części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A8 D3 dylemat PB / ON / LPG

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
wyatt
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 22 wrz 2014, 01:37
Lokalizacja: brak

Post autor: wyatt » 29 lis 2014, 17:01

No to około 2500 zł za rozrząd to dla mnie super cena. W dieslach to zawsze było drożej, z tego co wyczytałem na tym forum to wymiana rozrządu w 4,0TDI to około 10 tyś zł. Pomijając fakt, że przy kupnie auta, szczególnie z dieslem, należy od wymiany rozrządu zacząć. Więc wydatki rosną w zastraszającym tempie. Dlatego też szukam już tylko auta z silnikiem 4,2 MPI lub jak trafi się ładne 3,0TDI. Ale poszukiwania trwają już chyba z 2,5 miesiaca i dalej nic. Gdybym miał czas to bym pojechał do Niemiec kupić od jakiegoś prywatnej osoby, możliwość taka by była w moim wypadku nie ma bariery językowej. Ale praca nie pozwala i szukam cały czas czegoś w weekend, albo tylko w niedziele.


Że tak zapytam, wiele osób mówi, żeby dokładnie sprawdzać auta czy nie są zespawane z dwóch. W Audi A8 taka historia jest chyba niemożliwa, prawda? Z tego co wiem to jest aluminiowe...

ernesto

Post autor: ernesto » 29 lis 2014, 19:20

wyatt pisze:Że tak zapytam, wiele osób mówi, żeby dokładnie sprawdzać auta czy nie są zespawane z dwóch. W Audi A8 taka historia jest chyba niemożliwa, prawda? Z tego co wiem to jest aluminiowe...
Chciwość ludzka do zarabiania pieniędzy nie zna granic. Wszystko jest możliwe. Najważniejsze to wnikliwie sprawdzić auto przed zakupem.
Może FOSS się wypowie co zrobił ze Swoją byłą i dlaczego tak postąpił.

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 29 lis 2014, 22:39

krzychu22.p1i pisze: Ze swojej strony polecałbym 4.2PB + LPG, koszta w przeliczeniu na poziomie 2.0tdi i odpadają problemy typu hałasujący rozrząd na łańcuszku, turbo, wtryski.
Nie przesadzajmy, spalanie w miescie 20-25 lpg to nie jest poziom 2.0TDI, w trasie jest juz porownywalnie, ale jak spokojnie sie jedzie :)

wyatt
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 22 wrz 2014, 01:37
Lokalizacja: brak

Post autor: wyatt » 29 lis 2014, 23:00

Jedno jest pewne, jak kupię zespawane z dwóch to na 100% się o tym dowiem po pewnym czasie bo się rozpadnie :D Nie no żartuje, mniej więcej wiem gdzie dotknąć auto, aby sprawdzić najważniejsze elementy i wiem jak powinno się prowadzić. I na 100% pojadę na stację diagnostyczną.

Ile ASO bierze za sprawdzenie auta? Wiem, że na stacji te 150-200 zł trzeba dać.

AMSTAFF

Post autor: AMSTAFF » 29 lis 2014, 23:54

Zależy jaki rejon Polski... Od 300 do 600 stowek. Ale ja nie polecam ASO. Lepiej wziąść kumatego kolegę z Vagiem

Dymian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 337
Rejestracja: 21 mar 2011, 11:24
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Dymian » 30 lis 2014, 00:01

wyatt pisze: Ile ASO bierze za sprawdzenie auta? Wiem, że na stacji te 150-200 zł trzeba dać.
Jakiej stacji?
Różne ASO mają swoje ceny- zazwyczaj 350-500zł.
Tylko bardzo często robią to na odwal się+ nie biorą odpowiedzialności za swoje błędy.

wyatt
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 22 wrz 2014, 01:37
Lokalizacja: brak

Post autor: wyatt » 30 lis 2014, 00:06

Diagnostycznej stacji :P Zobaczę gdzie będę kupowała auto, może to bedzie jakaś dziura gdzie nie będzie ASO, jak u mnie i będę musiał podjechać na niezależną stację ;)

Mam kolegę, który zajmuje się takimi rzeczami, ale czy on kumaty? Nie wiem, zawsze jakiś taki przygłupi był, może na autach się zna.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 30 lis 2014, 10:09

Ja osobiście mam nie zbyt dobre doświadczenia z ASO a jako ciekawostkę podam przykład jak kupowałem Infiniti w Krakowie i pojechałem do ASO Nissana na sprawdzenie auta przed zakupem, serwisant podczas badania powłoki lakierniczej stwierdził że tylna klapa cała w szpachli i to musi być bardzo grubo bo czujnik już nie łapie <tjaa> - jakie było zdziwienie na gościa minie jak go uświadomiłem że w tym modelu klapa jest z tworzywa sztucznego.
Generalnie szkoda kasy na ASO,u nich to można sprawdzić historię serwisową a całą resztę lepiej powierzyć zaprzyjaźnionemu mechanikowi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl