![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Przekaźnik pompy paliwa gdzie sie znajduje?
[D2 ALL ] Przekaźnik pompy paliwa gdzie sie znajduje?
Witam tak ja w temacie ? gdzie sie znajduje taki przekazinik ? czy ktos z kolegow moglby mi pomoc bo w dalszym ciagu walcze z paleniem mojej niuni.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2013, 19:47 przez michalek, łącznie zmieniany 1 raz.
głownie sprawa wyglada tak : gdy samochod jest zimny nie rozgrzany po nocy jak przestoi pali praktycznie od strzala, pojezdze nim rozgrzeje się i ma problem z paleniem musze go dlugo krecic ?
tu jest moj temat na temat tego palnie mojego
http://www.a8team.pl/topics12/1853.htm
tu jest moj temat na temat tego palnie mojego
http://www.a8team.pl/topics12/1853.htm
- dice111
- Moderator
- Posty: 6026
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Sprawdź tą pompę - ile daje ciśnienia (dużo o tym pisane, ale wskazuje na nią m.in to, że jak przekrecisz kluczyk kilka razy to szybciej łapie - jednak w taki sposób szybko ją załatwisz).
Do tego co napisałeś w ostatnim poście - do sprawdzenia wtryski.
Więcej pomysłow tych i tego co podpowiedzieli w tamtym temacie raczej nie ma, tzn - opcji jest wiele, ale wiekszosc by wyszła na VAGu, a skoro cisza można je pominąć.
Do tego co napisałeś w ostatnim poście - do sprawdzenia wtryski.
Więcej pomysłow tych i tego co podpowiedzieli w tamtym temacie raczej nie ma, tzn - opcji jest wiele, ale wiekszosc by wyszła na VAGu, a skoro cisza można je pominąć.
Black Cars Matters
- dice111
- Moderator
- Posty: 6026
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Wczesniej :http://www.a8team.pl/topics12/1853.htm#16950 wspomniales o tym, więc zasugerowalem sie tym co sam napisales. A w pierwszym poście "Ale jak sie ja zgasi i zaraz odpali jest oki pali odrazu".
Nie przekaźnik, tylko zapewne sama pompa, lub zawór cisnieniowy (ale zła praca i tak będzie wynikiem uszkodzonej pompy, jesli w całym ukladzie bedzie niskie cisnienie).
Przekaźnik działa skoro pompa idzie jak przekrecisz kluczyk. Problem z elektryką też bym wykluczył bo jak wspomnialem - wywalil by błąd zaraz.
Nie przekaźnik, tylko zapewne sama pompa, lub zawór cisnieniowy (ale zła praca i tak będzie wynikiem uszkodzonej pompy, jesli w całym ukladzie bedzie niskie cisnienie).
Przekaźnik działa skoro pompa idzie jak przekrecisz kluczyk. Problem z elektryką też bym wykluczył bo jak wspomnialem - wywalil by błąd zaraz.
Black Cars Matters
wiesz juz nawet bardzo bym chcial zeby to byla pompa przynjmnie kupil bym i by nie bylo problemu , tylko powedz mi czy prz listwie wtryskiwaczy jest jakiekies gniazdo zeby podlaczyc manometr czy trzeba pod pompe gdzie sie podalczac?? i jakie cisnienie mialo by być w jakich granicach jest wydajna 3,5- 4 bar ?
[ Dodano: 2010-05-25, 11:56 ]
znalazlem jescze jeden temat uzytkownik ogród-Lca mial taki sam problem ze na ciplym nie chcial mu palic,ale widze ze nie dokonczył swojej wypowiedzi czy uporał sie z problemem ??
http://www.a8team.pl/topics14/696.htm
[ Dodano: 2010-05-25, 11:56 ]
znalazlem jescze jeden temat uzytkownik ogród-Lca mial taki sam problem ze na ciplym nie chcial mu palic,ale widze ze nie dokonczył swojej wypowiedzi czy uporał sie z problemem ??
http://www.a8team.pl/topics14/696.htm
- dice111
- Moderator
- Posty: 6026
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Sprawdź też to:
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... epari.html
Podpiąć manometr w listwie wys ciśnienia na poczatek, choc w sumie jak okaze sie to pompa to i tak ja bedziesz wyciagał. Albo układ nieszczelny (byc moze przy okazji go zapowietrza), albo niskie cisnienie (np przez ta pompe), albo jedno i drugie.
Jeśli pompa da te 3,6-4bara to jest ok, jesli manometr wskaze za niskie ciśn - to wiadomo.
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... epari.html
Podpiąć manometr w listwie wys ciśnienia na poczatek, choc w sumie jak okaze sie to pompa to i tak ja bedziesz wyciagał. Albo układ nieszczelny (byc moze przy okazji go zapowietrza), albo niskie cisnienie (np przez ta pompe), albo jedno i drugie.
Jeśli pompa da te 3,6-4bara to jest ok, jesli manometr wskaze za niskie ciśn - to wiadomo.
Black Cars Matters
dzis go odpalilem zimego odpalil jak trzeba, i zaraz patrzylem na ten waz paliwowy co dochodzi do wtryskiwaczy no i z niego troche cieknie tam gdzie wyslales mi ta porade jak zarobic zeby nie ciekło. Tylko jest jedno ale jak juz sie rozgrzeje to przetaje z tego wezyka cieknąć? jutro jade na sprawdzenie tego cisnienia tej pompki. Ale jescze wykonam mu jeden zabiego pśukne mu Plaka albo jakiegos smostartu ciekwe czy odpali odrazu...
- bobasgoleniow
- Forum Audi A8
- Posty: 108
- Rejestracja: 23 maja 2010, 15:06
- Lokalizacja: Goleniów
dice11 nie mul przekaznika z bezpiecznikiem z boku po prawej nie ma zadnych przekaznikow tylko bezpieczniki kolego a przekazniki wszystkie sa pod ta drewniana plyta na podlodze po prawej stronie jest tam tez przekaznik od pompy paliwa jest tam opisane wszystko takze bez problemu> :idea:
„Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”