![]() |
![]() |
![]() |
[D3 04 4.0TDI ] Piszczenie skrzyni przy ostrej jeździe
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Spokojnie panowie
będę leciał pokonali cenowo
znaczne może od tej membrany jak się dowiemy gdzie ona jest i ile kosztuje, potem wymianę oleju zrobię bo zestawik kosztuje prawie tysia. No a konwerterem czy sprzęgłem zajmie się w ostatniej kolejności. Naradzie co innego pochłania moje wypłaty wiec jade opcje eko
pokoleji od najtańszych 
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
michalwruszak
- Super Klubowicz

- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
W 4.0 takiego zaworu odmy nie ma
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
To trochę wyjaśnia bo google tez mi nie potrafił tego wytłumaczyć. Co jyslicie o sprzeglach z allegro? Po 499 są "sprzęgło konwerter gruszka" malo z tego rozumiem, ale to są używki chyba z demontażu tak? Bez regeneracji?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- pioter
- Moderator

- Posty: 2306
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
http://www.midparts.com.pl/pl/c/Konwertery/142 Te masz przynajmniej z gwarancją i jak masz możliwość sam wymienić to dolicz tylko jeszcze olej - masz po problemie .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
-
Motostacja
konwerter to odpowiednik sprzęgła w automacie , wykorzystuje pęd i ciśnienie cieczy oleju do rozpędzenia wirników ten od strony silnika napędza ten od strony skrzyni jak prędkości obrotowe sie zrównują to zapina sie lock i skrzynia jest zapięta na sztywno dlatego w pierwszej fazie w automacie jest wraznie ślizgania sprzegła bo faktycznie ono sie ślizgadrago_o pisze:No a konwerterem czy sprzęgłem
najczęściej w konwerterze siada własnie lock i nie trzyma tak jak powinien jeśli autem sie nie szaleje to mozna nawet przy pierwszych objawach przejechać 30-40tys km ale jest ryzyko , zreszta przy 360 tys czy nawet 250 skrzynia raczej nie bedzie chodziła jak nowa , konwerter jest przewidziany chyba na 200k , mało które sprzegło mechaniczne i dwumasa wytrzymała by w Twoim aucie 80 k przy NM na poziomie 650 , generalnie skrzynie automatyczne tiptronic sa wytrzymałe
nie wiem czy ktoś zmieniał na regenerowany konwerter ale słyszałem ze do d3 malo kto robi to dobrze , nowy w aso chyba kosztuje 3 tys
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Witam,
Powracam do tematu piszczącej skrzyni. Zmieniałem tylko olej, konwertera nie robiłem jeszcze. Jako, że na niższych biegach pojawił się ten sam problem(wcześniej tylko na wyższych i dużych obrotach). Od pierwszedo biegu jest takie pisknięcie przy zmianie biegu powyżej 2.5tys obrotów.
W tej chwili planowałem własnie konwerter wymienić ale stała się rzecz dziwna. Nigdy nie jeżdzę na S, ale jakoś ostatnio mnie podkusiło na czerwonym stanąłem obok golfa gdzie koleś ciągle gazował i podpuszczał. To wbiłem S. Zdziwiłem się bo na S obroty lecą bardzo wysoko a skrzyni nie słychać. Czy to wyklucza problem konwertera? Zero odgłosu jest na S. Skrzynia pracuje wręcz idealnie...
Jakaś pomoc?
pozdrawiam,
Karol
Powracam do tematu piszczącej skrzyni. Zmieniałem tylko olej, konwertera nie robiłem jeszcze. Jako, że na niższych biegach pojawił się ten sam problem(wcześniej tylko na wyższych i dużych obrotach). Od pierwszedo biegu jest takie pisknięcie przy zmianie biegu powyżej 2.5tys obrotów.
W tej chwili planowałem własnie konwerter wymienić ale stała się rzecz dziwna. Nigdy nie jeżdzę na S, ale jakoś ostatnio mnie podkusiło na czerwonym stanąłem obok golfa gdzie koleś ciągle gazował i podpuszczał. To wbiłem S. Zdziwiłem się bo na S obroty lecą bardzo wysoko a skrzyni nie słychać. Czy to wyklucza problem konwertera? Zero odgłosu jest na S. Skrzynia pracuje wręcz idealnie...
Jakaś pomoc?
pozdrawiam,
Karol
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Można bliżej co to? Na D jest zapięte a na S nie, czy tez odwrotnie? Za co odpowiada?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG






