części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A8 D3 dylemat PB / ON / LPG

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
r4q
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 228
Rejestracja: 18 lis 2013, 19:53
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: r4q » 28 lis 2014, 13:11

wyatt pisze: Tu też zależy od stylu jazdy, ja że na codzień jeżdzę dużymi autami, to i jestem nauczony patrzeć na duże odległości przed siebie i nie hamuję za często. Jak zdejmiesz nogę z gazu i będzie dojeżdzał do skrzyżowania bez gazu to lecisz za friko. I klocki rzadko zmieniam.
A to tak może ktoś od D3 się jeszcze wypowie ale z obserwacji kolegi, który ma D3 i tego co sam jego autem polatałem to narzeka, że dość często auto na takim odpuszczeniu gazu mu się wysprzęgla zamiast hamować silnikiem i żeby dojeżdzać za friko do świateł jak piszesz to musi manetkami manewrować, a potem przerzucać skrzynię na tip'a i spowrotem, bo w jego mniemaniu dość długo zaskakuje spowrotem na D po użyciu łopatek...

Mi się wydaje, że moje S8 D2 jest o wiele mniej kłopotliwe w takiej sytuacji i bardzo rzadko mi wysprzęgla o ile w ogóle.

to jak to się u Was zachowuje, posiadacze D3 ?

Gość

Post autor: Gość » 28 lis 2014, 13:27

Wysprzęglanie jak u mnie i w wielu innych autach z ASB zazwyczaj nastepuje gdy jedziemy poniżej 60km/h

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 28 lis 2014, 14:09

Apophis pisze:Wysprzęglanie jak u mnie i w wielu innych autach z ASB zazwyczaj nastepuje gdy jedziemy poniżej 60km/h
u mnie jest podobnie , wystarczy sobie popatrzeć na komputer spalania chwilowego jest mniej, mniej, zaraz zero i pach 5.0 - 7.0L jak wysprzęgli :] Z początku mnie to irytowowało ale później zaczaiłem, że to o oszczędność chodzi :] Przyzywczajony byłem do archaicznego 4biegowego automatu z Toyoty :D

Gość

Post autor: Gość » 28 lis 2014, 14:46

Ale my mamy archaiczne 4biegowe automaty tyle że z audi :)

r4q
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 228
Rejestracja: 18 lis 2013, 19:53
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: r4q » 28 lis 2014, 15:13

stillbadboy pisze:
Apophis pisze:Wysprzęglanie jak u mnie i w wielu innych autach z ASB zazwyczaj nastepuje gdy jedziemy poniżej 60km/h
u mnie jest podobnie , wystarczy sobie popatrzeć na komputer spalania chwilowego jest mniej, mniej, zaraz zero i pach 5.0 - 7.0L jak wysprzęgli :] Z początku mnie to irytowowało ale później zaczaiłem, że to o oszczędność chodzi :] Przyzywczajony byłem do archaicznego 4biegowego automatu z Toyoty :D
no to u mnie jest chyba coś pokręcone albo inaczej jeżdzę, cholera wie, ale najczęściej mam właśnie 0 na chwilowym po odpuszczeniu gazu, a te pare litrów jak wysprzęgla pojawia się bardzo rzadko, chyba, że już hamuję a nie tylko ściągam nogę z gazu.

D3 znajomego podobnie zachowywało się w położeniu S ale na D wysprzęgla jak szalone w porównaniu do mojego D2

Gość

Post autor: Gość » 28 lis 2014, 15:37

Położenie S jak i blokada przełożeń (1,2,3 na selektorze) jak i tip powoduje że to wysprzeglanie nie jest takie jak w przypadku trybu D. Na D wystepuje wcześniej a na wcześniejszych trybach później lub wcale(dopiero przy zatrzymaniu się)

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 28 lis 2014, 16:15

Apophis pisze:Ale my mamy archaiczne 4biegowe automaty tyle że z audi :)
ja mam piątke :) Toyoty chyba nic nie pobije tam nawet tipa nie było przód neutral tył 2-3 thats it :D

Gość

Post autor: Gość » 28 lis 2014, 16:20

stillbadboy pisze:ja mam piątke
W 95 roku już masz piątkę?? To ja jakis archaik ale nie jest źle :)

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 28 lis 2014, 16:41

Apophis pisze:
stillbadboy pisze:ja mam piątke
W 95 roku już masz piątkę?? To ja jakis archaik ale nie jest źle :)
a kurde nie wiem sam bynajmniej na tipie jest 2345 :D

AMSTAFF

Post autor: AMSTAFF » 28 lis 2014, 18:38

W 95 roku nie bylo 5-ek! Masz jakiegos moda.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 28 lis 2014, 18:58

On ma 3.7, a tam tylko 5 były..
Four rings to rule them all

Gość

Post autor: Gość » 28 lis 2014, 19:55

Bez Q to 5hp19?

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 28 lis 2014, 22:56

Zgadza się ;)
Four rings to rule them all

wyatt
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 22 wrz 2014, 01:37
Lokalizacja: brak

Post autor: wyatt » 29 lis 2014, 00:07

Z tym wysprzęglaniem to ciekawe rzecz. Teraz latam ciężarowym Mercedesem, jak puszcze gaz to wyrzuca na luz i czasem przez 5 min leci na "luzie". Przy cieżarówce są to mega oszczędności. Podczas jazdy na tempomacie auto pali średnio 30l/100 bo nie wyrzuca na luz. Wyrzucając na luz można osiągnąć 27,5l/100 przy takiej samej masie ładunku. Oczywiście auto robi to samo, po puszczeniu gazu.

Tak wracając do tematu, w silnikach 4,2 TDI i 4,0TDI są łańcuchu rozrządu z tego co wyczytałem tutaj, prawda? W ogóle w tych silnikach rozrząd się wymienia ? Jeśli tak to jakim kosztem ? I jak wygląda sytuacja w 4,2 MPI, tam jest pasek, ile kosztuje wymiana rozrządu w tym silniku ?

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 29 lis 2014, 14:39

W 4.2 mpi ok 2000-2500 w dieslach jest łancuch ale z nim bywa roznie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl