Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 99 4.2PB ] Jak podnieść obroty silnika

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

[D2 99 4.2PB ] Jak podnieść obroty silnika

Post autor: kryhawrc » 14 paź 2014, 19:37

Mam pytanie odnośnie regulacji obrotów przy pomocy VAG-wiem że jest taka możliwośc -bo robiłem to w A6.
Nie wiem czy w a8 jest tak samo-mógły ktos napisać jak to zrobić.
Wydaje mi sie ze są zdecydowanie za niskie-ok.500rpm, a jak włącze klime to jeszcze spadają

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 14 paź 2014, 19:45

dodać gazu? :D
sory nie mogłem się powstrzymać.....

poważnie to może sonda zdechła ... a auto kuleje przebiera/.??

podepnij pod vag zobacz jakie błędy i daj znać ;)

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 14 paź 2014, 20:10

Nie ma żadnych błędów w silniku. Auto pali ,chodzi idealnie i nie ma żadnych problemów-tylko obroty wegług mnie są za niskie

ernesto

Post autor: ernesto » 14 paź 2014, 20:30

Obroty silnika są zadane przez ECU. I nie kombinuj nic z tym jak się nic nie dzieje. Dla przykładu na rozgrzanym motorze na P lub N obroty rzędu 800 są ok. Po zapięciu D lub R spadają w granice 6set z haczykiem. Tak to auto zostało zaprogramowane i lepiej nie kombinować nic.

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 14 paź 2014, 20:53

Niestety nie jesteś w stanie zmienić tego za pomocą VAGa ani innego interfejsu.

Jakie parametry pokazuje blok pomiarowy 56 (silnik).

Tam będziesz miał realne dane o RPMach i zakres RPM (dla tego silnika od 550 obr.).

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 14 paź 2014, 21:45

mam tam 480-500rpm -bez klimy
auto prawie nie rusza kiedy wrzucę na D(kiedy dodam delikatnie nogą(ok 600-700)auto jedzie bez problemu w pozycj D nawet pod górkę)
Dodam że w skrzyni też zero błedów

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 14 paź 2014, 21:50

ja tam nie patrzyłem u siebie na obrotyale jak na d wrzuce to tez ledwo się toczy prawie wcale :D

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 14 paź 2014, 22:08

kryhawrc pisze:mam tam 480-500rpm -bez klimy
auto prawie nie rusza kiedy wrzucę na D
dracus6662 pisze:ja tam nie patrzyłem u siebie na obrotyale jak na d wrzuce to tez ledwo się toczy prawie wcale :D
ooo to tak nie zbyt dobre to objawy...chyba....u mnie obroty sa zawsze z rzedu 600-750 z klima czy bez, i jak jest na D to auto normalnie zaczyna sie toczyc nawet delikatnie trzymajac hamulec. Pod gorke tez ruszy, no chyba ze dosc stroma jest to stoi w miejscu :)
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 14 paź 2014, 22:15

no to tak raczej stromo u mnie bo pod wiaduktem na podjexdzie zawsze w godzinach szczytu w venlo utknę bo debile przy wylocie z tunelu swiatła postawili a skrzyzowania brak :P ale nie zwracam zbytnio uwagi bo daje stop-luz-reczny pozniej tylko d i lece dalej :D

ernesto

Post autor: ernesto » 14 paź 2014, 22:50

kryhawrc, radzę na początek dobrze sprawdzić cały dolot od A do Z. Fakt obroty troszkę za niskie. A te obroty to odczyt z obrotomierza czy z kompa ?

spolprog
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 16 wrz 2012, 20:21
Lokalizacja: Białystok

Post autor: spolprog » 15 paź 2014, 16:01

Mam podobny problem tylko zdarza mi się on najbardziej przy hamowaniu gdzie obroty potrafią spaść do 300-400 obrotów i wtedy czuć wyraźne falowanie silnika, czym może być to spowodowane ? Na trasie nie jest to odczuwalne tylko w mieście

Gość

Post autor: Gość » 15 paź 2014, 16:45

spolprog, Ja tak miałem gdy odma wyparowała.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 15 paź 2014, 17:11

ernesto pisze: A te obroty to odczyt z obrotomierza czy z kompa ?
odczyt z kompa- na obrotomierzu jest tak samo.
Ok posprawdzam cały dolot i wszystko po kolei

ernesto

Post autor: ernesto » 15 paź 2014, 19:14

spolprog, Ba benzynie i na gazie to samo, czy tylko na gazie ? Jeśli na gazie tylko i wyłącznie to pytanie następujące ile pojemności butla i ile gazu w zbiorniku?

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 16 paź 2014, 06:45

jezeli z duzej predkości a gazu mniej niż połowa to potrafiło mi silnikiem przy hamowaniu zafalowac ale tylko na sekunde i tylko na lpg i tylko w 1.8turbo w 4,2 nie zauważyłem takkiego objawu , objaw występował tylko i wyłącznie na lpg

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl