A8 2010
Znalazłem kilka filmików:
1
2
3
4
Powiem tak, wnętrze ok, ale naprawdę nie czuje tego pociągu co do d2 i d3 po prostu brakuje duszy... Tył jakiś taki niegramotny ni to a8 ni to a4.
Zawiodłem się na Audi bo myślałem że naprawdę zrobią coś niesamowitego a tu jednak zonk :roll:
Nawiązując jeszcze do wnętrza, ekrany na tylnych siedzeniach są totalnie idiotyczne, zamiast dać w zagłówki to musie dać jakieś uchwyty które psują cały wygląd i zmniejszają poczucie przestrzeni. Porażka.
1
2
3
4
Powiem tak, wnętrze ok, ale naprawdę nie czuje tego pociągu co do d2 i d3 po prostu brakuje duszy... Tył jakiś taki niegramotny ni to a8 ni to a4.
Zawiodłem się na Audi bo myślałem że naprawdę zrobią coś niesamowitego a tu jednak zonk :roll:
Nawiązując jeszcze do wnętrza, ekrany na tylnych siedzeniach są totalnie idiotyczne, zamiast dać w zagłówki to musie dać jakieś uchwyty które psują cały wygląd i zmniejszają poczucie przestrzeni. Porażka.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
Z zewnątrz może rzeczywiście nic takiego, ale w środku super. Na dodatek teraz jeszcze zobaczyłem to:
4,2FSI 4,2TDI
moc 372KM 350KM
moment 445Nm 800Nm
0-100 5,7 5,5
miasto 13,3 10,2
trasa 7,2 6,1
średnie 9,5 7,6
Generalnie diesel wymiata - przyśpieszenie, moment i spalanie (6l w trasie??). A zobaczcie benzynę. Nasze 4.2 średnie ma katalogowo 12,3? A teraz 9,5? Oczywiście jest to katalogowe i nawet dodając kilka procent do spalania wyobrażacie sobie wasze 4.2 spalające 20% mniej? Respect i tyle
4,2FSI 4,2TDI
moc 372KM 350KM
moment 445Nm 800Nm
0-100 5,7 5,5
miasto 13,3 10,2
trasa 7,2 6,1
średnie 9,5 7,6
Generalnie diesel wymiata - przyśpieszenie, moment i spalanie (6l w trasie??). A zobaczcie benzynę. Nasze 4.2 średnie ma katalogowo 12,3? A teraz 9,5? Oczywiście jest to katalogowe i nawet dodając kilka procent do spalania wyobrażacie sobie wasze 4.2 spalające 20% mniej? Respect i tyle
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Odgłos tego V8 to już nie to.
Do poczytania, a raczej pooglądania co się dzieje w FSI
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72791
Do poczytania, a raczej pooglądania co się dzieje w FSI
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72791
Black Cars Matters
no i będzie też W12:
http://www.worldcarfans.com/11004162569 ... gle+Reader
6,3litra, 500hp, 4,9 do setki
http://www.worldcarfans.com/11004162569 ... gle+Reader
6,3litra, 500hp, 4,9 do setki
-
- Forum Audi A8
- Posty: 257
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
- Lokalizacja: Radom / Reading, UK
Gdy pojawia się nowy model zawsze znajduje przeciwników, a to stylizacji, oszczędności na materiałach itp. Po pewnym czasie auto się opatrzy i nie można od niego oderwać oczu na ulicy.
Dla mnie ideałem karoserii jest A8 D3, niestety wnętrza, w szczególności deski rozdzielczej, panelu klimy na dziś nie jestem w stanie zaakceptować.
Dla mnie ideałem karoserii jest A8 D3, niestety wnętrza, w szczególności deski rozdzielczej, panelu klimy na dziś nie jestem w stanie zaakceptować.
Czy ja dobrze widze :shock: , na desce rozdzielczej po lewej stronie od kierownicy widneje (210) czyli zakaz przekraczania 210 na godz, czyzby predkosci wyzsze juz beda niebezpieczne dla takiej limuzyny z silnikiem 4.2 :shock: Oczywiscie mam na mysli niemecka autostrade bez ograniczen....raptor90 pisze:już na allegro fotki typowo użytkowe LINK
Niby ładna ale tak naprawdę do tego tyłu chyba się nie przekonam