
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] FIS kontra LPG
to ja wole wlac se 20l pb i dac jej to spalić przeganiając maszyne na samym pb chlapnie se te 20l i pozniej znow lpg ale robie to raz na jakis czas a nie co 2 tankowanie
co do mojej instalki tj porządna
nie załowałem ale do d3 zalozyl bym juz w fazie cieklej tą najnowszą generacje zobaczymy co to bedzie 
co do mojej instalki tj porządna


bądź sobą, wariatów też lubią
na jednym reduktorze powyżej 200 bez podpierania się paliwem raczej jest nie możliwe
na dwóch spokojnie
lub takim jednym który da radę ale nie chodzi tu tylko o ciśnienie ale też termikę
Co do tras po kraju i okolicach ja w swych autach zawsze śmigam na lpg
a prędkości przelotowe koło 200 są normalnymi trasowymi
Jak warunki drogowe na to pozwalają
na dwóch spokojnie
lub takim jednym który da radę ale nie chodzi tu tylko o ciśnienie ale też termikę
Co do tras po kraju i okolicach ja w swych autach zawsze śmigam na lpg
a prędkości przelotowe koło 200 są normalnymi trasowymi

Jak warunki drogowe na to pozwalają

no i ja tak wlasnie robie prawie co miesiacpreston pisze:to ja wole wlac se 20l pb i dac jej to spalić przeganiając maszyne na samym pb chlapnie se te 20l i pozniej znow lpg


na trasie z regoly lpg, teraz juz w granicach 140km/h tylko jak z rodzinka jade to roznica w spalaniu na FISie to ok. 2,5-3 l .
a i u mnie nie ma zadnych problemow z pocisniecien na lpg do konca zakresu obrotow, powyzej 200km/h tez jechalem na lpg i nie zauwazylem aby mi ubywalo PB...Przy kick down przelacza sie z lpg na pb tylko jesli mam juz kocowke podtlenku gazu w butli, a tak to zero problemu
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
to nie jest zwykły napęd...to
Ja znowu mam taką schizę
że w temp. jakie teraz mamy przełączam dopiero jak złapie 90st, bo wydaje mi się, że na zimnym motorze w ujemnych temp to lpg mu szkodzi
w konsekwencji w zimie jeźdżę 50/50, to tak dla zdrowotności silnika. A i jeszcze gdy widzę, że jakiś chętny szykuje się na światłach, wtedy też "cyk" i pb
Powyżej 200 leci na lpg aż miło. Między fis a lpg jakieś 4l różnicy



- ma być w takiej temperaturze aby gaz został odparowany -a nie podawany ciekłybeyer28 pisze:jakie teraz mamy przełączam dopiero jak złapie 90st,
czyli bezpieczny pułap 30
w moim to 20-25 ale jeszcze jest sprawa rodzaju reduktora układu chłodzenia i wielu składowych bo to wszystko się nakłada .
Oczywiste jest że nie wolno pałować po przejściu bo przy niskiej temperaturze płynu może się okazać że reduktor nawet ten z termiką ok padnie termicznie
Dlatego uważam że 90 jest bez sensu
ale na pewno taka temperatura jest idealna dla podzespołów lpg
kto bogatemu zabroni

tylko roznica jest taka panowe nie zeby sie kulac do 200 a dac mu do tych 200 dynamicznie czyli pedał w podłoge non top do 220 wtedy poczatkowo byl u mnie problem z cisnieniem zle ustawionym , bo normalnie przyspieszac moglem bez problemu kicdown tez ok byly takie 1s przerwania jakby no ale jak by nie bylo to wlasnie tu na forum pepi mi zasugerowal co powinni posprawdzac no i wszystko juz oki
pamietam na poczatku foss napisal zeby nie palowac auta od uruchomienia i ze ma zlapac temp , to samo olej w skrzyni tak wiec jak sie auto nagrzeje to rakietu

pamietam na poczatku foss napisal zeby nie palowac auta od uruchomienia i ze ma zlapac temp , to samo olej w skrzyni tak wiec jak sie auto nagrzeje to rakietu
bądź sobą, wariatów też lubią
pepi, wiesz, u mnie te 90st dla dobra silnika to raz, a dwa to już wtryski mam trochę zasyfione (Ty pierwszy mi kiedyś, o tym pisałeś i miałeś rację, w stagu potwierdzili) i po przełączeniu na lpg na zimnym troche nim telepie dopóki nie złapie 60. Przymierzam się do wymiany wtrysków, nie mam pojęcia póki co jakie wrzucić, bo czyszczenie obecnych chyba nie ma sensu
preston81, ten co chce 2 paki złapać nie jedzie jak emeryt, gaz w podłogę i do czerwonego, to raczej oczywiste. Grunt nie na zimnym motorze
preston81, jakie wtryski wrzucałeś u siebie?
preston81, ten co chce 2 paki złapać nie jedzie jak emeryt, gaz w podłogę i do czerwonego, to raczej oczywiste. Grunt nie na zimnym motorze
preston81, jakie wtryski wrzucałeś u siebie?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 90
- Rejestracja: 24 lip 2014, 19:13
- Lokalizacja: Katowice
Wracam do tematu mojego spalania pokazywanego przez FIS
Pokazuje mi pięciokrotnie mniej niż auto faktycznie pali. Np kiedy spalanie mam 18l to pokazuje 3,8. Jak pokazuje 4l to faktycznie jest 20l i te wskazania są całkiem dokladne, o ile pomnoży się je przez 5
Aha to samo dotyczy wskazań średniego jak i chwilowego zużycia.
Poza spalaniem wszystko inne pokazuje ok
Kodowanie licznika mam 15000 nic mi to nie mówi
Instruments/coding/software coding - o to chodziło?
Equipment variants:
01XXX : Enlarged tank capacity 90 l (only 6-cylinder petrol and diesel)
02XXX : Seat belt warning active (only USA)
16XXX : Navigation (only if navigation without connection to data bus display)
Country variants:
XX0XX : Germany
XX1XX : RoW left-hand drive (including Brazil)
XX2XX : USA
XX3XX : Canada
XX4XX : UK (always right-hand drive)
XX5XX : Japan left-hand drive
XX6XX : AGCC states (Arab states)
XX7XX : Australia (also New Zealand)
XX8XX : RoW right-hand drive (also South Africa)
XX9XX : Japan right-hand drive
Engine variant:
XXX60 : All 6-cylinder diesel
XXX62 : All 6-cylinder petrol, naturally aspirated
XXX64 : All 6-cylinder petrol, turbo
XXX80 : All 8-cylinder diesel
XXX83 : All 8-cylinder petrol
XXX84 : All 8-cylinder petrol, turbo
XXX65 : All 12-cylinder
Czyli co? Powinienem mieć 00083 ?
Pokazuje mi pięciokrotnie mniej niż auto faktycznie pali. Np kiedy spalanie mam 18l to pokazuje 3,8. Jak pokazuje 4l to faktycznie jest 20l i te wskazania są całkiem dokladne, o ile pomnoży się je przez 5
Aha to samo dotyczy wskazań średniego jak i chwilowego zużycia.
Obrotomierz pokazuje OKmarekp750 pisze:Sprawdź kodowanie licznika.
Licznik pokazuje prawidłowo obroty silnika?
Jedna z liczb określa ilość cylindrów. Używane do podawania zużycia paliwa.
Liczony jest jeden cylinder i mnożony przez ich ilość.
Kodowanie w postaci liczby: AABCD
C to liczba cylindrów.
Zakładając, że korekty długoterminowe masz OK (czyli od -10 do 10%)
to jest jedyna możliwość by pokazywało tak mało.
Poza spalaniem wszystko inne pokazuje ok
Kodowanie licznika mam 15000 nic mi to nie mówi
Instruments/coding/software coding - o to chodziło?
Equipment variants:
01XXX : Enlarged tank capacity 90 l (only 6-cylinder petrol and diesel)
02XXX : Seat belt warning active (only USA)
16XXX : Navigation (only if navigation without connection to data bus display)
Country variants:
XX0XX : Germany
XX1XX : RoW left-hand drive (including Brazil)
XX2XX : USA
XX3XX : Canada
XX4XX : UK (always right-hand drive)
XX5XX : Japan left-hand drive
XX6XX : AGCC states (Arab states)
XX7XX : Australia (also New Zealand)
XX8XX : RoW right-hand drive (also South Africa)
XX9XX : Japan right-hand drive
Engine variant:
XXX60 : All 6-cylinder diesel
XXX62 : All 6-cylinder petrol, naturally aspirated
XXX64 : All 6-cylinder petrol, turbo
XXX80 : All 8-cylinder diesel
XXX83 : All 8-cylinder petrol
XXX84 : All 8-cylinder petrol, turbo
XXX65 : All 12-cylinder
Czyli co? Powinienem mieć 00083 ?