części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.0TDI ] Turbina puszcza olej

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

[D3 04 4.0TDI ] Turbina puszcza olej

Post autor: drago_o » 01 mar 2014, 10:09

Witam,

Wczoraj zauważyłem, że lewa turbina puszcza delikatnie olej. Zastanawiam sie nad szybkim zrobieniem tego i tu moje pytanie. Co sądzicie o turbinach używanych lub regenerowanych?

Regeneracja to jakieś 500-1000 zł w zależności od stopnia uszkodzenia.

Używana to około 400-1000zł

Znalazłem używaną z gwarancją rozruchu na 30 dni za 450zł bez sterownika i taką z uszkodzonym sterowaniem za 550. Czy mogę perzełożyć bezproblemowo sterownik obecnej turbiny do nowozakupionej? Czy raczej sądzicie, że regeneracja lepszym wyborem? Regenerując miałbym auto uziemione na tydzień. Wyjąć, wysłać i od odebrania w ciągu 5 dni odsyłąją gotową. Jakbym kupił używkę to zawsze mm na podmianę i mogę jeździć. Nowa sztuka to koszt około 5500 więc myślę, że warto pomyśleć o tych opcjach co napisałem :P

P.S. Czemu w tagi z listy się nie dodają?

pozdro,
Karol
Ostatnio zmieniony 01 mar 2014, 11:13 przez drago_o, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Peter audi a8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 03 lut 2014, 21:52
Lokalizacja: Coleraine uk

Post autor: Peter audi a8 » 01 mar 2014, 13:47

Śmiało regeneruj nie zastanawiają się

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 01 mar 2014, 13:55

Polecam firme http://motoremo.pl/index.php?lang=pl , robiłem juz tam pare turbospręzarek i nigdy nie bylo zadnych problemów
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

M-i-G
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 01 cze 2011, 14:16
Lokalizacja: WN

[D3 05 4.2TDi ] Turbina puszcza olej

Post autor: M-i-G » 12 sty 2015, 22:44

No i stało się... Moje A8 popuszcza olej z turbiny (tudzież podobno pcha go do intercooler'a)... ;( A więc na sygnale muszę to naprawić...
Moto Remo wysłało mnie "na drzewo" z pomysłem regeneracji... Podobno Garrett nie oferuje zestawów naprawczych... Zaproponowali mi zakup nowych po blisko 6150 PLN za sztukę... I co ciekawe - zaproponowali za 10% wartości odkup moich (hmmm... przecież się nie regeneruje podobno...)

Ale do rzeczy... Kilka pytań:
1) Regenerować ? Czy kupić używkę (ale nie wiem co trafię...) ?
2) Kto poleci w Wawie warsztat, który zdemontuje, zregeneruje, zamontuje i udzieli gwarancji ?
3) Robić obie czy tylko tą cieknącą ? (mam 286kkm nalotu...)

Wdzięczny będę za wszelką pomoc...
Ostatnio zmieniony 13 sty 2015, 11:38 przez M-i-G, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
M-i-G

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przyjemność zaczyna się tam gdzie kończy ekonomia... ;)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 13 sty 2015, 06:20

Można chyba robić jedną.

Turbine da się regenerować bo ja tak robiłem, dałem 800zł, w zakładzie w zabrzu(nazwy nie pamiętam).
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 13 sty 2015, 17:45

To prawda, do turbin o zmiennej geometrii garret nie produkuje zestawow naprawczych, ale spoko chinczycy jak zawsze nadchodza z pomoca i wszyscy co regeneruja robia to na chinczyku.

Patryk1990
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 17 gru 2013, 21:11
Lokalizacja: Wloclawek

patryk

Post autor: Patryk1990 » 20 sty 2015, 23:12

Jakie masz objawy ???
Moj przykapca na czarno a bledow brak
doladowanie klapki wszytsko ok
wg mnie bierz uzywana tylko z malym przebiegiem
te naprawiane sa chu...warte i napewno nie zrobia kolejnych 250tys

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 20 sty 2015, 23:22

Patryk co mozesz więcej powiedzieć o naprawianych?

Chyba niewiele, wiekszość nie ma pojecia o tym jak to działa i co tam wogole jest w takim turbo.
Ja jestem w stanie rozłożyć i złożyć turbo i będzie wałek wyważony. COś na ten temat wiem bo pracuje w firmie która robi turbiny.(nie regeneruje)
A że wiekszość ludzi idzie po kosztach daje do pseudofachowców którzy niewiele wiedzą i nawet poprawnie zestawu naprawczego nie mogą założyć. Ktory oczywiście jest kupiony u chińczyka. Druga sprawa to maszyny jakie mają do wyważania. Często nie maja wysokoobrotowych maszyn i wyważane wałki są w jednej płaszczyżnie, co wiąże się ze takie turbo niedlugo pochodzi

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl