![]() |
![]() |
[S8 D2 98 ] Zmiana biegu z 3 na 4
Dzis bylem u holenderskiego speca od automatów. Przejechal sie... wyjezdzil mi paliwa:D i powiedzial ze skrzynia jest ok za to faktycznie zmienia biegi delikatnie za późno. Mowi by szukać problemu w masie powietrza lub w samym przepływomierzu.
Dołączam filmiki na których widać opisywany problem.
Tu jeszcze gorzej:
Dołączam filmiki na których widać opisywany problem.
Tu jeszcze gorzej:
Ostatnio zmieniony 11 gru 2014, 15:25 przez Pretorian, łącznie zmieniany 1 raz.
Wiec.
do 3 zmienia w okolicach 2 tys(czasem 2100 czasem 1900)
4 za kazdym razem nie nizej jak 2400 i predkosc w okolicy 60
5 ponownie okolice 2 tys.Tutaj nie zwróciłem uwagi jak nisko bez redukcji pociagnie,mysle ze 50 km/h bedzie mocno naciagane
Kodowanie skrzyni mam 00111
Jak sie bawilem i dalem 00101 to 3/4 bylo nie mniej jak 3tys i wyzej.Fakt auto wtedy jest szatan ale denerwuje tak wysoko krecacy sie silnik tym bardziej ze wtedy predkosc 3/4 to jakies 75 km/h a zwolnienie samowolne i baaaardzo delikatne operowanie gazem i tak redukuje bieg do 3 przy 65-70.
do 3 zmienia w okolicach 2 tys(czasem 2100 czasem 1900)
4 za kazdym razem nie nizej jak 2400 i predkosc w okolicy 60
5 ponownie okolice 2 tys.Tutaj nie zwróciłem uwagi jak nisko bez redukcji pociagnie,mysle ze 50 km/h bedzie mocno naciagane
Kodowanie skrzyni mam 00111
Jak sie bawilem i dalem 00101 to 3/4 bylo nie mniej jak 3tys i wyzej.Fakt auto wtedy jest szatan ale denerwuje tak wysoko krecacy sie silnik tym bardziej ze wtedy predkosc 3/4 to jakies 75 km/h a zwolnienie samowolne i baaaardzo delikatne operowanie gazem i tak redukuje bieg do 3 przy 65-70.
Wnioskuje z tego ze zmienia ci biegi tak samo jak mi. Wychodziło by na to ze wszystko w porządku.SenatorS8 pisze:Wiec.
do 3 zmienia w okolicach 2 tys(czasem 2100 czasem 1900)
4 za kazdym razem nie nizej jak 2400 i predkosc w okolicy 60
5 ponownie okolice 2 tys
Kodowanie skrzyni mam 00111
Jak sie bawilem i dalem 00101 to 3/4 bylo nie mniej jak 3tys i wyzej.Fakt auto wtedy jest szatan ale denerwuje tak wysoko krecacy sie silnik tym bardziej ze wtedy predkosc 3/4 to jakies 75 km/h a zwolnienie samowolne i baaaardzo delikatne operowanie gazem i tak redukuje bieg do 3 przy 65-70.
Tak jak podejrzewałem. Ja dziś też nagrałem parę filmików ale wrzuce Ci je dopiero w przyszłym tygodniu. Kiepski mam transfer w domu.Pretorian pisze:Dzis bylem u holenderskiego speca od automatów. Przejechal sie... wyjezdzil mi paliwa:D i powiedzial ze skrzynia jest ok za to faktycznie zmienia biegi delikatnie za późno. Mowi by szukać problemu w masie powietrza lub w samym przepływomierzu.
Poprawię się w tym co napisałem wcześniej że skrzynia wrzuca 4 przy 50, przepraszam za wcześniejszy błąd i się przyznaje bo nie mialem pewności co do prędkości pojazdu.
U mnie skrzynia wbija 4 będąc na 3 biegu przy 1800 obr/min i prędkość pojazdu jest 55-60 km/h
Zerknij od niczego na tą lewiznę, nie zaszkodzi a zawsze może coś pomóc

Grunt że nie szarpie i wariuje obrotami.
S8 ma inne przełożenia (ale nie chodzi o biegi, tylko o dyfry) co dajeApophis pisze:Ma krótsze biegi.Pretorian pisze:Moze w S8 sa inne przełożenia?
efekt krótszych biegów. D2 S8 prFL dla 5 biegu i 140 km/h ma około 3000 rpm.
A8 - potrafi przy 140 mieć 2600 rpm, mimo tych samych przełożeń skrzyni.
Różnica polega na przełożeniach dyfrów.