Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 01 3.3TDI ] Brak mocy, kopci. Tiptronic

KoreKrK
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 12 paź 2014, 18:49
Lokalizacja: Słupsk

[D2 01 3.3TDI ] Brak mocy, kopci. Tiptronic

Post autor: KoreKrK » 12 paź 2014, 23:54

Witam wszystkich !
W mojej nowo zakupionej A8 D2 3.3 zauważyłem kilka problemów wymienię je poniżej prosiłbym o jakieś pomysły co może być nie tak zanim poprowadzę to do "magika" który może krzyknąć jakąś kolosalną kwotę a i tak tego nie zrobi, jak to wcześniej już przerabiałem, gdzie mechanik narobił mi rzeczy za 1800 i nie zrobił co trzeba, a okazało się, że zrobiłem usterkę za 400 :). A więc tak :
1. Strasznie ciężko rusza, kompletny brak mocy wciskam gaz na maxa a tu lipa :(
2. Strasznie kopci jak wejdzie na większe obroty
3. Nie czuję, żeby zmieniał biegi, ale czy możliwe, żeby na pierwszym biegu jechał mi 130km/h ?

Po sprawdzeniu na komputerze błędów wyszedł błąd z ciśnieniem powietrza.
Pozdrawiam wszystkich oraz proszę o odpowiedź, lub ewentualne pytania o informacje których nie podałem to sprecyzuje to co będę wiedział ! :)
Ostatnio zmieniony 13 paź 2014, 09:53 przez KoreKrK, łącznie zmieniany 1 raz.

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 13 paź 2014, 07:16

Wylicytowales auto na aukcji w ciemno ? <niewiem>

Objawy tak banalne jakbys nie sprawdzil auta przed zakupem.

Jak kopci na czarno przy mocniejszym wcisnieciu gazu to w wiekszosci przypadkow wtryski do roboty, ale spoko masz tylko 8 :D Wiec 8x400zl.

Wlacz tryb recznej zmiany biegow w skrzynii i przelaczaj recznie. Po drugie masz obrotomierz i chhba widac czy bieg sie zmienia czy nie?

Jesli Ci sie biegi nie zmieniaja , a skrzynia jest w trybie awaryjnym to ruszenie ogniem nie jest mozliwe.

Ile zaplaciles za auto jesli to nie tajemnica?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 13 paź 2014, 08:42

Podaj kody błędów. Oby wałki były całe :P
Reszta do sprawdzenia to:
- przepływka
- filtry paliwa i powietrza

Nie wywala checka?

KoreKrK
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 12 paź 2014, 18:49
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: KoreKrK » 13 paź 2014, 08:55

Za auto zapłaciłem 1050 euro :). Będąc u Niemiaszków z tatą, który kupuje samochody, opony, felgi zauważyłem tą A8 w ładnym stanie wizualnym za 2800 euro i udało się utargować aż tyle, więc domyślałem się, że będzie do roboty, dodam, że została kupiona na sprzedaż, ale jeśli mógłbym z nią przynajmniej trochę coś zrobić to byłoby fajnie pojeżdzić a i jeżeli koszty nie były by ogromne to bym sobie zostawił.
W temacie tych samochodów ze skrzyniami Tiptronic jestem zielony, bo szczerze w moim krótkim życiu pierwszy raz sie z tym spotykam więc jak zmieniać te biegi ręcznie domyślam ię, że drążek przesunąć w prawo pomiędzy + i -, i podczas jazdy nacisnąć blokadę i do góry w celu zwiekszenia, dobrze myślę ?, filtry dziś będą wymieniane, tą przepływkę też sprawdzę.

Gość

Post autor: Gość » 13 paź 2014, 09:00

Podepnij kompa i sprawdź błedy potem wykasuj i sprawdź co wraca. Reczna zmiana w Tipie polega tylko na przełożeniu selektora z pozycji D w prawo i tam mamy + - a na wyświetlaczu powinny być poszczególne numery biegów. Jak na postoju wrzucisz na tip to wiadomo że startujesz od 1. CHyba że ma tryb awaryjny.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 13 paź 2014, 09:12

Znaleźć amatora na 3.3tdi... Bardziej chodliwą jednostką jest 4.2. Przepływkę sprawdzisz vagiem w msblock (trzeba jechać autem na tipie) szukaj wartości w g/s, powinno być koło 190g pod pełnym obciążeniem.

Gość

Post autor: Gość » 13 paź 2014, 09:16

Za 1000euro to sam bym brał bo nawet na czesciach sie da zarobić.
Ogólnie logi zrób te dynamiczne też.

KoreKrK
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 12 paź 2014, 18:49
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: KoreKrK » 13 paź 2014, 13:23

Planuję zawieść ją na regenerację wtryskiwaczy, opłacą się regenerować, i ile to zajmie mniej więcej ? Dzięki za diagnozę, mocą zajmę się jak rozwiążę kopcenie bo to chyba najdroższy interes i najbardziej dokuczliwy :)

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 13 paź 2014, 22:55

Co do przeplywki to proponuje sprawdzac OBIE.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

KoreKrK
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 12 paź 2014, 18:49
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: KoreKrK » 16 paź 2014, 14:04

Byłem u mechanika, zrobił hamulce, bo koła się grzały i kopcenie zniknęło, powiedzialem mu, zeby sprawdził przepływkę to i troche kopa nabrał lecz dalej jest problem z ruszaniem, dzisiaj znalazlem speca od skrzyni i okazało się, że skrzynia jest w trybie awaryj.nym oraz rusza z trójki. Droga moze byc naprawa oraz co to może być ?

Gość

Post autor: Gość » 16 paź 2014, 14:26

CO to nie wiemy a ile ma kosztowac to od kilku stówek za sprawdzenie,poprawienie wtyczek do kilku tysięcy za komplexowy remont.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl