[D2 98 4.2PB/LPG ] Przepływomierz powietrza.
[D2 98 4.2PB/LPG ] Przepływomierz powietrza.
Mam pytanie czy przy silnikach 4.2 były różne przepływki?
Moja padła na dobre i mam mozliwość kupić tanio używkę z gwarancją. Niestety nie znam numerów tej nowej ale nawet gdyby był inny to czy jest szansa że to zadziała?
Dzwoniłem dziś do aso i powiedziano mi 1310zł za przepływkę tam też z nr vin powiedziano mi że mam silnik AKG. dzwoniłem do sprzedającego i jutro ma sprawdzić jaki jest u niego nr ale silnik już nie pamietam jaki ma kod u niego ale inny jak mój. Wiem że namieszałem z opisem ale może ktoś zrozumie. Moja przepływka ma nr 0 280 217 804 i 077 133 471d wtyczka jest na 4 piny. Jak u niego też będzie na 4 piny to warto ryzykować i kupić czy to np na 100% nie będzie działało.
Moja padła na dobre i mam mozliwość kupić tanio używkę z gwarancją. Niestety nie znam numerów tej nowej ale nawet gdyby był inny to czy jest szansa że to zadziała?
Dzwoniłem dziś do aso i powiedziano mi 1310zł za przepływkę tam też z nr vin powiedziano mi że mam silnik AKG. dzwoniłem do sprzedającego i jutro ma sprawdzić jaki jest u niego nr ale silnik już nie pamietam jaki ma kod u niego ale inny jak mój. Wiem że namieszałem z opisem ale może ktoś zrozumie. Moja przepływka ma nr 0 280 217 804 i 077 133 471d wtyczka jest na 4 piny. Jak u niego też będzie na 4 piny to warto ryzykować i kupić czy to np na 100% nie będzie działało.
Tak. Auto lubi gasnąć zwłaszcza jak dojeżdżam do świateł czy skrzyżowania. Byłem na kompie i wywalał tylko jakiś błąd związany z przepływką. Po rozpięciu wtyczki od przepływki problem znikł. nie szarpie nie gaśnie jest wszystko ok. Tylko spalanie na fisie doszło prawie do 30L i standardowo wywalił kontrolki od abs esp i cat czasem sie zapali. Po podpięciu przepływki kontrolki gasną ale i auto gaśnie.
Jutro rano będę miał numery. Moje audi to przedlift 98 a jego to przedlift 95 czy 96 oba 4.2 pb i oba A8 nie S8 tylko kody silników inne. Zastanawia mnie tylko czy jeżeli okaże sie że numery są różne a kostka będzie taka sama to czy to zadziała czy szukac innej przepływki. Ale post wyżej pisali że wszystkie a8 mają ten sam nr. Jutro sprawa się wyjaśni bo jak mi przyśle nr to może będzie taki sam jak u mnie i po problemie.
ja u siebie mam rowniez przeplywke do ....no wlanie....czyszczenia lub wymiany przy max obrotach pokazuje mi nieco ponad 180 mg a powinno byc ponad 240 wiem ze np. D2 FL i D3 prefl maja te same przeplywki...
no wlasnie..idzie dostac w ogole ten sam czujnik? I jak to jest z czyszczeniem, bo mam taki preparat do EGRu i myslalem zeby przeczyscic, moze pomoze.... <niewiem> czy raczej zly pomysl ?pepi
możesz sam środek wymienić
to nie jest zwykły napęd...to
ten preparat dostalem od mojego mechanika (ktory pewnie tym by tez wyczyscil ) i generalnie mozna nim czyscic nagary, osady, zanieczyszczenia, czujnikow, zaworow egr, turosprezarek, przeplywomierzy i przepustnic... <niewiem> generalnie to jestem zdania, ze jak cos do wszystkiego to do niczego...ale nie zawsze musi tak byc....
to nie jest zwykły napęd...to
do czyszczenia Kontakt S
http://www.termopasty.com/pg_179_114_3_ ... akt_s.html
do mycia po czyszczeniu Kontakt U
http://www.termopasty.com/pg_181_114_3_ ... akt_u.html
http://www.termopasty.com/pg_179_114_3_ ... akt_s.html
do mycia po czyszczeniu Kontakt U
http://www.termopasty.com/pg_181_114_3_ ... akt_u.html
zrezygnowalem z czyszczenia przeplywki, stwierdzilem ze to i tak na krotki czas (moze) pomoze....
jak pisalem stara przeplywka miala ok 184g/s przy ponad 6000obr....tutaj wielkie podziekowania dla kolegi Adama - macisz12, ktory uzyczyl mi swoja przeplykwe z D3. Po jej zamontowaniu wartosc podskoczyla do ponad 210 g/s.
wczoraj kupilem nowa przeplywke BOSCH (nowa, nie zadna regenerowana) i dzis zrobilem pomiary, ktore ukazaly :
* na postoju
* podczas jazdy na maxa
roznice:
* juz nie telepie na postoju
* autko odzylo, zbiera sie lepiej powyzej 2500obr
* no i poprawila sie rowniez praca ASB, tzn, nie ma juz tego stuku przy redukcji biegow (jakby nie trzymala cisnienia), pracuje plynniej, niemalze niewyczuwalnie
jak pisalem stara przeplywka miala ok 184g/s przy ponad 6000obr....tutaj wielkie podziekowania dla kolegi Adama - macisz12, ktory uzyczyl mi swoja przeplykwe z D3. Po jej zamontowaniu wartosc podskoczyla do ponad 210 g/s.
wczoraj kupilem nowa przeplywke BOSCH (nowa, nie zadna regenerowana) i dzis zrobilem pomiary, ktore ukazaly :
* na postoju
* podczas jazdy na maxa
roznice:
* juz nie telepie na postoju
* autko odzylo, zbiera sie lepiej powyzej 2500obr
* no i poprawila sie rowniez praca ASB, tzn, nie ma juz tego stuku przy redukcji biegow (jakby nie trzymala cisnienia), pracuje plynniej, niemalze niewyczuwalnie
to nie jest zwykły napęd...to