Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 94 ] Zła praca wycieraczek

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

[D2 94 ] Zła praca wycieraczek

Post autor: Wiśnia » 10 maja 2010, 21:04

Witam. Przeglądałem forum i niestety nie znalazłem tematu który jest odpowiednikiem mojego problemu. Mój problem polega na tym że wymieniłem mechanizm wycieraczek (bez silnika) ponieważ był złamany i jedna wycieraczka nie wracała(nie wiem dlaczego się złamał jak kupiłem to już tak było). I teraz obydwie pracują tylko gdy wykonają jeden ruch to nie wrócą do stanu jak powinny czyli do podszybia tylko stają w połowie i dopiero jak wcisnę manetkę raz w dól to wracają. Problemu nie ma gdy włączę na najszybszy ruch. Proszę o pomoc pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, 08:47 przez Wiśnia, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
PEPOL D2
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 532
Rejestracja: 23 gru 2009, 14:20
Lokalizacja: wlkp

Re: Zła praca wycieraczek

Post autor: PEPOL D2 » 10 maja 2010, 21:14

importcompany pisze:Witam. Przeglądałem forum i niestety nie znalazłem tematu który jest odpowiednikiem mojego problemu. Mój problem polega na tym że wymieniłem mechanizm wycieraczek (bez silnika) ponieważ był złamany i jedna wycieraczka nie wracała(nie wiem dlaczego się złamał jak kupiłem to już tak było). I teraz obydwie pracują tylko gdy wykonają jeden ruch to nie wrócą do stanu jak powinny czyli do podszybia tylko stają w połowie i dopiero jak wcisnę manetkę raz w dól to wracają. Problemu nie ma gdy włączę na najszybszy ruch. Proszę o pomoc pozdrawiam.
Najprawdopodobniej problem na stykach może być, sprawdz prądy.Albo co gorsze silniczek ci padł.Jeśli w miarę wycieraczki chodzą to raczej bezpiecznik masz zdrowy chodż mi czasami się przepali i muszę wymieniać :->

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 10 maja 2010, 21:30

Miałem podobnie , okazało się że zacierały się wycieraczki na tulejkach. Żadne penetratory typu wd40 nie pomagają . Po rozebraniu wszystkiego i przesmarowaniu - wycieraczki pracowały już normalnie. Jutro jak mi się uda zrobię fotki w którym miejscu trzeba przesmarować.
Ostatnio zmieniony 11 maja 2010, 19:09 przez pioter, łącznie zmieniany 1 raz.
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
club-iguana
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 245
Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
Lokalizacja: Brzozowa/WGM

Post autor: club-iguana » 11 maja 2010, 10:02

pioter pisze:Miałem podobnie , okazało się że zacierały się wycieraczki na tulejkach. Żadne penetratory typu wd40 nie pomagają . Po rozebraniu wszystkiego i przesmarowaniu - wycieraczki pracowały już normalnie.
Potwierdzam, rozebrać i każdy element przesmarować.
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 11 maja 2010, 16:04

koledzy, ale wczoraj wymienialem caly mechanizm i go smarowalem. Kostka ktora wychodzi z silnikama podajrze 6 przewodow nie pamietam nie moge jej odłączyć możliwe ze przez to sie tak dzieje ze sa zasniedzialem styki ?

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 11 maja 2010, 19:13

Na zdjęciu widać wtyczkę o której wczoraj rozmawialiśmy na gadulcu , spróbuj trochę rozginać ją na bokach to powinna się dać odłączyć . Jaj pęknie to dobrze owiń izolacją żeby wilgoć później się nie dostawała .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
grim
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 18 sty 2010, 22:29
Lokalizacja: Puritania

Post autor: grim » 14 maja 2010, 18:52

importcompany, a czy wziąłeś w ogóle pod uwagę to że padł ci silnik od wycieraczek ?

U mnie było dosłownie to samo :)

Złamany mechanizm... wymieniłem mechanizm :) ... po kilku dniach zaczęło mi się dziać to samo co tobie... okazało się że padł mi silniczek wycieraczek :) bo właśnie smarowanie i cała reszta nie pomagała :)

Pojeździj trochę na szybkich wycieraczkach to i na szybkich przestanie działać a pióra będą stawać w dowolnym przez siebie miejscu :)

No ale mogę się mylić i może to być tylko zbieg okoliczności :) hehe
Może coś pochrzaniłeś podczas montażu :) ??
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 15 maja 2010, 20:06

Koledzy kupiłem drugi silniczek od wycieraczek i sytuacja jest identyczna.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 15 maja 2010, 20:22

A próbowałeś "pomagać" trzymając za wycieraczki w czasie ich przesuwania po szybie? Może jednak tulejki za mocno je trzymają.
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 15 maja 2010, 23:20

nie możliwe, widać ewidentnie jakby silnik myślał że zakończył swój cykl pracy.... ręce mi opadają.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 16 maja 2010, 08:38

No to jeszcze jest możliwe że coś jest źle składane , nie robiłeś przypadkiem zdjęcia jak wyglądał mechanizm przed wyjęciem ?
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 16 maja 2010, 10:59

Po zamontowaniu nowego silniczka nie podłączaj cięgien. Włącz silniczek na pierwszym biegu niech skończy pracę wyłącz wycieraczki. I dopiero wtedy załóż cięgno na silniczek.
Wtedy powinno być dobrze.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 16 maja 2010, 13:49

Wiem. Nie zakładałem mechanizmu na silnik, obserwowałem pracę wałka od silniczka i jego praca wskazywała na to że jest tak samo. Czytałem na forum innym, że w Audi 80 też mają takie problemy i możliwe że przekaźnik, albo manetka którą się załącza wycieraczki

Awatar użytkownika
grim
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 18 sty 2010, 22:29
Lokalizacja: Puritania

Post autor: grim » 17 maja 2010, 12:48

Ja miałem takie problemy nawet po wymianie silniczka... ale ja już nie pamiętam jak to wszystko poskładałem że działa :D

Może tak jak piszą tutaj koledzy...

Wyciągnij silniczek, niech zrobi jeden obrót. Potem poskładaj cały mechanizm... ale sam mechanizm tez by trza chyba jakoś wyregulować... Cholera... nie pamiętam już tego :|
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."

Awatar użytkownika
salaj11
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 198
Rejestracja: 20 cze 2009, 23:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: salaj11 » 11 lut 2011, 12:16

ciekawe czy kolega rozwiązał problem????

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl