zwroc uwage czy auto podczas jazdy na benzynie nie dlawi sie lub dusi- depnij mu w pedal na pb i zwroc uwage, trzeba sprawdzic czy pompa daje odpowiednim cisnieniem. Zakladam ze podpinales sie i VAG nic nie pokazal jesli sie nie podpinales to zrob to, moze komputer zapisal jakis błąd. Powodow moze byc kilka pod warunkiem ze pompa ma paliwo i je zaciaga: zawor cisnieniowy nie trzyma (paliwo schodzi z ukladu), tzw czujnik walu (nie lapie sygnalu przy rozruchu, auto moze czasem zgasnac po odpaleniu), wina instalacji lpg (bledy jakies ktore zaklocaja ECU pb).
Jesli auto po odpaleniu jedzie na pb i kuleje (dusi sie,strzela z tlumika,brak mu mocy) i zachowuje sie jakby chcial a nie mogl to nalezy sprawdzic: cisnienie paliwa (wydajnosc pompy na listwie), wtryskiwacze pb.
Zakladam ze filtry (paliwa,powietrza), cewki,swiece i moduly sa ok.
Tyle na ten temat. Posprawdzaj wszystko jak opisalem i wtedy sie odezwij. Powodzenia i pamietaj ze A8 sie nie psuje hehe a to dopiero poczatek twoich przygod z tym autem
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Pompa paliwa problem ?
paulo79 auto po odpaleniu jak juz zaplapie nie ma roznicy czy jade na gazie czy na benzynie chodzi elgancko trzyma rowne oborty, nie dlawi sie ani nie prycha itp... Vaga podpinalem bo mam bledow nie wykazuje jeden byl ale zostal skosowany 00561 14-10 dokladnie nie wiem co oznacza ale sie skasowal i nie powrocil. Zastanawie mnie ten zwor cisnienowy ( gdzie on jest ??) i czujnik walu? dzis rano przyszedlem i odpalilem go bez krecenia az sie zdziwilem, a nie raz go musze chechłać tak jak jest cieply. Jest to przypal zeby takie auto krecic jak starego poldapaulo79 pisze:zwroc uwage czy auto podczas jazdy na benzynie nie dlawi sie lub dusi- depnij mu w pedal na pb i zwroc uwage, trzeba sprawdzic czy pompa daje odpowiednim cisnieniem. Zakladam ze podpinales sie i VAG nic nie pokazal jesli sie nie podpinales to zrob to, moze komputer zapisal jakis błąd. Powodow moze byc kilka pod warunkiem ze pompa ma paliwo i je zaciaga: zawor cisnieniowy nie trzyma (paliwo schodzi z ukladu), tzw czujnik walu (nie lapie sygnalu przy rozruchu, auto moze czasem zgasnac po odpaleniu), wina instalacji lpg (bledy jakies ktore zaklocaja ECU pb).
Jesli auto po odpaleniu jedzie na pb i kuleje (dusi sie,strzela z tlumika,brak mu mocy) i zachowuje sie jakby chcial a nie mogl to nalezy sprawdzic: cisnienie paliwa (wydajnosc pompy na listwie), wtryskiwacze pb.
Zakladam ze filtry (paliwa,powietrza), cewki,swiece i moduly sa ok.
Tyle na ten temat. Posprawdzaj wszystko jak opisalem i wtedy sie odezwij. Powodzenia i pamietaj ze A8 sie nie psuje hehe a to dopiero poczatek twoich przygod z tym autem

z tego co pamietam zawor jest na koncu listwy, zdejmij oslone jesli to mozliwe i tam szukaj ale mówie nie pamietam niech wypowie sie ktos madrzejszy.
Czujnik znajduje sie miedzy skrzynia a motorem, dobrze by bylo gdybys go znalazl i po kablu dostal sie do kostki po to aby zmierzyc jego opornosc (czujnik ma w sobie opornosc i mozna ja zmierzyc miernikiem bez wyciagania) wtedy bedzie mozna go wykluczyc gdy jest sprawny
Czujnik znajduje sie miedzy skrzynia a motorem, dobrze by bylo gdybys go znalazl i po kablu dostal sie do kostki po to aby zmierzyc jego opornosc (czujnik ma w sobie opornosc i mozna ja zmierzyc miernikiem bez wyciagania) wtedy bedzie mozna go wykluczyc gdy jest sprawny
jak wcisniesz przycisk econ to wtedy klima nie chodzitommi pisze:mam pytanie odnosnie tej klimy i wiatraka. Jak kolega poznaje ze klima jest wlaczona skoro na panelu nie ma tzw sniezynki? Na jakiej zasadzie to dziala w osemie? Teoretycznie ustawiamy tylko temperature i nic wiecej a nie jak w innych autach wlaczamy jeszcze klime przyciskiem "śnieżynką'
[ Dodano: 2010-05-20, 12:28 ]
Witam ponownie, pare rzeczy posprawdzalem i zadzwonilem do porzedniego wlascicela, ktory wynienial napewno czujnik walu na nowy, pompke paliwa na siemensa, czyli tak naprawde mozna to wykluczyc, tak wiec postanowilem szukac przyczyny w inst. gazowej. Zakrecilem glowny zwor na butli i rano odpalil oki, pojedzilem troche na benzyce zagrzalem go dobrze (220 w pewnym momencie



[ Dodano: 2010-05-20, 23:36 ]
no i kopa to jednak nie od gazu a ja juz sie tak ucieszylem

[ Dodano: 2010-06-09, 19:24 ]
Witam ponownie wszystkich zaintersowanych moja sprawa



witam
u mnie podobne objawy ale rzadziej czasami musze go chechlac ale jak jest cieply odpala a nie raz po przejechaniu 200m nie cce zaskoczyc
zimny pali pieknie i cieply tez pieknie pali a jak mowie przejechalem 200m na stacje zatankowac gaz i z pod dystrybutora juz chechlalem go.
wymienie pompe i tyle bo filtry wszystkie wymienialem lacznie z kabinowymi
takze chyba pompe wymienic trza, czasami tez czuje jakby sam z siebie rwal do przodu bardzo rzadko ale jednak na swiatlach obroty na ok 2000 chcialem go pogazowac strzelil kangura i zdechl. w cnetrum go chechlalem 15minut
w koncu postanowilem zaknac pilotem i otworzyc, i zaskoczyl
cholera wie co to tak mysle moze immobiliser albo co?
u mnie podobne objawy ale rzadziej czasami musze go chechlac ale jak jest cieply odpala a nie raz po przejechaniu 200m nie cce zaskoczyc
zimny pali pieknie i cieply tez pieknie pali a jak mowie przejechalem 200m na stacje zatankowac gaz i z pod dystrybutora juz chechlalem go.
wymienie pompe i tyle bo filtry wszystkie wymienialem lacznie z kabinowymi

takze chyba pompe wymienic trza, czasami tez czuje jakby sam z siebie rwal do przodu bardzo rzadko ale jednak na swiatlach obroty na ok 2000 chcialem go pogazowac strzelil kangura i zdechl. w cnetrum go chechlalem 15minut
w koncu postanowilem zaknac pilotem i otworzyc, i zaskoczyl
cholera wie co to tak mysle moze immobiliser albo co?