części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 ALL ] Przekaźnik pompy paliwa gdzie sie znajduje?

michalek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 15 maja 2010, 09:50
Lokalizacja: mazowieckie

[D2 ALL ] Przekaźnik pompy paliwa gdzie sie znajduje?

Post autor: michalek » 24 maja 2010, 16:43

Witam tak ja w temacie ? gdzie sie znajduje taki przekazinik ? czy ktos z kolegow moglby mi pomoc bo w dalszym ciagu walcze z paleniem mojej niuni.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2013, 19:47 przez michalek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 24 maja 2010, 16:56

Pierwszy listwa niebieska (4) przy nogach pasażera
Black Cars Matters

michalek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 15 maja 2010, 09:50
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: michalek » 24 maja 2010, 17:07

po prawej stronie tam gdzie bezpiczniki ?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 24 maja 2010, 17:12

Tak
Z czym w ogóle jest problem z tą pompą(?)
Black Cars Matters

michalek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 15 maja 2010, 09:50
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: michalek » 24 maja 2010, 22:58

głownie sprawa wyglada tak : gdy samochod jest zimny nie rozgrzany po nocy jak przestoi pali praktycznie od strzala, pojezdze nim rozgrzeje się i ma problem z paleniem musze go dlugo krecic ?

tu jest moj temat na temat tego palnie mojego
http://www.a8team.pl/topics12/1853.htm

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 24 maja 2010, 23:10

Sprawdź tą pompę - ile daje ciśnienia (dużo o tym pisane, ale wskazuje na nią m.in to, że jak przekrecisz kluczyk kilka razy to szybciej łapie - jednak w taki sposób szybko ją załatwisz).
Do tego co napisałeś w ostatnim poście - do sprawdzenia wtryski.
Więcej pomysłow tych i tego co podpowiedzieli w tamtym temacie raczej nie ma, tzn - opcji jest wiele, ale wiekszosc by wyszła na VAGu, a skoro cisza można je pominąć.
Black Cars Matters

michalek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 15 maja 2010, 09:50
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: michalek » 24 maja 2010, 23:30

widzisz wlasnie nie jak przekrece kilka razy kluczyk jest tak samo ! nie ma roznicy wogole nie ma trzeba go krecic tak samo dlugo! a powiedz mi jak moge sprawdzic cisnienie tej pompki ??? daltego tez mysle a moze przekaznik cos wali ??

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 25 maja 2010, 00:24

Wczesniej :http://www.a8team.pl/topics12/1853.htm#16950 wspomniales o tym, więc zasugerowalem sie tym co sam napisales. A w pierwszym poście "Ale jak sie ja zgasi i zaraz odpali jest oki pali odrazu".
Nie przekaźnik, tylko zapewne sama pompa, lub zawór cisnieniowy (ale zła praca i tak będzie wynikiem uszkodzonej pompy, jesli w całym ukladzie bedzie niskie cisnienie).
Przekaźnik działa skoro pompa idzie jak przekrecisz kluczyk. Problem z elektryką też bym wykluczył bo jak wspomnialem - wywalil by błąd zaraz.
Black Cars Matters

michalek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 15 maja 2010, 09:50
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: michalek » 25 maja 2010, 11:09

wiesz juz nawet bardzo bym chcial zeby to byla pompa przynjmnie kupil bym i by nie bylo problemu , tylko powedz mi czy prz listwie wtryskiwaczy jest jakiekies gniazdo zeby podlaczyc manometr czy trzeba pod pompe gdzie sie podalczac?? i jakie cisnienie mialo by być w jakich granicach jest wydajna 3,5- 4 bar ?

[ Dodano: 2010-05-25, 11:56 ]
znalazlem jescze jeden temat uzytkownik ogród-Lca mial taki sam problem ze na ciplym nie chcial mu palic,ale widze ze nie dokonczył swojej wypowiedzi czy uporał sie z problemem ??

http://www.a8team.pl/topics14/696.htm

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 25 maja 2010, 12:28

Sprawdź też to:
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... epari.html
Podpiąć manometr w listwie wys ciśnienia na poczatek, choc w sumie jak okaze sie to pompa to i tak ja bedziesz wyciagał. Albo układ nieszczelny (byc moze przy okazji go zapowietrza), albo niskie cisnienie (np przez ta pompe), albo jedno i drugie.
Jeśli pompa da te 3,6-4bara to jest ok, jesli manometr wskaze za niskie ciśn - to wiadomo.
Black Cars Matters

michalek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 15 maja 2010, 09:50
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: michalek » 25 maja 2010, 19:28

dzis go odpalilem zimego odpalil jak trzeba, i zaraz patrzylem na ten waz paliwowy co dochodzi do wtryskiwaczy no i z niego troche cieknie tam gdzie wyslales mi ta porade jak zarobic zeby nie ciekło. Tylko jest jedno ale jak juz sie rozgrzeje to przetaje z tego wezyka cieknąć? jutro jade na sprawdzenie tego cisnienia tej pompki. Ale jescze wykonam mu jeden zabiego pśukne mu Plaka albo jakiegos smostartu ciekwe czy odpali odrazu...

Awatar użytkownika
bobasgoleniow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 108
Rejestracja: 23 maja 2010, 15:06
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: bobasgoleniow » 28 maja 2010, 15:43

dice11 nie mul przekaznika z bezpiecznikiem z boku po prawej nie ma zadnych przekaznikow tylko bezpieczniki kolego a przekazniki wszystkie sa pod ta drewniana plyta na podlodze po prawej stronie jest tam tez przekaznik od pompy paliwa jest tam opisane wszystko takze bez problemu> :idea:
„Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 28 maja 2010, 16:17

Mea culpa, masz rację :oops: jednak w tym przypadku dolegliwośc samochodu autora nie bedzie z nim zwiazana.
Black Cars Matters

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl