części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Dmucha letnim powietrzem.

kacper911
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 02 lis 2011, 09:13
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: kacper911 » 24 gru 2012, 14:59

U mnie błędów nie ma a klapami w vcds ruszal i lipa ciagle

Smoli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 52
Rejestracja: 02 paź 2009, 07:03
Lokalizacja: Trojmiasto

Post autor: Smoli » 03 sty 2013, 10:52

Uspokoilo sie w temacie,poradziliscie sobie???Ja wymienilem zawory ale to nic nie dalo...Dalej szukam pomyslow.Jak cos wymyslicie dajcie znac.Pozdrawiam

kacper911
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 02 lis 2011, 09:13
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: kacper911 » 05 sty 2013, 22:24

kupiłem nagrzenice i będę wymieniał
płukanie tylko rozszczelniło pompę w dupę ale na szczęście i tak wymiana rozrządu akurat jest potrzeba więc i tak by była wymieniona
samo płukanie lekko pomogło i na tyle
jak wymienię nagrzewnice dam znać

[ Dodano: 2013-01-14, 07:41 ]
wymieniłem nagrzewnice jest lepiej ale zaobserwowałem coś takiego
że jak jest na auto i mam ustawione 22 stopnie do wentylator wieje na 8-9 i powietrze jest ciepłe a jak dam ręcznie wentylatory na 4-5 to wieje wrzątkiem
tak ma być bo ja już głupieje :)

Awatar użytkownika
koofel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 25 gru 2011, 13:22
Lokalizacja: Miechów

Post autor: koofel » 26 sty 2014, 09:31

U mnie masakra.
Prawa strona auta grzeje,lewa nie.
Czyli pół szyby mi odmarza a drugie pół nie.
Kupiłem nagrzewnicę ale boję się ją zmieniać(dużo roboty?).
VCDS nie wykazał błędów.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 26 sty 2014, 10:25

Wymiana nagrzewnic to sporo roboty ale bez tego ani rusz.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2015, 13:30 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 26 sty 2014, 14:32

FOSS nie strasz, da się wyciągnąć bez targania całej deski, jak w D2, tylko miejsca mało na jakiekolwiek ruchy ;)
Instrukcja pod linkiem: http://imageshack.com/a/img838/9439/we4q.png
Four rings to rule them all

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 26 sty 2014, 15:30

gtfan pisze:FOSS nie strasz, da się wyciągnąć bez targania całej deski, jak w D2, tylko miejsca mało na jakiekolwiek ruchy ;)
Przyznaję, że sam tego jeszcze nie robiłem i jakoś mi się nie spieszy.
Ale jednemu koledze to robił inny mój znajomy i zwalał całą deskę - masakra :/
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 26 sty 2014, 21:01

FOSS pisze:
gtfan pisze:FOSS nie strasz, da się wyciągnąć bez targania całej deski, jak w D2, tylko miejsca mało na jakiekolwiek ruchy ;)
Przyznaję, że sam tego jeszcze nie robiłem i jakoś mi się nie spieszy.
Ale jednemu koledze to robił inny mój znajomy i zwalał całą deskę - masakra :/
Wymieniałem deskę po odpałce poduchy pasażera i roboty z tym jest trochę - przede wszystkim zrzucanie całego osprzętu typu kiera, zegary, listwy, kratki nawiewów, głośniczki itp. Jeśli ma być zrobione dobrze, nic ma nie trzeszczeć, nie pukać, nie stukać, to deskę trzeba zdjąć. Przy okazji można sprawdzić klapy od nawiewów i przesmarować windę od MMI.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
koofel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 25 gru 2011, 13:22
Lokalizacja: Miechów

Post autor: koofel » 29 sty 2014, 14:43

Czy nagrzewnice da się wypłukać z obydwu stron?
Widzę że s prawej i lewej strony biegną po dwie rurki

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 29 sty 2014, 14:49

koofel pisze:Czy nagrzewnice da się wypłukać z obydwu stron?
Widzę że s prawej i lewej strony biegną po dwie rurki
Istotą odpowiedzi jest to, że nie nagrzewnicę tylko nagrzewnice bo są dwie.... dlatego rury wodne biegną po obu stronach.
Oczywiście jak już płukać to warto płukać obie czyli z obu stron.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

daniell-gda
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 216
Rejestracja: 23 wrz 2011, 17:33
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: daniell-gda » 29 paź 2014, 20:42

Witajcie forumowicze!

Nadchodzi zima i zauważyłem że mam problem podobny do waszych. A więc wieje chłodem z nawiewów mojej D3 <niewiem>
Sprawdziłem węże przed i za elektrozaworami - są ciepłe, więc usterka wymieniana jako najczęstsza odpada. Jak podpiąłem się vagiem to nie pokazało żadnych błędów, jednak jak zrobiłem test nawiewów, na chwilę zawiało ciepłem na przednią szybę. Ponieważ temat drążony jest już od jakiegoś czasu może ktoś z was jest w stanie mi pomóc.
Myślicie że trzeba wymienić silniczek od nawiewów czy poruszyć manualnie klapami?
Jak podsuniecie mi jakiś pomysł to także byłbym wdzięczny o napisanie w jaki sposób to rozwiązać. Np. gdzie znajduje się silniczek, itp.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 29 paź 2014, 22:37

daniell-gda pisze:Witajcie forumowicze!

Nadchodzi zima i zauważyłem że mam problem podobny do waszych. A więc wieje chłodem z nawiewów mojej D3 <niewiem>
Sprawdziłem węże przed i za elektrozaworami - są ciepłe, więc usterka wymieniana jako najczęstsza odpada. Jak podpiąłem się vagiem to nie pokazało żadnych błędów, jednak jak zrobiłem test nawiewów, na chwilę zawiało ciepłem na przednią szybę. Ponieważ temat drążony jest już od jakiegoś czasu może ktoś z was jest w stanie mi pomóc.
Myślicie że trzeba wymienić silniczek od nawiewów czy poruszyć manualnie klapami?
Jak podsuniecie mi jakiś pomysł to także byłbym wdzięczny o napisanie w jaki sposób to rozwiązać. Np. gdzie znajduje się silniczek, itp.

Pozdrawiam
Przetestować wnikliwie działanie wszystkich silniczków od klap nawiewów.
To, że węże są ciepłe to nie znaczy, że nagrzewnice mają odpowiedni przepływ - same nagrzewnice mają być praktycznie tak gorące jak temperatura płynu chłodzącego.

Ja u siebie właśnie jutro zrywam całą deskę rozdzielczą, wymieniam wszystkie podejrzane silniczki klap nawiewów oraz obie nagrzewnice na takie które mam na 100% sprawne - tak się cieszyłem, że u mnie jest ciepło więc jak temperatura zbliżyła się do zera to okazało się, że też spotkał mnie ten problem :/

Najdalej w piątek będę po operacji to dam znać czy poskutkowało ale z wiedzy mojej i doświadczenia innych kolegów domniemuję, że z powrotem będzie wszystko dobrze.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

daniell-gda
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 216
Rejestracja: 23 wrz 2011, 17:33
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: daniell-gda » 30 paź 2014, 10:27

Ja u siebie właśnie jutro zrywam całą deskę rozdzielczą, wymieniam wszystkie podejrzane silniczki klap nawiewów oraz obie nagrzewnice na takie które mam na 100% sprawne
Tego się właśnie obawiam u siebie. Mam nadzieje że da się to rozwiązać w jakiś łatwiejszy sposób. Daj znać co u Ciebie a do tego czasu pojeżdzę w kurtce :(

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 02 lis 2014, 01:26

daniell-gda pisze:Daj znać co u Ciebie a do tego czasu pojeżdzę w kurtce :(
Noi mała relacja z dłubaniny - tak w czwartek wyglądało moje D3:

Obrazek
.
Obrazek

W piątek już wszystko było poskładane - pod koniec było trochę nerwowo bo w "koszyczku" został dziwny mały plastikowy element i dwie małe śrubki ale przy finale przypomniałem sobie co rozebrałem dodatkowo czego nie ma w żadnym skrypcie i finalnie wszystkie części wróciły na swoje miejsce i nie została nawet jedna mała śrubka <hura>
Noi co najważniejsze klima działa i grzeje jak ta lala i działają też wszystkie inne rzeczy tak jak przed rozbiórką <hura>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

go_jaca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 22
Rejestracja: 03 paź 2013, 17:23
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: go_jaca » 03 lis 2014, 08:50

Przeraża mnie ta rozbiórka kokpitu... <jezu>
U mnie objawy te same. Od strony kierowcy dmucha ciepłem a z prawej zimno...
Z błędów pokazuje tylko jeden:
65312
U47800 Development code 33
Zbyt długi czas redukcji tylnego ciśnienia

Zapadł wyrok na nagrzewnice? <niewiem>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl