[S8 D2 98 LPG ] LPG do oceny - co zrobić aby było lepiej
Nie literówka. Normalnie w butle weszlo by 56l bo napełnia sie do 80%, bo wielozawor odbije. Ja kazalem by zblokowali zawor i wchodzi 100% czyli 65l. Dzieki temu butla w kole a zasieg do 400kmkrzychu22.p1i pisze:Literówka?lesdud pisze: Butla w kole 56l (zablokowany zawór) - wchodzi 65litrów gazu
Ostatnio zmieniony 28 lis 2014, 16:54 przez lesdud, łącznie zmieniany 1 raz.
Czemu bezpieczniej FARO to napisal juz PEPI
Faro ma w zlaczce srednice prawie 5mm,miedz 5.5 mm.Poprawnie zmontowana miedz jest wydajniejsza,stad moje stwierdzenie ze przy FARO mialby gwarantowana srednice(cos jak posiadanie BRC )a przy miedzi jesli jest na odpierdziel to moze miec mniej a tragedia jak gdzies zagiety bo panowie ciagli druta.
Dlubacz FARO moze sam poprawic,mozna poprawic sporo elementow.
Faro ma w zlaczce srednice prawie 5mm,miedz 5.5 mm.Poprawnie zmontowana miedz jest wydajniejsza,stad moje stwierdzenie ze przy FARO mialby gwarantowana srednice(cos jak posiadanie BRC )a przy miedzi jesli jest na odpierdziel to moze miec mniej a tragedia jak gdzies zagiety bo panowie ciagli druta.
Dlubacz FARO moze sam poprawic,mozna poprawic sporo elementow.
Sprawdz jaką rozszerzalność cieplną ma gaz z temp +20 do +40
EDIT
POmogę CI ok 1%zwiększa objętość w fazie ciekłej na 5-6 stopni ,czyli przy róznicy 20 stopni jest to 4% całej objętości czyli jesli zalewasz do pełna 65L postawisz to na słońcu to gaz w stanie ciekłym zwiększy swoją objętość do 70L. POmijam wzrost ciśnienia w zbiorniku, bo od tego jest zawór, któy upuści nadmiar gazu. No ale jak kto woli, niektórzy wolą wyjeżdzić gaz inni wypuscic w atmosfere:) Gorzej jak CI się zawór zablokuje albo zepsuje:)
EDIT
POmogę CI ok 1%zwiększa objętość w fazie ciekłej na 5-6 stopni ,czyli przy róznicy 20 stopni jest to 4% całej objętości czyli jesli zalewasz do pełna 65L postawisz to na słońcu to gaz w stanie ciekłym zwiększy swoją objętość do 70L. POmijam wzrost ciśnienia w zbiorniku, bo od tego jest zawór, któy upuści nadmiar gazu. No ale jak kto woli, niektórzy wolą wyjeżdzić gaz inni wypuscic w atmosfere:) Gorzej jak CI się zawór zablokuje albo zepsuje:)
Ostatnio zmieniony 28 lis 2014, 17:19 przez uszek, łącznie zmieniany 1 raz.
TO zawsze jedziesz te 30 km zeby ubyło, heh szkoda prowadzic dalszą dyskusję, wiem że wszyscy co wymyslają normy bezpieczeństwa to się nie znaja wogole na tym <hehe>lesdud pisze: Mądrze. Ja na stacje jade tankować a nie garażować, zawsze przynajmniej ujade tyle by z 5 litrów minimum ubylo
Ostatnio zmieniony 28 lis 2014, 17:33 przez uszek, łącznie zmieniany 1 raz.
7 lat i 150tys km w A6 C4 na zblokowanym zaworze i nic sie nie dzialo. Pozatym wielu ludzi tak ma i nie slyszalem o problemch.uszek pisze:Sprawdz jaką rozszerzalność cieplną ma gaz z temp +20 do +40
EDIT
POmogę CI ok 1%zwiększa objętość w fazie ciekłej na 5-6 stopni ,czyli przy róznicy 20 stopni jest to 4% całej objętości czyli jesli zalewasz do pełna 65L postawisz to na słońcu to gaz w stanie ciekłym zwiększy swoją objętość do 70L. POmijam wzrost ciśnienia w zbiorniku, bo od tego jest zawór, któy upuści nadmiar gazu. No ale jak kto woli, niektórzy wolą wyjeżdzić gaz inni wypuscic w atmosfere:) Gorzej jak CI się zawór zablokuje albo zepsuje:)
Zreszta jak wiem ze auto ma stac to nie leje sie do pelna.
Nie rob problemow- jesli ich nie ma :-))
a skad wiesz ze zawór nie upuszczał do atmosfery gazu.lesdud pisze:7 lat i 150tys km w A6 C4 na zblokowanym zaworze i nic sie nie dzialo. Pozatym wielu ludzi tak ma i nie slyszalem o problemch.
tu jest jedno podsumowanie tego Twojego wywodu
Nie dyskutuj z "mądrym"- sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
Witam!
Witam!
Po raz ostatni zrobie wyjatek.
Pozdrawiam.Stefan.
Witam!
Po raz ostatni zrobie wyjatek.
-tak tylko ze ten czas jest wtedy gdy sie utlenia. O korozji spowodowanej kontaktem z propanem lub butanem nikt jeszcze nie pisal ale jak wiemy kolega posiada pewna "wiedze tajemna" nie tylko w tej materi.pepi pisze:miedz jeszcze z czasem zarasta w środku
-z badan przeprowadzonych przez ADAC (wiem ze u kolegi autoryzacji nie maja) wynika ze benzyna jest wielokrotnie niebezpieczniejszym czynnikiem.Zbiorniki LPG i CNG sa praktycznie nienaruszalne w wyniku kolizji a jesli juz nastepuje uszkodzenie to w chwili gdy pasazerowie juz "sa w drodze" i nie ma to dla nich kompletnie zadnego znaczenia.pepi pisze:- niech ktoś ci wjedzie w tyłek po zatankowaniu
ale będzie ognista kula
Pozdrawiam.Stefan.