części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 98 LPG ] LPG do oceny - co zrobić aby było lepiej

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 28 lis 2014, 22:30

karol208 pisze:Nie chodzi o przewód tylko o złączki. O ile pamietam są złaczki chyba z gwintem M10x1 i mają mniejszą średnicę niż Cu.
To zależy co kupujesz najwieksza zwęzka jest na wielozaworze.
Złaczki do faro 8 maja gwint m12x1 a srednica wewnetrzna to 6 mm wiec niewiele mniej niz samo faro bo faro ma ok. 7mm.
Sama miedz ma 6mm a na zgięciach jeszcze mniej więc ma mniejszą średnice niz faro.

CO do przepełnienia zbiornika to widziałem pare myków, np ludzie mają zle zrobione kominy z butli i często gęsto zamiast gaz uchodzić pod samochód dostaje się do srodka. Znam gościa który tak wyladował z poparzeniami 2 stopnia w szpitalu

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 29 lis 2014, 05:49

Witam!
uszek pisze:Złaczki do faro 8 maja gwint m12x1 a srednica wewnetrzna to 6 mm
-mam wlasnie w reku cos takiego ale srednica wewn jest co najwyzej 4mm.


Stefan.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 lis 2014, 07:31

Gabriel pisze:
pepi pisze:- niech ktoś ci wjedzie w tyłek po zatankowaniu :)
ale będzie ognista kula :)
co to za bzdury piszesz.
-bzdury to wy co chwila piszecie nie ja
po to jest te 80 % aby zbiornik mógł się zdeformować bez uszkodzenia siebie i zawartości
nawet jak sam zbiornik nie puści to puści zawór bezpieczeństwa
bo praw fizyki się nie da oszukać
ciecz nie da się zgnieść

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 29 lis 2014, 08:48

pepi pisze:
Wygląda jak na zwarcie przy cewce wielozaworu.
majkaistefan pisze:-mam wlasnie w reku cos takiego ale srednica wewn jest co najwyzej 4mm.
Stefan.
Jak co niektórzy nie zobaczą to nie uwierzą.
Rurka Faro wewnątrz ma 6,5mm to jak może złączka mieć 6mm? przecież ścianka złączki też ma swoją grubość.

Wielozawory mają i tak zwężkę standard ma wylot 3mm a extra ma 4,5.

http://www.tomasetto.com/downloadDoc.as ... &id=11&r=2

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 29 lis 2014, 08:52

pepi pisze:po to jest te 80 % aby zbiornik mógł się zdeformować bez uszkodzenia siebie i zawartości
Jak może zbiornik być zdeformowany, bez własnego uszkodzenia? Zbiornik zdeformowany to uszkodzony.
pepi pisze:nawet jak sam zbiornik nie puści to puści zawór bezpieczeństwa
Po to jest zawór aby zbiornik nie puścił. A nie na odwrót.
pepi pisze:ciecz nie da się zgnieść
zgnieść to można puszkę po piwie. Pewnie chodziło o ściśliwość cieczy, ale akurat one są ściśliwe.
pepi pisze:
Z filmu nie wynika nic o czym była dyskusja. W tył nikt nie wjechał, a zatankował kto to wie ile i czy miał pokombinowane cokolwiek w zbiorniku. Ale fakt fajnie dmuchnęło.
pepi pisze:-bzdury to wy co chwila piszecie nie ja
Dalej tak uważasz? Napisałeś pięć zdań (jak domniemam, bo interpunkcji brak) z czego jedno jest słuszne:
pepi pisze:bo praw fizyki się nie da oszukać
, można je najwyżej wykorzystać.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 lis 2014, 14:27

no tak wywód twojego poziomu :)
Gabriel pisze:Po to jest zawór aby zbiornik nie puścił. A nie na odwrót.
-to najlepsze


Bo jeśli masz w butli pełno to co się może stać ?
albo butla nie wytrzyma albo puści zawór bo ciśnienie wzrośnie ponad założonego
dlatego że nie ma poduszki powietrznej
niech ten gaz przypadkiem przy wypadku się podpali
Jeśli będzie pełno to nie jest takie pewne że butli nie rozerwie bo może zawór nie upuścić ciśnienia w odpowiedniej chwili .
Dlatego rocznie wylatuje w kraju z tych przyczyn parę aut :)
Ostatnio zmieniony 29 lis 2014, 19:35 przez pepi, łącznie zmieniany 1 raz.

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 29 lis 2014, 15:00

TO z fimiku to klasyczny przykład zle zamontowanej butli, gaz zamiast uciekać pod auto dostaje się do srodka, czy to ukłąd jest nieszczelny, czy zawór nadcisnieniowy działa tak sie dzieje. Najgorsze jest to ze gaz tworzy mieszanine z powietrzem, która w 5-15% jest palna, sam gaz w stanie ciekłym lub zmieszany w innych proporcjach się nie zapali.

Także powodzenia życzę z taką butlą.
Wez tu się człowieku zastanawiaj, w samochodzie w srodku jest gaz czy nie? Otwierac auto czy nie? Zrobi się iskra?

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 10 gru 2014, 22:42

W poniedziałek jadę na poprawkę mojej "druciarskiej" instalacji o której pisałem na 9 podstronie.
Mam taka prośbę, jak by któryś z kolegów mógł rozrysować gdzie jak i co powinni rozprowadzić - gdzie mają dać filtry FL i czujnik temperatury i ciśnienia, którędy najlepiej "wejść" pod osłonę silnika itd co jeszcze uważacie do poprawki.
Dziękuję z góry za pomoc

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 gru 2014, 07:49

Obrazek

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 gru 2014, 07:52

to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 11 gru 2014, 11:05

martin_rs4 pisze:
o matko i córko <jezu>

:D :D
no co podstawa to rysunek techniczny :D nawiasem mówiąc fajny pająk , widać ktoś miał zamiłowanie do węży gumowych :)

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 11 gru 2014, 17:40

Dzięki Pepi, narysowałeś 2 wersje z wężem wprowadzonym przy podszybiu tak jak teraz idą po wierzchu i tam sensor rozumiem jak ma być, a przy wprowadzeniu przodem - a tak pewnie będzie łatwiej (bo u góry jest przepustnica) gdzie zmieścić ten sensor i filtr FL skoro nie może być blisko kolektora i blisko chłodnicy?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 gru 2014, 18:13

Obrazek

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 11 gru 2014, 19:33

Gdzieś to zdjecie widziałem ale w komentarzach pisało że w złym miejscu czujnik, bo wentylator i chłodnica bedą miały na niego wpływ

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 gru 2014, 21:14

pod osłoną :)
tylko że go już tam nie ma bo wyleciał tech
i jest agis :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl