[D3 03 4.2MPI ] Dmucha letnim powietrzem.
kupiłem nagrzenice i będę wymieniał
płukanie tylko rozszczelniło pompę w dupę ale na szczęście i tak wymiana rozrządu akurat jest potrzeba więc i tak by była wymieniona
samo płukanie lekko pomogło i na tyle
jak wymienię nagrzewnice dam znać
[ Dodano: 2013-01-14, 07:41 ]
wymieniłem nagrzewnice jest lepiej ale zaobserwowałem coś takiego
że jak jest na auto i mam ustawione 22 stopnie do wentylator wieje na 8-9 i powietrze jest ciepłe a jak dam ręcznie wentylatory na 4-5 to wieje wrzątkiem
tak ma być bo ja już głupieje
płukanie tylko rozszczelniło pompę w dupę ale na szczęście i tak wymiana rozrządu akurat jest potrzeba więc i tak by była wymieniona
samo płukanie lekko pomogło i na tyle
jak wymienię nagrzewnice dam znać
[ Dodano: 2013-01-14, 07:41 ]
wymieniłem nagrzewnice jest lepiej ale zaobserwowałem coś takiego
że jak jest na auto i mam ustawione 22 stopnie do wentylator wieje na 8-9 i powietrze jest ciepłe a jak dam ręcznie wentylatory na 4-5 to wieje wrzątkiem
tak ma być bo ja już głupieje
Wymiana nagrzewnic to sporo roboty ale bez tego ani rusz.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2015, 13:30 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSS nie strasz, da się wyciągnąć bez targania całej deski, jak w D2, tylko miejsca mało na jakiekolwiek ruchy
Instrukcja pod linkiem: http://imageshack.com/a/img838/9439/we4q.png
Instrukcja pod linkiem: http://imageshack.com/a/img838/9439/we4q.png
Four rings to rule them all
Przyznaję, że sam tego jeszcze nie robiłem i jakoś mi się nie spieszy.gtfan pisze:FOSS nie strasz, da się wyciągnąć bez targania całej deski, jak w D2, tylko miejsca mało na jakiekolwiek ruchy
Ale jednemu koledze to robił inny mój znajomy i zwalał całą deskę - masakra
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Wymieniałem deskę po odpałce poduchy pasażera i roboty z tym jest trochę - przede wszystkim zrzucanie całego osprzętu typu kiera, zegary, listwy, kratki nawiewów, głośniczki itp. Jeśli ma być zrobione dobrze, nic ma nie trzeszczeć, nie pukać, nie stukać, to deskę trzeba zdjąć. Przy okazji można sprawdzić klapy od nawiewów i przesmarować windę od MMI.FOSS pisze:Przyznaję, że sam tego jeszcze nie robiłem i jakoś mi się nie spieszy.gtfan pisze:FOSS nie strasz, da się wyciągnąć bez targania całej deski, jak w D2, tylko miejsca mało na jakiekolwiek ruchy
Ale jednemu koledze to robił inny mój znajomy i zwalał całą deskę - masakra
Bądź dobry jak chleb.
Istotą odpowiedzi jest to, że nie nagrzewnicę tylko nagrzewnice bo są dwie.... dlatego rury wodne biegną po obu stronach.koofel pisze:Czy nagrzewnice da się wypłukać z obydwu stron?
Widzę że s prawej i lewej strony biegną po dwie rurki
Oczywiście jak już płukać to warto płukać obie czyli z obu stron.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 216
- Rejestracja: 23 wrz 2011, 17:33
- Lokalizacja: Gdańsk
Witajcie forumowicze!
Nadchodzi zima i zauważyłem że mam problem podobny do waszych. A więc wieje chłodem z nawiewów mojej D3 <niewiem>
Sprawdziłem węże przed i za elektrozaworami - są ciepłe, więc usterka wymieniana jako najczęstsza odpada. Jak podpiąłem się vagiem to nie pokazało żadnych błędów, jednak jak zrobiłem test nawiewów, na chwilę zawiało ciepłem na przednią szybę. Ponieważ temat drążony jest już od jakiegoś czasu może ktoś z was jest w stanie mi pomóc.
Myślicie że trzeba wymienić silniczek od nawiewów czy poruszyć manualnie klapami?
Jak podsuniecie mi jakiś pomysł to także byłbym wdzięczny o napisanie w jaki sposób to rozwiązać. Np. gdzie znajduje się silniczek, itp.
Pozdrawiam
Nadchodzi zima i zauważyłem że mam problem podobny do waszych. A więc wieje chłodem z nawiewów mojej D3 <niewiem>
Sprawdziłem węże przed i za elektrozaworami - są ciepłe, więc usterka wymieniana jako najczęstsza odpada. Jak podpiąłem się vagiem to nie pokazało żadnych błędów, jednak jak zrobiłem test nawiewów, na chwilę zawiało ciepłem na przednią szybę. Ponieważ temat drążony jest już od jakiegoś czasu może ktoś z was jest w stanie mi pomóc.
Myślicie że trzeba wymienić silniczek od nawiewów czy poruszyć manualnie klapami?
Jak podsuniecie mi jakiś pomysł to także byłbym wdzięczny o napisanie w jaki sposób to rozwiązać. Np. gdzie znajduje się silniczek, itp.
Pozdrawiam
Przetestować wnikliwie działanie wszystkich silniczków od klap nawiewów.daniell-gda pisze:Witajcie forumowicze!
Nadchodzi zima i zauważyłem że mam problem podobny do waszych. A więc wieje chłodem z nawiewów mojej D3 <niewiem>
Sprawdziłem węże przed i za elektrozaworami - są ciepłe, więc usterka wymieniana jako najczęstsza odpada. Jak podpiąłem się vagiem to nie pokazało żadnych błędów, jednak jak zrobiłem test nawiewów, na chwilę zawiało ciepłem na przednią szybę. Ponieważ temat drążony jest już od jakiegoś czasu może ktoś z was jest w stanie mi pomóc.
Myślicie że trzeba wymienić silniczek od nawiewów czy poruszyć manualnie klapami?
Jak podsuniecie mi jakiś pomysł to także byłbym wdzięczny o napisanie w jaki sposób to rozwiązać. Np. gdzie znajduje się silniczek, itp.
Pozdrawiam
To, że węże są ciepłe to nie znaczy, że nagrzewnice mają odpowiedni przepływ - same nagrzewnice mają być praktycznie tak gorące jak temperatura płynu chłodzącego.
Ja u siebie właśnie jutro zrywam całą deskę rozdzielczą, wymieniam wszystkie podejrzane silniczki klap nawiewów oraz obie nagrzewnice na takie które mam na 100% sprawne - tak się cieszyłem, że u mnie jest ciepło więc jak temperatura zbliżyła się do zera to okazało się, że też spotkał mnie ten problem
Najdalej w piątek będę po operacji to dam znać czy poskutkowało ale z wiedzy mojej i doświadczenia innych kolegów domniemuję, że z powrotem będzie wszystko dobrze.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 216
- Rejestracja: 23 wrz 2011, 17:33
- Lokalizacja: Gdańsk
Tego się właśnie obawiam u siebie. Mam nadzieje że da się to rozwiązać w jakiś łatwiejszy sposób. Daj znać co u Ciebie a do tego czasu pojeżdzę w kurtceJa u siebie właśnie jutro zrywam całą deskę rozdzielczą, wymieniam wszystkie podejrzane silniczki klap nawiewów oraz obie nagrzewnice na takie które mam na 100% sprawne
Noi mała relacja z dłubaniny - tak w czwartek wyglądało moje D3:daniell-gda pisze:Daj znać co u Ciebie a do tego czasu pojeżdzę w kurtce
.
W piątek już wszystko było poskładane - pod koniec było trochę nerwowo bo w "koszyczku" został dziwny mały plastikowy element i dwie małe śrubki ale przy finale przypomniałem sobie co rozebrałem dodatkowo czego nie ma w żadnym skrypcie i finalnie wszystkie części wróciły na swoje miejsce i nie została nawet jedna mała śrubka <hura>
Noi co najważniejsze klima działa i grzeje jak ta lala i działają też wszystkie inne rzeczy tak jak przed rozbiórką <hura>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-