Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 FL ALL ] Zawieszenie EIBACH

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

[D2 FL ALL ] Zawieszenie EIBACH

Post autor: krzychu22.p1i » 12 paź 2014, 19:20

Warte swojej ceny?
http://www.eibach.pl/eibach-audi-a8-%28 ... i-651.html

Dodatkowo widzę, że mają dystanse z otworem ø57mm a nie jak u H&R ø57,1.

ernesto

Post autor: ernesto » 13 paź 2014, 22:31

Krzychu, a jak porównywalnie cenowo jest to do kompletnego nowego ori które Ty masz u Siebie. Dajmy na to gdybyś chciał zmieniać amorki i sprężyny.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 13 paź 2014, 23:10

Za kpl ori miałbyś 2 kpl eibacha :D

ernesto

Post autor: ernesto » 14 paź 2014, 07:46

W takim razie promocja :) a Swoje stare zawsze możesz wystawić na sprzedaż.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 14 paź 2014, 10:12

Trafiłem przypadkiem na te zawieszenie szukając dystansów. Wiadomo 14lat na pewno dało popalić tym w aucie i nie mają już tych właściwości. Czytając forum to amorki B6 da się przerobić na B8 i regulować obniżenie więc jest o co walczyć.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 14 paź 2014, 10:28

a to pasuje z marszu czy trzeba rzeźbić ?
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 14 paź 2014, 10:35

Wkładasz i gooooł :D

ernesto

Post autor: ernesto » 14 paź 2014, 21:00

Krzychu powiem Ci tak. Zważając że jestem przeciwnikiem tuningu :P ( co widać na moim aucie :D ) osoba spokojną, cichą, lubiącą prostotę i oryginalność, w pełni władz umysłowych...

Brał bym to :D :D :D

Ale to moje zdanie, prześpij się z tematem. Wydaje mi się że już podjąłeś decyzję ale jeszcze się wahasz.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 14 paź 2014, 21:40

Ernest, mojemu trupowi strzeli niedługo 14 lat i trzeba coś myśleć o resorowaniu. Szukałem swego czasu gwintu KW ale po namyśle chciałbym coś normalniejszego z delikatnym obniżeniem i przyzwoitym komfortem nie rujnującego domowego budżetu. Póki co mam zawieszenie P+T do ogarnięcia kompleksowo nie posiadając podnośnika ani wolnego kanału, będzie jazda.. Pożyjemy zobaczymy.

ernesto

Post autor: ernesto » 14 paź 2014, 21:54

Krzychu gwint ok ale za dużo komplikacji, strojenia, konserwowania. Jedyny plus to że możesz regulować wysokość ale ja bał bym się tego że z czasem stanie się coś złego i gwint się sypnie i nie będzie możliwości regulacji. Zostaje pneumatyka. Lub taki zestaw jak wyżej. Widziałeś jak jest u mnie. Nie jest źle. Da się jeździć ale oczywiście w koleinach trzeba uważać, na progach również to samo się tyczy podjazdu pod krawężniki. Wszystko ma swoje + i - ale = zacnie :D :D :D
Ja nie zmienił bym już zawiasu na wyższy. Odpowiada mi taki.
Zrobisz sobie najazd tak jak ja :D :D najazd na dwie deski i auto do góry dopiero :D :D
Kurcze szkoda że w najbliższym czasie nie jadę w Twoje strony to byś przewiózł się i ocenił na własnej skórze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl