[D3 03 3.7MPI/LPG ] Przekaźnik pompy paliwa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 19
- Rejestracja: 09 sie 2014, 16:53
- Lokalizacja: szczecin
[D3 03 3.7MPI/LPG ] Przekaźnik pompy paliwa
Witam kolegów, podpinam się pod temat ponieważ nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Mam pytanie, gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa J17, ? Ostatnio, pojawił mi się check na desce i jak auto jest zatankowane poniżej pierwszej kreski nie kręci. Po podpięciu vcds wywala błąd przekaźnik pompy paliwa .
Mój błąd ma numer:
17908 - Fuel Pump Relay (J17): Electrical Malfunction
P1500 - 004 - No Signal/Communication
_________________
Mój błąd ma numer:
17908 - Fuel Pump Relay (J17): Electrical Malfunction
P1500 - 004 - No Signal/Communication
_________________
Ostatnio zmieniony 05 sty 2015, 22:12 przez Paweł Szczecin, łącznie zmieniany 1 raz.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Na pewno przekaźnik ? http://www.a8team.pl/d3-04-42mpi-lpg-au ... t12870.htm , http://www.a8team.pl/d3-04-42mpi-lpg-pr ... t10574.htm .
Nie wiem czy trzeba się logować ale tu powinno być : http://chomikuj.pl/p.pioter/A8D3+opis+b ... nik*c3*b3w .
Nie wiem czy trzeba się logować ale tu powinno być : http://chomikuj.pl/p.pioter/A8D3+opis+b ... nik*c3*b3w .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
-
- Forum Audi A8
- Posty: 19
- Rejestracja: 09 sie 2014, 16:53
- Lokalizacja: szczecin
Dziękuję Panowie za szybką odpowiedź.
Pioter - niestety w linkach które podesłałeś nie ma mowy o przekaźniku J17, a Vag jednoznacznie podpowiada że błędu trzeba szukać w braku komunikacji tego właśnie przekaźnika. Najgorsze jest to że nawet na zachodnich forach nie mogę znaleźć umiejscowienia tego dziadostwa.
Danishow- program jednoznacznie wskazuje na brak komunikacji przekaźnika J17 (nowe przekaźniki w ASO to koszt od 60 do 130zł) a sterownik pompy to już niestety grubsza sprawa, więc mimo wszystko lepiej chyba zacząć od eliminacji problemów na które wskazuje program i które są tańsze
Będąc w ASO dostałem wydruk z Etki i informację od mało przekonującego Pana że komputer pokazuje mu że jeden przekaźnik może być w komorze silnika pod szybą a drugi koło akumulatora, tylko jak poznać w gąszczu przekaźników który jest do czego:(
Pioter - niestety w linkach które podesłałeś nie ma mowy o przekaźniku J17, a Vag jednoznacznie podpowiada że błędu trzeba szukać w braku komunikacji tego właśnie przekaźnika. Najgorsze jest to że nawet na zachodnich forach nie mogę znaleźć umiejscowienia tego dziadostwa.
Danishow- program jednoznacznie wskazuje na brak komunikacji przekaźnika J17 (nowe przekaźniki w ASO to koszt od 60 do 130zł) a sterownik pompy to już niestety grubsza sprawa, więc mimo wszystko lepiej chyba zacząć od eliminacji problemów na które wskazuje program i które są tańsze
Będąc w ASO dostałem wydruk z Etki i informację od mało przekonującego Pana że komputer pokazuje mu że jeden przekaźnik może być w komorze silnika pod szybą a drugi koło akumulatora, tylko jak poznać w gąszczu przekaźników który jest do czego:(
-
- Forum Audi A8
- Posty: 19
- Rejestracja: 09 sie 2014, 16:53
- Lokalizacja: szczecin
Kolego "gtfan" dziękuję za szybką i sprawną pomoc!!!! Jutro jadę wymienić przekaźnik i zobaczymy czy to on jest przyczyną błędów w pracy pompy.
DODANO:
Przekaźnik wymieniony i dalej ten sam błąd. Czyżby to była pompa??
Teraz pytanie czy skoro samochód zapala normalnie a jedyny objaw niesprawności pompy pojawia się gdy wskaźnik paliwa schodzi przed pierwszą kreskę (samochód dławi się i gaśnie) - pytanie brzmi która pompa jest niesprawna i jak to zdiagnozować?
17908 - Fuel Pump Relay (J17)
P1500 - 004 - Electrical Malfunction
Readiness: 0110 1101
DODANO:
Przekaźnik wymieniony i dalej ten sam błąd. Czyżby to była pompa??
Teraz pytanie czy skoro samochód zapala normalnie a jedyny objaw niesprawności pompy pojawia się gdy wskaźnik paliwa schodzi przed pierwszą kreskę (samochód dławi się i gaśnie) - pytanie brzmi która pompa jest niesprawna i jak to zdiagnozować?
17908 - Fuel Pump Relay (J17)
P1500 - 004 - Electrical Malfunction
Readiness: 0110 1101
Ostatnio zmieniony 09 sty 2015, 11:44 przez Paweł Szczecin, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 19
- Rejestracja: 09 sie 2014, 16:53
- Lokalizacja: szczecin
PawelDSW, Masz nie działającą pompę główną w A8 D3 masz ich dwie i dwa przekaźniki , auto odpala zawsze uruchamiając obie pompy a po ok.30s wyłącza pompę pomocniczą i pracuje tylko główna . Przekaźniki są pod nogami pasażera i przy akumulatorze .
Co do ceny to oryginał ASO kosztuje ok.1400zł ale można kupić samą pompę (bez kosza) za ułamek tej ceny .
Co do ceny to oryginał ASO kosztuje ok.1400zł ale można kupić samą pompę (bez kosza) za ułamek tej ceny .
Znalazlem rozne pompy ... czy taka bedzie pasowala ? ktos pisal ze placil 180 zl i wszystko hula.jacek pisze:PawelDSW, Masz nie działającą pompę główną w A8 D3 masz ich dwie i dwa przekaźniki , auto odpala zawsze uruchamiając obie pompy a po ok.30s wyłącza pompę pomocniczą i pracuje tylko główna . Przekaźniki są pod nogami pasażera i przy akumulatorze .
Co do ceny to oryginał ASO kosztuje ok.1400zł ale można kupić samą pompę (bez kosza) za ułamek tej ceny .
http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-a8- ... 49976.html
http://allegro.pl/pompa-paliwa-nowa-aud ... 63634.html
Poszukaj oryginalnego numeru pompy do twojego 4.2 a następnie poszukaj zmiennika na tej stronie : http://www.pompa-paliwa.pl/
Kupowałem od nich pompę dla siebie (W12 6.0) i działa bez zarzutu.
Kupowałem od nich pompę dla siebie (W12 6.0) i działa bez zarzutu.
Przekaźnik pompy paliwa
Witam Panowie a ja mam problem z 3.0tdi potrzebuje spuścić paliwo z baku i ktoś podpowie gdzie jest przekaźnik pompy paliwa w moim aucie i jak go zmostkowac bo odlaczylem przewód od filtra paliwa ale paliwo tylko leci jak kręci rozrusznik...
Tigra12