Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 99 ] Uderzenie przy zmianie z 1 na 2

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 11 paź 2014, 10:56

puzzel1 pisze:czujnik hamulca tez mi wywalało ostatnio, podregulowałem go i wsadziłem wszystkie żarówki nowe, juz sie nie pojawia ;)
no tak ale jak go podregulować? Bo żarówki mam wszystkie sprawne

Aha i jeszcze ciekawostka - olej jaki zalał poprzedni właściciel 4tyś km temu to Mobil ATF LT 71141
Czy to dobry olej do tej skrzyni??

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 12 paź 2014, 12:13

lesdud pisze: no tak ale jak go podregulować? Bo żarówki mam wszystkie sprawne
on jest wkręcany na gwincie, u mnie byl delikatnie przekręcony w lewo

Hesher

Post autor: Hesher » 12 paź 2014, 21:04

olej dobry jest,

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 27 paź 2014, 01:13

odświeżam temat, gdyż jestem w domu i sprawdziłem dziś vagiem błędy i jak mówiłem w skrzyni nie ma żadnych błędów i pracuje w normalnym trybie, natomiast w silniku mam błąd:
P0321 Czujnik prędkości silnika-G28 Nieprawidłowy sygnał
Czy ten błąd ma wpływ na szarpanie skrzyni?
Dodam jeszcze że po dzisiejszej jeździe kilka przełożeń było zupełnie płynnych, natomiast po pewnym czasie szarpnięcie było przy przełożeniu z 1na2 i z 3na4 i tylko w górę, reszta przełożeń odbywa się zupełnie płynnie - nawet nie czuć momentu przełożenia.
Później po kolejnym odpaleniu znów przez jakiś czas było na każdym biegu płynnie a potem znów szarpało na tych biegach o których pisałem.

Gość

Post autor: Gość » 27 paź 2014, 09:09

lesdud pisze:natomiast w silniku mam błąd:
P0321 Czujnik prędkości silnika-G28 Nieprawidłowy sygnał
Czy ten błąd ma wpływ na szarpanie skrzyni?
Oczywiscie że tak.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 27 paź 2014, 10:05

lesdud, praca silnika przekłada się na pracę ASB. Podmień czujnik i sprawdź czy się poprawiło.

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 29 paź 2014, 22:17

Dziś podczas diagnozowania skrzyni VAG-505mini wyszedł mi taki błąd skrzyni:

17087
P0703 Włącznik światła hamowania-F Błąd w obwodzie elektrycznym

Co to za błąd, jak sobie z nim poradzić?
Czy ten błąd może mieć jakikolwiek wpływ na moje szarpanie?

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 29 paź 2014, 22:22

ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 18 wrz 2015, 20:16

No więc temat już do zamknięcia.
W końcu oddałem skrzynię do naprawy w Toruniu ( http://www.automatskrzynia.pl/ )
Fachowcy najpierw spróbowali podmiany 2 innych płyt sterujących co nie dało skutku, po czym zadzwonili z pytaniem czy rwać skrzynię, ale to większe koszty (4500-7000 BRUTTO), zgodziłem się bo chciałem mieć w końcu skrzynię pracującą idealnie.
Po rozebraniu Pan zadzwonił i powiedział, że zabezpieczenie jakiegoś kosza (ale nie tego forwardu) wypadło i narobiło te szkody, powiedział że należy wymienić ten kosz - wszystkie tarczki itp, komplet uszczelnień, filtr olej no i regeneracja konwentera bo zaczyna już pylić (cokolwiek to znaczy) No i za to wszystko z robocizną 5000 będzie chciał. Zgodziłem się, zapytałem jeszcze o kosz Forwardu i koleś mówił że mój jest w idealnym stanie i nie trzeba wymieniać.
Teraz auto śmiga jak marzenie.
Jakby co to polecam ten zakład naprawy skrzyń - profesjonalne podejście do klienta i ekipa która naprawdę ma pojęcie o tym co robi.
Na naprawę dostałem pół roku gwarancji, ale mam nadzieję, że nie będę już miał ze skrzynią żadnych problemów

Gość

Post autor: Gość » 18 wrz 2015, 22:15

Kosz forwardu jesli nie był juz wcześniej wymieniany to rozpadnie się i tak gdyż te ori sa robione z plasteliny... Kazda 5hp padnie to tylko kwestia czasu...

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 18 wrz 2015, 22:47

Apophis pisze:Kosz forwardu jesli nie był juz wcześniej wymieniany to rozpadnie się i tak gdyż te ori sa robione z plasteliny... Kazda 5hp padnie to tylko kwestia czasu...

Dzięki za "pocieszenie". Właśnie, że to nie jest oryginalny kosz forwardu tylko już wymieniony na wzmacniany- tak koleś mi mówił.
Dlaczego mówisz że z plasteliny skoro ja znam ludzi którzy na skrzyni 5hp już 200tyś km zrobili i nie narzekają
Ja robię 10tyś rocznie, więc mam nadzieję, że przynejmniej przez 5-6 lat nie będę musiał nic w skrzyni robić

Gość

Post autor: Gość » 18 wrz 2015, 22:55

Jak masz zmieniany to nie musisz sie martwić. na nowej skrzyni zrobisz spokojnie 200-300tys ale to sa juz okolice maximum. 4hp wytrzymywały wiecej ale nie dużo więcej.

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 19 wrz 2015, 07:10

Apophis pisze:Jak masz zmieniany to nie musisz sie martwić. na nowej skrzyni zrobisz spokojnie 200-300tys ale to sa juz okolice maximum. 4hp wytrzymywały wiecej ale nie dużo więcej.
To jeśli nawet moja po naprawie wytrzyma chociażby 100tyś to i tak mam już 10 lat spokoju z tym tematem

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 18 lis 2015, 22:19

Po naprawie skrzyni zauważyłem, że spalanie wzrosło mi o jakieś 2-3 litry na 100km.(jak przedtem komp pokazywał mi np 14l/100km to w realu lpg wychodziło około 16, a teraz to jak komp pokazuje 14 to spalanie wychodzi mi w okolicach 18l/100km LPG)

Zastanawiam się, czy Lock UP działa u mnie prawidłowo po regeneracji konwertera.
Jak to najlepiej sprawdzić? Kiedy obroty powinny maleć i o mniej więcej ile? Czy Lock UP działający prawidłowo powinien załączać się na każdym biegu i przy każdej prędkości?

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 19 lis 2015, 00:26

Podjedz do mnie w przyszlym tygodniu pod koniec (miedzy sroda a sobota) jak dasz rade to spawdzimy vagiem ten konwerter. Lockup zapina na biegach 4 i 5 i przy okreslonych prędkosciach (zazwyczaj powyzej 100 na godzine). Co naprawiales w skrzyni? Sam konwerter czy kompletny remont robiles?
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl