Sprawdziłem układ za pomocą pompki, którą kupiłem jako pierwszą z zamiennika (nie miała tego małego króćca i dochodziło do połowy, więc walała się w bagażniku) Filtr paliwa był wymieniony w czerwcu, pompa po wyjęciu była czysta, na sitku jakieś paproszki, ale znikoma ilość, więc wykluczam paprochy, prędzej bym stawiał na krzywo postawione auto z niedużą ilością paliwa, odpalone i pompa się przytarła, a teraz padła do reszty, bo innej opcji bardzo nie widzę. Dzięki za zainteresowanie tematem.
PS. Wymiana pompy to teraz dla mnie zabieg na 30 minut, a najdłuższym etapem jest ułożenie uszczelki od kosza, haha
[D2 99 4.2PB ] Auto przestało jechać :)
Dlatego ja za każdym razem przed odpaleniem wsłuchuje się w pracę i dźwięk napełnienia kosza.Dudkens pisze:krzywo postawione auto z niedużą ilością paliwa, odpalone i pompa się przytarła, a teraz padła do reszty, bo innej opcji bardzo nie widzę.
U mnie uszkodzony jest wskaźnik i albo wskazuje prawidłowo albo przywiesza się w pewnym momencie. Paliwa ubywa a wskazówka stoi w miejscu.
Kilka razy zdarzyło mi się że nie chciało odpalić a na wskaźniku 1/3 baku. Polecam się uczulić na ten dźwięk. Zapobiegnie to przykrym rozczarowaniom w przyszłości