[D3 03 4.2MPI ] Szarpanie skrzyni po wymianie oleju
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 627
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Lokalizacja: Skawina
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 627
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Lokalizacja: Skawina
Zastanawiam sie czy jeśli skrzynia ma zalane kilkaset gram oleju za dużo czy to tak naprawdę ma dla niej jakieś znaczenie , bo jeśli bedzie go za mało to na pewno ale trochę za dużo ?. Czy każda skrzynia w audi a8 d3 ma możliwość sprawdzenia stanu oleju kompem, jeśli tak to w jakie bloki trzeba wejść ?
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Sprawdzasz na rozgrzanej 30-40 st odkrecasz korek duzy na imbus 17? Kompem sprawdzasz temp , silnik odpalony przy 35 st olej powinien wyciekac jesli nie to dolewasz jesli leje sie ponizej 30 to ma wyciec sam nadmiar , jak jest za duzo to niby cos tam moze byc nie tak , ale to by musialo byc duzo za duzo co przy wlewa iu oleju od dolu jest ciezkie do uzyskania .
Z tego co mi wiadomo nie da sie kompem sprawdzic poziomu oleju .
Z tego co mi wiadomo nie da sie kompem sprawdzic poziomu oleju .
I właśnie dla tego pytam bo też mi się zdaje że kompem poziomu nie da się sprawdzić bo jak z kolesiem wymienialismy olej to w dole skrzyni tam gdzie gromadzi się olej nie ma żadnego czujnika który mógłby sprawdzić poziom oleju.
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Będąc kiedyś w Midparts na wymianie oleju zapytałem Mirka jak to jest z tym nadmiarem. Powiedział mi, że u nich każdemu zawsze leją trochę więcej a więc musiałoby być ostro przelane, żeby zaszkodzić.raftor pisze:jak jest za duzo to niby cos tam moze byc nie tak , ale to by musialo byc duzo za duzo co przy wlewa iu oleju od dolu jest ciezkie do uzyskania .
Ogólnie z tym sprawdzaniem stanu to przerąbane jest. Vag, odpowiednia temp. i inne pierdoły <tjaa> powinno być jak w amerykańcach- masz bagnet i bez problemu kontrolujesz, jak w silniku
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Nie tylko w amerykańcach są bagnetu do oleju , także bywają w Mercedesach
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Pewnie jeszcze w innych autach - nie wątpliwie szkoda ze nie ma tego w Audi - napewno ułatwiło by kontrole stanu oleju
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044