części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 3.7MPI/LPG ] Przekaźnik pompy paliwa

Paweł Szczecin
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 09 sie 2014, 16:53
Lokalizacja: szczecin

[D3 03 3.7MPI/LPG ] Przekaźnik pompy paliwa

Post autor: Paweł Szczecin » 05 sty 2015, 19:47

Witam kolegów, podpinam się pod temat ponieważ nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Mam pytanie, gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa J17, ? Ostatnio, pojawił mi się check na desce i jak auto jest zatankowane poniżej pierwszej kreski nie kręci. Po podpięciu vcds wywala błąd przekaźnik pompy paliwa .

Mój błąd ma numer:
17908 - Fuel Pump Relay (J17): Electrical Malfunction
P1500 - 004 - No Signal/Communication


_________________
Ostatnio zmieniony 05 sty 2015, 22:12 przez Paweł Szczecin, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 05 sty 2015, 22:52

ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 05 sty 2015, 23:14

Zapewne chodzi o sterownik pompy paliwa, w podpisie screnna znajdziesz numer części.

Paweł Szczecin
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 09 sie 2014, 16:53
Lokalizacja: szczecin

Post autor: Paweł Szczecin » 06 sty 2015, 10:09

Dziękuję Panowie za szybką odpowiedź.

Pioter - niestety w linkach które podesłałeś nie ma mowy o przekaźniku J17, a Vag jednoznacznie podpowiada że błędu trzeba szukać w braku komunikacji tego właśnie przekaźnika. Najgorsze jest to że nawet na zachodnich forach nie mogę znaleźć umiejscowienia tego dziadostwa.

Danishow- program jednoznacznie wskazuje na brak komunikacji przekaźnika J17 (nowe przekaźniki w ASO to koszt od 60 do 130zł) a sterownik pompy to już niestety grubsza sprawa, więc mimo wszystko lepiej chyba zacząć od eliminacji problemów na które wskazuje program i które są tańsze :)

Będąc w ASO dostałem wydruk z Etki i informację od mało przekonującego Pana że komputer pokazuje mu że jeden przekaźnik może być w komorze silnika pod szybą a drugi koło akumulatora, tylko jak poznać w gąszczu przekaźników który jest do czego:(

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 06 sty 2015, 12:41

Z przodu, w nogach pasażera:
Obrazek
Four rings to rule them all

Paweł Szczecin
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 09 sie 2014, 16:53
Lokalizacja: szczecin

Post autor: Paweł Szczecin » 06 sty 2015, 18:25

Kolego "gtfan" dziękuję za szybką i sprawną pomoc!!!! Jutro jadę wymienić przekaźnik i zobaczymy czy to on jest przyczyną błędów w pracy pompy.

DODANO:
Przekaźnik wymieniony i dalej ten sam błąd. Czyżby to była pompa??
Teraz pytanie czy skoro samochód zapala normalnie a jedyny objaw niesprawności pompy pojawia się gdy wskaźnik paliwa schodzi przed pierwszą kreskę (samochód dławi się i gaśnie) - pytanie brzmi która pompa jest niesprawna i jak to zdiagnozować?

17908 - Fuel Pump Relay (J17)
P1500 - 004 - Electrical Malfunction
Readiness: 0110 1101
Ostatnio zmieniony 09 sty 2015, 11:44 przez Paweł Szczecin, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jacek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 336
Rejestracja: 19 wrz 2012, 17:50
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

Post autor: jacek » 07 sty 2015, 19:58

Paweł Szczecin, Kolego sprawdz główną pompę paliwa , całkiem niedawno miałem takie same objawy , okazało się że główna pompa dawała zbyt niskie ciśnienie .
W A8 masz dwie pompy paliwa i dwa przekaźniki sterujące nimi , jeżeli sprawdziłeś przekaźniki to sprawdz pompy , szczególnie primary (główną).

Paweł Szczecin
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 09 sie 2014, 16:53
Lokalizacja: szczecin

Post autor: Paweł Szczecin » 08 sty 2015, 11:38

Najciekawsze jest to że po wyjęciu przekaźnika J17 (w nogach pasażera) auto wogóle nie chciało zapalić, więc pompa główna musi chodzić skoro auto pali bez problemu (pod warunkiem że jest minimum 1/3 paliwa?

PawelDSW
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 120
Rejestracja: 08 sty 2015, 00:01
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: PawelDSW » 15 mar 2015, 10:24

Dolacze sie do tematu ... auto pali bez problemu . po jakis 30s zanika elektryczne buczenie pompy i silnik wylacza sie . gdzie znajde przekazniki pompy paliwa w d3 2004 ?mysle ze zaczne od sprawdzenia ich.jesli nie to gdzie proponujecie kupic pompe ?

Awatar użytkownika
jacek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 336
Rejestracja: 19 wrz 2012, 17:50
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

Post autor: jacek » 15 mar 2015, 12:29

PawelDSW, Masz nie działającą pompę główną w A8 D3 masz ich dwie i dwa przekaźniki , auto odpala zawsze uruchamiając obie pompy a po ok.30s wyłącza pompę pomocniczą i pracuje tylko główna . Przekaźniki są pod nogami pasażera i przy akumulatorze .
Co do ceny to oryginał ASO kosztuje ok.1400zł ale można kupić samą pompę (bez kosza) za ułamek tej ceny .

PawelDSW
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 120
Rejestracja: 08 sty 2015, 00:01
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: PawelDSW » 15 mar 2015, 16:03

jacek pisze:PawelDSW, Masz nie działającą pompę główną w A8 D3 masz ich dwie i dwa przekaźniki , auto odpala zawsze uruchamiając obie pompy a po ok.30s wyłącza pompę pomocniczą i pracuje tylko główna . Przekaźniki są pod nogami pasażera i przy akumulatorze .
Co do ceny to oryginał ASO kosztuje ok.1400zł ale można kupić samą pompę (bez kosza) za ułamek tej ceny .
Znalazlem rozne pompy ... czy taka bedzie pasowala ? ktos pisal ze placil 180 zl i wszystko hula.
http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-a8- ... 49976.html
http://allegro.pl/pompa-paliwa-nowa-aud ... 63634.html

Awatar użytkownika
jacek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 336
Rejestracja: 19 wrz 2012, 17:50
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

Post autor: jacek » 15 mar 2015, 16:45

Poszukaj oryginalnego numeru pompy do twojego 4.2 a następnie poszukaj zmiennika na tej stronie : http://www.pompa-paliwa.pl/
Kupowałem od nich pompę dla siebie (W12 6.0) i działa bez zarzutu.

Kowal 84
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 30 lip 2016, 12:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kowal 84 » 02 mar 2017, 11:35

danishow, Witam. Gdzie znajduje się wspomniany w temacie moduł sterowania pompą paliwa ? 4E0906093B

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 02 mar 2017, 19:26

Jakoś pod tylną kanapą ale gdzie dokładnie to nie wiem, nie miałem jeszcze potrzeby tam zaglądać <bezradny>

Tigra12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 21 wrz 2020, 10:09
Lokalizacja: Siedlce

Przekaźnik pompy paliwa

Post autor: Tigra12 » 21 wrz 2020, 10:19

Witam Panowie a ja mam problem z 3.0tdi potrzebuje spuścić paliwo z baku i ktoś podpowie gdzie jest przekaźnik pompy paliwa w moim aucie i jak go zmostkowac bo odlaczylem przewód od filtra paliwa ale paliwo tylko leci jak kręci rozrusznik...
Tigra12

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl