![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Dziwne zachowanie klimy
- bazzzyl
- Super Klubowicz
- Posty: 486
- Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V6 2.8
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Niunia
- Lokalizacja: Warszawa
[D2 FL ALL ] Dziwne zachowanie klimy
Od jakiegoś czasu obserwuję dziwne zachowanie mojego klimatronika.
Otóż gdy ustawiony mam obieg otwarty a temperatura na zewnątrz jest niższa niż zadana, to z nawiewów prawie nic nie leci (chociaż wentylator kręci się jak szalony).
Gdy temperatura na zewnątrz jest wyższa niż zadana, to powietrze swobodnie sobie leci.
Na obiegu zamkniętym ten problem nie występuje (powietrze leci swobodnie).
Na vaginie zero błędów.
To samo dzieje się na econ i bez econ.
Gdzie upatrywać przyczyny problemu? Uwalony sterownik klimy?
Otóż gdy ustawiony mam obieg otwarty a temperatura na zewnątrz jest niższa niż zadana, to z nawiewów prawie nic nie leci (chociaż wentylator kręci się jak szalony).
Gdy temperatura na zewnątrz jest wyższa niż zadana, to powietrze swobodnie sobie leci.
Na obiegu zamkniętym ten problem nie występuje (powietrze leci swobodnie).
Na vaginie zero błędów.
To samo dzieje się na econ i bez econ.
Gdzie upatrywać przyczyny problemu? Uwalony sterownik klimy?
- pioter
- Moderator
- Posty: 2304
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
- kriss77
- Forum Audi A8
- Posty: 65
- Rejestracja: 19 kwie 2014, 16:09
- Lokalizacja: PL
Re: Dziwne zachowanie klimy
Tak.bazzzyl pisze:(...) Uwalony sterownik klimy?
- bazzzyl
- Super Klubowicz
- Posty: 486
- Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V6 2.8
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Niunia
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 44
- Rejestracja: 30 lip 2014, 08:50
- Lokalizacja: ostrowiec sw
bazzzyl, Polecam nowe uszczelki założyć dla pewności i szczelności układu. Podstawa to wyssać wszelki czynnik z układu.
Następnie po naprawie dobrze jest zaaplikować czynnik UV w razie jakich kolwiek nieszczelności będzie można je szybko zlokalizować.
Nie jestem pewien czy nie trzeba będzie troszkę przodem odjechać. Ale nie znam się na tym tak bardzo.
Następnie po naprawie dobrze jest zaaplikować czynnik UV w razie jakich kolwiek nieszczelności będzie można je szybko zlokalizować.
Nie jestem pewien czy nie trzeba będzie troszkę przodem odjechać. Ale nie znam się na tym tak bardzo.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 44
- Rejestracja: 30 lip 2014, 08:50
- Lokalizacja: ostrowiec sw
http://www.a8team.pl/d2-prefl-all-demon ... htm#154678 może naświetli troszkę tajemnicy
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
mi w polifcie (01') ten drut juz nie zadziałał było o wiele gorzej myślałem że wyrwę
wszystko z korzeniami - są 4y mocne zaczepy które trzeba wyklikać "od zewnątrz" ramki
na szczęście jak się wymaca śrubokrętem pierwszy i odpuści to już jest lepiej...
wszystko z korzeniami - są 4y mocne zaczepy które trzeba wyklikać "od zewnątrz" ramki
na szczęście jak się wymaca śrubokrętem pierwszy i odpuści to już jest lepiej...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020