![]() |
![]() |
![]() |
[D3 06 4.2TDI ] Jasnoniebieska zasłona dymna przy przyśpies
Nie zaciągnie Ci przez bagażnik. Ja bym połączył te obiawy. Ale to tylko sugestia w poszukiwaniu 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Zgoda, jedno moze mieć coś wspolnego z drugim. Zatem reasumując, uważasz/uważacie, że nieszczelność uszczelek na wtryskach, które moga powodować wydostawanie się spalin niewidocznych gołym okiem, ale w wystarczającej ilości zeby poczuć je w kabinie mogą jednocześnie być przyczyną nadmiernego kopcenia tak jak opisałem na wstępie?
Tak czy inaczej, problem sprowadza się do wtrysków i ewentualnie turbiny jak widzę.
Innych sugestii brak.
Tak czy inaczej, problem sprowadza się do wtrysków i ewentualnie turbiny jak widzę.
Innych sugestii brak.
A8 D3 4.0 tdi była
A8 D3 4.2 tdi była
A8 D3 4.2 tdi była
Bład !drago_o pisze:Ja mam 4.0 i się regeneruje. Ogladając na szybko w neci taki wtryskiwacz do 4.2 nie zauważam jakiejkolwiek róznicy w budowie. Myslę, że się regeneruje/naprawia je jak każde inne(konkretnie rozkręca i wymienia to co jest złe).
To są zupełnie inne wtryskiwacze PIEZO!
Nie naprawiane niestety
A widzisz... wyglądają identycznie CR to CRPABLO200 pisze:Bład !drago_o pisze:Ja mam 4.0 i się regeneruje. Ogladając na szybko w neci taki wtryskiwacz do 4.2 nie zauważam jakiejkolwiek róznicy w budowie. Myslę, że się regeneruje/naprawia je jak każde inne(konkretnie rozkręca i wymienia to co jest złe).
To są zupełnie inne wtryskiwacze PIEZO!
Nie naprawiane niestety

Uszczelki pod wtryskiem wydaje mi się byłoby słychać wyraźnym psykaniem. Ale tak jak pisałem, zaobserwuj wyloty w głowicy pomiędzy wyjściami kolektora wydechowego i będziesz wiedział. Jesli jest nieszczelność to będzie tam nagar lub chociaż jego ślad.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 157
- Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
- Lokalizacja: Kolbuszowa
Stawiałbym na turbinę gdyby była nieszczelność w dolocie to dymił by na czarno a jak turbina pada to na niebiesko ,najlepiej sprawdzić to rozgrzać motor zgasić odczekać aż ostygnie, zdemontować rurę wydechowa od turbiny wsadzić palec w turbinę jak będzie olej to turbo padło, oczywiście u ciebie jest dwie turbiny .
Oczywiście nie chcę nic mówić ale demontaż rury od turbiny to pół dnia rozbierania
więc nie wiem czy to taki dobry pomysł na sprawdzenie.

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 157
- Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
- Lokalizacja: Kolbuszowa
No właśnie jest stały błąd na jednej świecy więc jest do wymiany, to pewne. Ale coś mi się nie chce wierzyć, że to mogłoby być powodem, chociaż moge się mylić. Zacznę od tej uszkodzonej.
Pół dnia roboty przy turbinie to i tak gra warta świeczki biorąc pod uwagę realne koszta podejrzanych podzespołów, więc jest to kolejny punkt zaczepienia
Pół dnia roboty przy turbinie to i tak gra warta świeczki biorąc pod uwagę realne koszta podejrzanych podzespołów, więc jest to kolejny punkt zaczepienia

A8 D3 4.0 tdi była
A8 D3 4.2 tdi była
A8 D3 4.2 tdi była
Żebyś się nie zdziwiłmacias pisze:No właśnie jest stały błąd na jednej świecy więc jest do wymiany, to pewne. Ale coś mi się nie chce wierzyć, że to mogłoby być powodem.



-
- Forum Audi A8
- Posty: 25
- Rejestracja: 22 paź 2014, 12:38
- Lokalizacja: Gorzów