Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 ALL ] FIS kontra LPG

Gość

Post autor: Gość » 20 lis 2014, 17:47

Moja też wskazuje 16-17l przy duzych predkościach realnego zuzycia LPG. Tylko setki km przekulane na LPG to jak se chce świadomie pocisnąc to w ramach oddechu auta włącze na PB bo czasem wypada na tym tez polatać trochę. Nie miałem zastrzeżeń do mojej instalki jeszcze żadnych :)

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 20 lis 2014, 17:53

to ja wole wlac se 20l pb i dac jej to spalić przeganiając maszyne na samym pb chlapnie se te 20l i pozniej znow lpg ale robie to raz na jakis czas a nie co 2 tankowanie
co do mojej instalki tj porządna :) nie załowałem ale do d3 zalozyl bym juz w fazie cieklej tą najnowszą generacje zobaczymy co to bedzie :)
bądź sobą, wariatów też lubią

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 lis 2014, 19:34

na jednym reduktorze powyżej 200 bez podpierania się paliwem raczej jest nie możliwe
na dwóch spokojnie
lub takim jednym który da radę ale nie chodzi tu tylko o ciśnienie ale też termikę

Co do tras po kraju i okolicach ja w swych autach zawsze śmigam na lpg
a prędkości przelotowe koło 200 są normalnymi trasowymi :)
Jak warunki drogowe na to pozwalają :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 lis 2014, 20:26

preston pisze:to ja wole wlac se 20l pb i dac jej to spalić przeganiając maszyne na samym pb chlapnie se te 20l i pozniej znow lpg
no i ja tak wlasnie robie prawie co miesiac :D z uwagi ze uzytkuje auto codziennie raz w tygodniu pocisne sobie zwawiej i dluzej na PB...dlatego oproc lpg to co miesiac tankuje za jakies 150pln PB :)

na trasie z regoly lpg, teraz juz w granicach 140km/h tylko jak z rodzinka jade to roznica w spalaniu na FISie to ok. 2,5-3 l .

a i u mnie nie ma zadnych problemow z pocisniecien na lpg do konca zakresu obrotow, powyzej 200km/h tez jechalem na lpg i nie zauwazylem aby mi ubywalo PB...Przy kick down przelacza sie z lpg na pb tylko jesli mam juz kocowke podtlenku gazu w butli, a tak to zero problemu :]
to nie jest zwykły napęd...to

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 20 lis 2014, 20:54

Ja znowu mam taką schizę :) że w temp. jakie teraz mamy przełączam dopiero jak złapie 90st, bo wydaje mi się, że na zimnym motorze w ujemnych temp to lpg mu szkodzi :) w konsekwencji w zimie jeźdżę 50/50, to tak dla zdrowotności silnika. A i jeszcze gdy widzę, że jakiś chętny szykuje się na światłach, wtedy też "cyk" i pb :D Powyżej 200 leci na lpg aż miło. Między fis a lpg jakieś 4l różnicy

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 lis 2014, 21:35

beyer28 pisze:jakie teraz mamy przełączam dopiero jak złapie 90st,
- ma być w takiej temperaturze aby gaz został odparowany -a nie podawany ciekły
czyli bezpieczny pułap 30
w moim to 20-25 ale jeszcze jest sprawa rodzaju reduktora układu chłodzenia i wielu składowych bo to wszystko się nakłada .
Oczywiste jest że nie wolno pałować po przejściu bo przy niskiej temperaturze płynu może się okazać że reduktor nawet ten z termiką ok padnie termicznie
Dlatego uważam że 90 jest bez sensu
ale na pewno taka temperatura jest idealna dla podzespołów lpg
kto bogatemu zabroni :)

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 20 lis 2014, 21:43

tylko roznica jest taka panowe nie zeby sie kulac do 200 a dac mu do tych 200 dynamicznie czyli pedał w podłoge non top do 220 wtedy poczatkowo byl u mnie problem z cisnieniem zle ustawionym , bo normalnie przyspieszac moglem bez problemu kicdown tez ok byly takie 1s przerwania jakby no ale jak by nie bylo to wlasnie tu na forum pepi mi zasugerowal co powinni posprawdzac no i wszystko juz oki :)
pamietam na poczatku foss napisal zeby nie palowac auta od uruchomienia i ze ma zlapac temp , to samo olej w skrzyni tak wiec jak sie auto nagrzeje to rakietu
bądź sobą, wariatów też lubią

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 lis 2014, 21:51

każdy inaczej do tego podchodzi
jeden lubi swoje auto i robi tak aby było mu dobrze
a drugi pałuje
jeszcze inny powie że to stary grat
i :)
ja nie pałuję tylko w trasie dokręcam do czerwonego

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 20 lis 2014, 22:01

pepi, wiesz, u mnie te 90st dla dobra silnika to raz, a dwa to już wtryski mam trochę zasyfione (Ty pierwszy mi kiedyś, o tym pisałeś i miałeś rację, w stagu potwierdzili) i po przełączeniu na lpg na zimnym troche nim telepie dopóki nie złapie 60. Przymierzam się do wymiany wtrysków, nie mam pojęcia póki co jakie wrzucić, bo czyszczenie obecnych chyba nie ma sensu
preston81, ten co chce 2 paki złapać nie jedzie jak emeryt, gaz w podłogę i do czerwonego, to raczej oczywiste. Grunt nie na zimnym motorze
preston81, jakie wtryski wrzucałeś u siebie?

Konradviper
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 90
Rejestracja: 24 lip 2014, 19:13
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Konradviper » 28 mar 2015, 16:47

Wracam do tematu mojego spalania pokazywanego przez FIS
Pokazuje mi pięciokrotnie mniej niż auto faktycznie pali. Np kiedy spalanie mam 18l to pokazuje 3,8. Jak pokazuje 4l to faktycznie jest 20l i te wskazania są całkiem dokladne, o ile pomnoży się je przez 5
Aha to samo dotyczy wskazań średniego jak i chwilowego zużycia.
marekp750 pisze:Sprawdź kodowanie licznika.

Licznik pokazuje prawidłowo obroty silnika?

Jedna z liczb określa ilość cylindrów. Używane do podawania zużycia paliwa.
Liczony jest jeden cylinder i mnożony przez ich ilość.

Kodowanie w postaci liczby: AABCD

C to liczba cylindrów.

Zakładając, że korekty długoterminowe masz OK (czyli od -10 do 10%)
to jest jedyna możliwość by pokazywało tak mało.
Obrotomierz pokazuje OK
Poza spalaniem wszystko inne pokazuje ok
Kodowanie licznika mam 15000 nic mi to nie mówi
Instruments/coding/software coding - o to chodziło?



Equipment variants:
01XXX : Enlarged tank capacity 90 l (only 6-cylinder petrol and diesel)
02XXX : Seat belt warning active (only USA)
16XXX : Navigation (only if navigation without connection to data bus display)

Country variants:
XX0XX : Germany
XX1XX : RoW left-hand drive (including Brazil)
XX2XX : USA
XX3XX : Canada
XX4XX : UK (always right-hand drive)
XX5XX : Japan left-hand drive
XX6XX : AGCC states (Arab states)
XX7XX : Australia (also New Zealand)
XX8XX : RoW right-hand drive (also South Africa)
XX9XX : Japan right-hand drive

Engine variant:

XXX60 : All 6-cylinder diesel
XXX62 : All 6-cylinder petrol, naturally aspirated
XXX64 : All 6-cylinder petrol, turbo

XXX80 : All 8-cylinder diesel
XXX83 : All 8-cylinder petrol
XXX84 : All 8-cylinder petrol, turbo

XXX65 : All 12-cylinder


Czyli co? Powinienem mieć 00083 ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl