części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 95 4.2PB/LPG ] Przekładnia kierownicza (magiel)

Gość

Post autor: Gość » 05 wrz 2013, 21:52

Adrian patrzałes dokładnie? Ja wyczaiłem że to jednak dziwna awaria końcówki dawała taki rezonans jakby cos w kolumnie pukało.

adrian949

Post autor: adrian949 » 06 wrz 2013, 17:46

Apophis pisze:Adrian patrzałes dokładnie? Ja wyczaiłem że to jednak dziwna awaria końcówki dawała taki rezonans jakby cos w kolumnie pukało.
Myślę że na sto procent, na zgaszonym silniku jak ruszam kierownicą na boki to wtedy stuka.

Gość

Post autor: Gość » 06 wrz 2013, 21:15

Miałem identyczny objaw a teraz go nie ma.

adrian949

Post autor: adrian949 » 17 wrz 2013, 19:38

Mam pytanko, co może być przyczyną mniejszego promienia skrętu po zmianie maglownicy?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 wrz 2013, 19:43

adrian949 pisze:Mam pytanko, co może być przyczyną mniejszego promienia skrętu po zmianie maglownicy?
Pewnie tylko w jedną stronę jest mniejszy... bo pewnie nie zostało to złożone "na środku" :roll:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

adrian949

Post autor: adrian949 » 17 wrz 2013, 20:02

FOSS pisze:
adrian949 pisze:Mam pytanko, co może być przyczyną mniejszego promienia skrętu po zmianie maglownicy?
Pewnie tylko w jedną stronę jest mniejszy... bo pewnie nie zostało to złożone "na środku" :roll:
I pewnie masz racje, muszę to sprawdzić. Wydawało mi się że koła były prosto. Pozdro

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 02 paź 2014, 11:05

Dzisiaj rozmawiałem z człowiekiem z AVANTI otrzymałem informację że do A8 D2 nie regenerują już maglownic.
Pan tłumaczył że mieli ok 15-20% zwrotów czyli co szósta do poprawki.


Jakie rozwiązanie?

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 13 paź 2014, 18:56

Proszę o poradę jakiej szukać przekładni jeżeli ta którą posiadam ma nr 4D1422065M

adrian949

Post autor: adrian949 » 13 paź 2014, 19:06

Masz sevotronic?

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 13 paź 2014, 19:27

adrian949 pisze:Masz sevotronic?
Przekażnik w nogach pasażera mam a w maglu coś jest z kablem więc sądze że jest to servotronic.

Czy maglownica o numerze 4D1422069 podejdzie zamiast mojej 4D1422065M

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl