[D2 00 4.2PB ] Wymiana pompy paliwowej i zonk
Temat problemu jak mój problem... post riki76 i zdjęcia z przeróbką http://www.a8team.pl/topics12/1367.htm#12374
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Może spada ciśnienie bo jest mała nieszczelność : http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... epari.htmloma142 pisze:dlaczego kuleje panowie zimny???
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
Panowie, wg mnie macie problem z tą aluminiową (najdroższą) ruchomą uszczelką. sprawdzcie czy nie ma jakichś wgnieceń i mocno ją dokręćcie.
Paliwo do rana poprostu schodzi z kosza do komory - jak nalejecie paliwa to jest w koszu i wymusza krążenie paliwa w ssawkach i pompa zdąży napompować przed wypływem paliwa z kosza
Paliwo do rana poprostu schodzi z kosza do komory - jak nalejecie paliwa to jest w koszu i wymusza krążenie paliwa w ssawkach i pompa zdąży napompować przed wypływem paliwa z kosza
-
- Forum Audi A8
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 cze 2012, 13:17
- Lokalizacja: Polkowice
-
- Forum Audi A8
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 cze 2012, 13:17
- Lokalizacja: Polkowice
-
- Forum Audi A8
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 cze 2012, 13:17
- Lokalizacja: Polkowice
-
- Forum Audi A8
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 cze 2012, 13:17
- Lokalizacja: Polkowice
DZięki
[ Dodano: 2012-08-21, 08:57 ]
Witam serdecznie
Jednak nie wymieniłem pompy sam , dałem ją do wymiany specjaliście. Działa prawidłowo.Jedyna uwaga o, której nikt nie wspomina na forum to taka, że oprócz poprawnego ustawienia pompy w zbiorniku oraz w koszyczku, przed uruchominieniem trzeba zalać bak do pełna aby pompa odpowietrzyła wszystkie przewody pomiędzy komorami. A potem to jest już OK.
Dodam, że po wymianienie skończyło się także bulgotanie w zbiorniuk tuż przed odpaleniem, a działo się tak zawsze bez względu na stan paliwa czy 100% czy 50 %. Nigdy nie schodzę ze stanem paliwa poniżej połowy - taki nawyk. :-D
[ Dodano: 2012-08-21, 08:57 ]
Witam serdecznie
Jednak nie wymieniłem pompy sam , dałem ją do wymiany specjaliście. Działa prawidłowo.Jedyna uwaga o, której nikt nie wspomina na forum to taka, że oprócz poprawnego ustawienia pompy w zbiorniku oraz w koszyczku, przed uruchominieniem trzeba zalać bak do pełna aby pompa odpowietrzyła wszystkie przewody pomiędzy komorami. A potem to jest już OK.
Dodam, że po wymianienie skończyło się także bulgotanie w zbiorniuk tuż przed odpaleniem, a działo się tak zawsze bez względu na stan paliwa czy 100% czy 50 %. Nigdy nie schodzę ze stanem paliwa poniżej połowy - taki nawyk. :-D
Jacenty
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź