części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 99 ] Auto bierze olej- około 1l na 600-700km

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 lis 2014, 14:12

oleju nie powinno się lać na max :)

lukaszm
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 25 paź 2014, 17:42
Lokalizacja: Dobra/małopolskie

Post autor: lukaszm » 29 lis 2014, 18:56

Mi też bierze 1l/1000 km i już sam nie wiem czy to norma. Niby podobno ABZ jest luźno spasowany, przebieg 319000. Ale mam inny problem, dopiero co kupiłem 2 miesiące temu, poprzedni właściciel jeździł na Liqui Molly MoS2 Leichtlauf Super 15W-40, trochę poczytałem i chyba mineralny nie jest najlepszym wyborem dla naszych silników? Niby ten ma jakieś "cudowne" dodatki, przez co kosztuje więcej niż nie jeden full syntetyk. Zmieniał ktoś z powrotem na syntetyk lub półsyntetyk? Mechanik mi powiedział, że nie ma opcji...
Jeszcze jeden pomysł, stosował ktoś jakieś markowe ceramizery? czy w ogóle warto się tym zainteresować? Mam znajomego, który twierdzi że świetnie zadziałało w jego BMW i teraz od wymiany do wymiany nic nie dolewa. Próbował ktoś w 4.2 v8?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 29 lis 2014, 19:03

generalnie nie powinno sie zmieniac z gestego oleju na rzadki, ale to zalezy kto jak dlugo jedzil na tym 15W40. Mi jak stukal popychacz to jedna z opcji byla zamiana na gestszy olej wlasnie 15W, ale odpuscilem i zalalem drozszy Liqui Moly Leichtlauf Super 10W-40 i jest super.

co do ceramizera to bylo juz opisywane:

http://www.a8team.pl/a8-allmodyfikator- ... =ceramizer
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 29 lis 2014, 20:46

Ceramizer stosowałem i cudów nie robi bo to nie jest boska technologia ale troche poprawia prace silnika czy innego elementu gdzie sie go zastosuje więc warto.
Miałem olej 10W40 potem raz 15W40 następnie 5w30 i od jakiegoś czasu LM 5W50 :)

lukaszm
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 25 paź 2014, 17:42
Lokalizacja: Dobra/małopolskie

Post autor: lukaszm » 29 lis 2014, 21:02

Chyba też zaryzykuję i zmienię, pewnie stopniowo. teraz 10w40 i zobaczę jak się będzie zachowywał i ile go będzie brał

miusk82
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 05 sie 2014, 21:49
Lokalizacja: bialystok

Post autor: miusk82 » 15 gru 2014, 14:28

Miałem taki problem i u mnie puszczał czujnik ciśnienia oleju.Nic nie było widać bo kapało na osłone silnika.Naprawa w aso ok 100pln.
Daniel

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 15 gru 2014, 16:16

mi mechanik mowil ze zmiana nic nie pomoze 5w40 ci lynie 1l na 1000 a 10w40 lub inny lyknie 2l nie dawal bym zadnych ceramizerow itp poprostu trzeba naprawic silnik

btw poziom prawidlowy to jaki polowa siatkowanego pola na bagnecie?? czy ile bo co niektorzy pisza nie lac na maxa
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 15 gru 2014, 17:50

Auto jak kupiłem jeździlo na mobil 5w50 łykało ok 600ml/1000km.
Zalałem ceramizery 2szt i przejeździłem ok 2tys km po czym zalałem valvoline max life 5w40 i teraz znika mi oleju ok 300-400ml/1000km.
Po ceramizerze kompresja się wyrównał an kazdym garnuszku a była rozbiezność
Ostatnio zmieniony 15 gru 2014, 19:16 przez karol208, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 15 gru 2014, 18:21

karol208, Ceramizer cos daje ale z tego co piszesz masz takie same zużycie...

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 15 gru 2014, 19:17

Apophis pisze:karol208, Ceramizer cos daje ale z tego co piszesz masz takie same zużycie...
Już poprawiłem pomyliło mi się troszkę, myśle z wyprzedzeniem :d

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 gru 2014, 19:34

preston81 pisze:btw poziom prawidlowy to jaki polowa siatkowanego pola na bagnecie?? czy ile bo co niektorzy pisza nie lac na maxa
Ja jak sobie wymienia to leje tak aby nie wychodzil poza znaczenie, natomiast zawsze staram się utrzymać stan miedzy połową a górnym znaczeniem
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 15 gru 2014, 20:32

U mnie autko również miało "apetyt". Po wymianie uszczelniaczy i pierścieni, jestem zadowolony.
Uważam że wszelkiego rodzaju półśrodki (ceramizery) są jak najbardziej ok, ale przede wszystkim silnik trzeba naprawić a następnie można go czymś wzbogacać. W przeciwnym przypadku oszukujemy samych siebie i uzależniamy się od tegoż półśrodku, ponieważ musimy go regularnie używać a i tak "czar kiedyś pryśnie".

Gość

Post autor: Gość » 15 gru 2014, 20:43

Ceramizer to wspomagacz a nie reanimator trupa. Pierścienie i uszczelniacze to główne przyczyny uciekania oleju wydechem :)

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 15 gru 2014, 23:03

czyli martin lejesz za pole siatkowane czy stan masz przy jego początku ?? moja od wymiany oleju a bylo to 7-8k km temu wziela 1 l dzis dolalem ok 300ml bo olej był na bagnecie za 1 koralikiem ciut pod polem siatkowanym, ale nie szczedze i lubie czesto poleciec szybko :) wynik bdb jak mniemam
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 16 gru 2014, 07:32

Apophis pisze:Ceramizer to wspomagacz a nie reanimator trupa.
Dobrze powiedziane, co ważne wyrównuję kompresję i odchyłki w moim przypadku nie przekraczają 0,1bar. co do redukcji zużycia oleju to nie wiem czy nie winny był temu olej który miałem wcześniej zalany. Od wymiany do wymiany 4l na spokojnie mi wystarcza na dolewki. Dodam że po zalaniu max life silnik przestał się pocić przy uszczelkach głowic.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl