[S8 D2 99 ] Auto bierze olej- około 1l na 600-700km
Mi też bierze 1l/1000 km i już sam nie wiem czy to norma. Niby podobno ABZ jest luźno spasowany, przebieg 319000. Ale mam inny problem, dopiero co kupiłem 2 miesiące temu, poprzedni właściciel jeździł na Liqui Molly MoS2 Leichtlauf Super 15W-40, trochę poczytałem i chyba mineralny nie jest najlepszym wyborem dla naszych silników? Niby ten ma jakieś "cudowne" dodatki, przez co kosztuje więcej niż nie jeden full syntetyk. Zmieniał ktoś z powrotem na syntetyk lub półsyntetyk? Mechanik mi powiedział, że nie ma opcji...
Jeszcze jeden pomysł, stosował ktoś jakieś markowe ceramizery? czy w ogóle warto się tym zainteresować? Mam znajomego, który twierdzi że świetnie zadziałało w jego BMW i teraz od wymiany do wymiany nic nie dolewa. Próbował ktoś w 4.2 v8?
Jeszcze jeden pomysł, stosował ktoś jakieś markowe ceramizery? czy w ogóle warto się tym zainteresować? Mam znajomego, który twierdzi że świetnie zadziałało w jego BMW i teraz od wymiany do wymiany nic nie dolewa. Próbował ktoś w 4.2 v8?
generalnie nie powinno sie zmieniac z gestego oleju na rzadki, ale to zalezy kto jak dlugo jedzil na tym 15W40. Mi jak stukal popychacz to jedna z opcji byla zamiana na gestszy olej wlasnie 15W, ale odpuscilem i zalalem drozszy Liqui Moly Leichtlauf Super 10W-40 i jest super.
co do ceramizera to bylo juz opisywane:
http://www.a8team.pl/a8-allmodyfikator- ... =ceramizer
co do ceramizera to bylo juz opisywane:
http://www.a8team.pl/a8-allmodyfikator- ... =ceramizer
to nie jest zwykły napęd...to
mi mechanik mowil ze zmiana nic nie pomoze 5w40 ci lynie 1l na 1000 a 10w40 lub inny lyknie 2l nie dawal bym zadnych ceramizerow itp poprostu trzeba naprawic silnik
btw poziom prawidlowy to jaki polowa siatkowanego pola na bagnecie?? czy ile bo co niektorzy pisza nie lac na maxa
btw poziom prawidlowy to jaki polowa siatkowanego pola na bagnecie?? czy ile bo co niektorzy pisza nie lac na maxa
bądź sobą, wariatów też lubią
Auto jak kupiłem jeździlo na mobil 5w50 łykało ok 600ml/1000km.
Zalałem ceramizery 2szt i przejeździłem ok 2tys km po czym zalałem valvoline max life 5w40 i teraz znika mi oleju ok 300-400ml/1000km.
Po ceramizerze kompresja się wyrównał an kazdym garnuszku a była rozbiezność
Zalałem ceramizery 2szt i przejeździłem ok 2tys km po czym zalałem valvoline max life 5w40 i teraz znika mi oleju ok 300-400ml/1000km.
Po ceramizerze kompresja się wyrównał an kazdym garnuszku a była rozbiezność
Ostatnio zmieniony 15 gru 2014, 19:16 przez karol208, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja jak sobie wymienia to leje tak aby nie wychodzil poza znaczenie, natomiast zawsze staram się utrzymać stan miedzy połową a górnym znaczeniempreston81 pisze:btw poziom prawidlowy to jaki polowa siatkowanego pola na bagnecie?? czy ile bo co niektorzy pisza nie lac na maxa
to nie jest zwykły napęd...to
U mnie autko również miało "apetyt". Po wymianie uszczelniaczy i pierścieni, jestem zadowolony.
Uważam że wszelkiego rodzaju półśrodki (ceramizery) są jak najbardziej ok, ale przede wszystkim silnik trzeba naprawić a następnie można go czymś wzbogacać. W przeciwnym przypadku oszukujemy samych siebie i uzależniamy się od tegoż półśrodku, ponieważ musimy go regularnie używać a i tak "czar kiedyś pryśnie".
Uważam że wszelkiego rodzaju półśrodki (ceramizery) są jak najbardziej ok, ale przede wszystkim silnik trzeba naprawić a następnie można go czymś wzbogacać. W przeciwnym przypadku oszukujemy samych siebie i uzależniamy się od tegoż półśrodku, ponieważ musimy go regularnie używać a i tak "czar kiedyś pryśnie".
czyli martin lejesz za pole siatkowane czy stan masz przy jego początku ?? moja od wymiany oleju a bylo to 7-8k km temu wziela 1 l dzis dolalem ok 300ml bo olej był na bagnecie za 1 koralikiem ciut pod polem siatkowanym, ale nie szczedze i lubie czesto poleciec szybko wynik bdb jak mniemam
bądź sobą, wariatów też lubią
Dobrze powiedziane, co ważne wyrównuję kompresję i odchyłki w moim przypadku nie przekraczają 0,1bar. co do redukcji zużycia oleju to nie wiem czy nie winny był temu olej który miałem wcześniej zalany. Od wymiany do wymiany 4l na spokojnie mi wystarcza na dolewki. Dodam że po zalaniu max life silnik przestał się pocić przy uszczelkach głowic.Apophis pisze:Ceramizer to wspomagacz a nie reanimator trupa.