części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 98 LPG ] LPG do oceny - co zrobić aby było lepiej

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 28 lis 2014, 13:41

Co do faro to faktycznie mają zwężenie w złączka, ale i tak najmniejszy przekrój przelotu jest w wielozaworze w w butli. Standard wielozaworu to bodajże 3,5mm ja u siebie rozwierciłem chyba do 4,5mm. Reszte zdławienia przelotu robią Filtry FC dobrze jak są dwa.

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 28 lis 2014, 16:51

krzychu22.p1i pisze:
lesdud pisze: Butla w kole 56l (zablokowany zawór) - wchodzi 65litrów gazu
Literówka?
Nie literówka. Normalnie w butle weszlo by 56l bo napełnia sie do 80%, bo wielozawor odbije. Ja kazalem by zblokowali zawor i wchodzi 100% czyli 65l. Dzieki temu butla w kole a zasieg do 400km
Ostatnio zmieniony 28 lis 2014, 16:54 przez lesdud, łącznie zmieniany 1 raz.

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 28 lis 2014, 16:53

lesdud pisze:ja kazalem by zblokowali zawor i wchodzi 100% czyli 65l
To całkiem mądrze, zatankuj w lecie samochód do pełna i postaw na słońcu:D

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 28 lis 2014, 16:55

Czemu bezpieczniej FARO to napisal juz PEPI
Faro ma w zlaczce srednice prawie 5mm,miedz 5.5 mm.Poprawnie zmontowana miedz jest wydajniejsza,stad moje stwierdzenie ze przy FARO mialby gwarantowana srednice(cos jak posiadanie BRC :P )a przy miedzi jesli jest na odpierdziel to moze miec mniej a tragedia jak gdzies zagiety bo panowie ciagli druta.
Dlubacz FARO moze sam poprawic,mozna poprawic sporo elementow.

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 28 lis 2014, 16:59

uszek pisze:
lesdud pisze:ja kazalem by zblokowali zawor i wchodzi 100% czyli 65l
To całkiem mądrze, zatankuj w lecie samochód do pełna i postaw na słońcu:D
Mądrze. Ja na stacje jade tankować a nie garażować, zawsze przynajmniej ujade tyle by z 5 litrów minimum ubylo

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 28 lis 2014, 17:05

Sprawdz jaką rozszerzalność cieplną ma gaz z temp +20 do +40


EDIT
POmogę CI ok 1%zwiększa objętość w fazie ciekłej na 5-6 stopni ,czyli przy róznicy 20 stopni jest to 4% całej objętości czyli jesli zalewasz do pełna 65L postawisz to na słońcu to gaz w stanie ciekłym zwiększy swoją objętość do 70L. POmijam wzrost ciśnienia w zbiorniku, bo od tego jest zawór, któy upuści nadmiar gazu. No ale jak kto woli, niektórzy wolą wyjeżdzić gaz inni wypuscic w atmosfere:) Gorzej jak CI się zawór zablokuje albo zepsuje:)
Ostatnio zmieniony 28 lis 2014, 17:19 przez uszek, łącznie zmieniany 1 raz.

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 28 lis 2014, 17:16

lesdud pisze: Mądrze. Ja na stacje jade tankować a nie garażować, zawsze przynajmniej ujade tyle by z 5 litrów minimum ubylo
TO zawsze jedziesz te 30 km zeby ubyło, heh szkoda prowadzic dalszą dyskusję, wiem że wszyscy co wymyslają normy bezpieczeństwa to się nie znaja wogole na tym <hehe>
Ostatnio zmieniony 28 lis 2014, 17:33 przez uszek, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 28 lis 2014, 17:21

Moja 70tka ładuje 57l i to w trasie starcza na 400km a szybkiej trasie 380 :)

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 28 lis 2014, 17:37

uszek pisze:Sprawdz jaką rozszerzalność cieplną ma gaz z temp +20 do +40


EDIT
POmogę CI ok 1%zwiększa objętość w fazie ciekłej na 5-6 stopni ,czyli przy róznicy 20 stopni jest to 4% całej objętości czyli jesli zalewasz do pełna 65L postawisz to na słońcu to gaz w stanie ciekłym zwiększy swoją objętość do 70L. POmijam wzrost ciśnienia w zbiorniku, bo od tego jest zawór, któy upuści nadmiar gazu. No ale jak kto woli, niektórzy wolą wyjeżdzić gaz inni wypuscic w atmosfere:) Gorzej jak CI się zawór zablokuje albo zepsuje:)
7 lat i 150tys km w A6 C4 na zblokowanym zaworze i nic sie nie dzialo. Pozatym wielu ludzi tak ma i nie slyszalem o problemch.
Zreszta jak wiem ze auto ma stac to nie leje sie do pelna.
Nie rob problemow- jesli ich nie ma :-))

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 28 lis 2014, 17:41

lesdud pisze:7 lat i 150tys km w A6 C4 na zblokowanym zaworze i nic sie nie dzialo. Pozatym wielu ludzi tak ma i nie slyszalem o problemch.
a skad wiesz ze zawór nie upuszczał do atmosfery gazu.

tu jest jedno podsumowanie tego Twojego wywodu
Nie dyskutuj z "mądrym"- sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 28 lis 2014, 17:41

Apophis pisze:Moja 70tka ładuje 57l i to w trasie starcza na 400km a szybkiej trasie 380 :)
Ja mam eSe a one jednak wiecej pija niestety, a może i stety

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 lis 2014, 20:48

lesdud pisze:7 lat i 150tys km w A6 C4 na zblokowanym zaworze i nic sie nie dzialo
- niech ktoś ci wjedzie w tyłek po zatankowaniu :)
ale będzie ognista kula :)
Co faro ktoś tu pisał że ma mniejszy przekrój to bzdura i miedz jeszcze z czasem zarasta w środku :)

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 28 lis 2014, 21:03

pepi pisze: Co faro ktoś tu pisał że ma mniejszy przekrój to bzdura i miedz jeszcze z czasem zarasta w środku :)
Nie chodzi o przewód tylko o złączki. O ile pamietam są złaczki chyba z gwintem M10x1 i mają mniejszą średnicę niż Cu.

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 28 lis 2014, 22:11

pepi pisze:- niech ktoś ci wjedzie w tyłek po zatankowaniu :)
ale będzie ognista kula :)
co to za bzdury piszesz.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 28 lis 2014, 22:25

Witam!
Witam!
Po raz ostatni zrobie wyjatek.
pepi pisze:miedz jeszcze z czasem zarasta w środku :)
-tak tylko ze ten czas jest wtedy gdy sie utlenia. O korozji spowodowanej kontaktem z propanem lub butanem nikt jeszcze nie pisal ale jak wiemy kolega posiada pewna "wiedze tajemna" nie tylko w tej materi.
pepi pisze:- niech ktoś ci wjedzie w tyłek po zatankowaniu :)
ale będzie ognista kula :)
-z badan przeprowadzonych przez ADAC (wiem ze u kolegi autoryzacji nie maja) wynika ze benzyna jest wielokrotnie niebezpieczniejszym czynnikiem.Zbiorniki LPG i CNG sa praktycznie nienaruszalne w wyniku kolizji a jesli juz nastepuje uszkodzenie to w chwili gdy pasazerowie juz "sa w drodze" i nie ma to dla nich kompletnie zadnego znaczenia.

Pozdrawiam.Stefan.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl