oprogramowania 0770? i dlaczego wystąpiła mi ochrona komponentu? przy wyjęciu bezpiecznika nr 5 akumulator nie zostaje rozładowany. Proszę o pomoc bo ten samochód zjadł mi wszystkie nerwy ;(
Address 07: Control Head Labels: 4E0-910-7xx-07.lbl
Part No SW: 4E0 910 769 D HW: 4E0 035 729
Component: Interfacebox H43 5150
Revision: 00000000 Serial number: 343H9037520110
Coding: 0000202
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 2D550D87C835
Part No: 4E0 910 609 A
Component: Bedienteil MMI H42 0020
3 Faults Found:
00003 - Control Module
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
Freeze Frame:
Fault Status: 01100101
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 152
Mileage: 268843 km
Time Indication: 0
Date: 2003.02.27
Time: 00:53:06
Address 47: Sound System Labels: 4E0-910-223.lbl
Part No SW: 4E0 910 223 P HW: 4E0 035 223 A
Component: DSP-Amp.-High H00 0460
Coding: 0000018
Shop #: WSC 02313 785 00200
VCID: 2A5F069BF9DB
1 Fault Found:
02084 - Component Protection
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
Freeze Frame:
Fault Status: 01100101
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 137
Mileage: 267527 km
Time Indication: 0
Date: 2014.08.30
Time: 12:24:24
Address 07: Control Head Labels: 4E0-910-7xx-07.lbl
Part No SW: 4E0 910 769 D HW: 4E0 035 729
Component: Interfacebox H43 5150
Revision: 00000000 Serial number: 343H9037520110
Coding: 0000202
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 2D550D87C835
Part No: 4E0 910 609 A
Component: Bedienteil MMI H42 0020
3 Faults Found:
00003 - Control Module
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
Freeze Frame:
Fault Status: 01100101
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 152
Mileage: 268843 km
Time Indication: 0
Date: 2003.02.27
Time: 00:53:06
Address 47: Sound System Labels: 4E0-910-223.lbl
Part No SW: 4E0 910 223 P HW: 4E0 035 223 A
Component: DSP-Amp.-High H00 0460
Coding: 0000018
Shop #: WSC 02313 785 00200
VCID: 2A5F069BF9DB
1 Fault Found:
02084 - Component Protection
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
Freeze Frame:
Fault Status: 01100101
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 137
Mileage: 267527 km
Time Indication: 0
Date: 2014.08.30
Time: 12:24:24
AUDI Centrum Warszawa, dawniej AUTO VIVA, salon przy ul. Połczyńskiej - oni na pewno zdejmują ochronę komponentu.magicshow pisze:może ktoś się orientuję gidze można tą blokadę zdjąć? jestem z lubelskiego dzwoniłem do serwisu audi w Świdniku i powiedziano mi że nie przeprowadzają takich czynności.
Generalnie nie wszystkie salony to robią albo nawet uściślając rzadko który salon bo w Warszawie to chyba tylko AUTO VIVA.
A jak zdecydujesz się na wycieczkę do Warszawy to możemy się spotkać i zgłębić trochę problem tego twojego prądu

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
poprostu nie potrzebna była ta aktualizacja, ajjjj.... z wielką chęcia 200km ode mnie rownież siostrę odwiedzę
spotkanie oczywiście, a z prądem jest juz okej
powrócił, mój błąd zła adaptacja aku 
no i jest zagadka bo dzwoniłem do gości z karkowa co się tym zajmują i powiedzieli mi ze może byc przyczyną złe kodowanie i nie poprawne wgranie softu, bo wzmacniacza przed instalacja nie zmieniałem to dlaczego pojawiło się CP?



no i jest zagadka bo dzwoniłem do gości z karkowa co się tym zajmują i powiedzieli mi ze może byc przyczyną złe kodowanie i nie poprawne wgranie softu, bo wzmacniacza przed instalacja nie zmieniałem to dlaczego pojawiło się CP?
Nie jesteś pierwszym któremu "język polski" popsuł MMI - ciężko trafić dobrą wersję spolszczenia a jeszcze ciężej trafić dobrą wersję spolszczenia i człowieka ogarniającego dobrze w jednym miejscu i o jednym czasie jednocześnie.magicshow pisze:poprostu nie potrzebna była ta aktualizacja, ajjjj....
No to jakbyś planował wycieczkę to dawaj znać - kontakt do mnie znajdziesz w moich ogłoszeniachmagicshow pisze:z wielką chęcia 200km ode mnie rownież siostrę odwiedzęspotkanie oczywiście...

No poprawne kodowanie akumulatora to rzecz wręcz podstawowa - błąd w tym miejscu często skutkuje problemami z prądem.magicshow pisze:... a z prądem jest juz okejpowrócił, mój błąd zła adaptacja aku
![]()
Noi mogło tak się zdarzyć że błąd w aktualizacji softu wygenerował CP.magicshow pisze:no i jest zagadka bo dzwoniłem do gości z karkowa co się tym zajmują i powiedzieli mi ze może byc przyczyną złe kodowanie i nie poprawne wgranie softu, bo wzmacniacza przed instalacja nie zmieniałem to dlaczego pojawiło się CP?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
CP w AUTO VIVA to jak dobrze kojarzę jakieś 200-250plnmagicshow pisze:Ciekawi mnie jaki będzie koszt w aso zdjęcia CP i adaptacji basic setting próbowałem się dodzwonić ale bez skutecznie.
Kosztów kodowania i innych rzeczy nie kojarzę.
Jeżeli chcesz cokolwiek taniej to kodowania sterowników ja mogę zrobić - po numerze VIN mogę odczytać twoje pełne wyposażenie a więc i mogę pod to zakodować wszystkie twoje sterowniki.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No to ładnie sobie kurna liczą.... niby region biedniejszy od stolicy a tu cena prawie 2x wyższa :shock:pebo pisze:W Białymstoku u Sieńki zdjęcie CP to 4 setki.
No chyba, że ja nie jestem na czasie i w Warszawie też tak drogo

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-