[D3 05 4.2MPI ] Akumulator rozładowuje się
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
tez nie wiem czemu samo nieraz wskakuje chociaz wydaje mi sie ze zmienia sie to samoistnie kiedy mijam granice polsko niemiecko belgijsko holenderska moze przez gps ze lapie ze znajduje sie w innym panstwie to włacza radiówke??
co do ładowania to bez odpiecia aku to prostownikiem o bardzo małym prądzie możana ale.. pytając w ASO w Venlo powiedzieli że kategorycznie odradzają ładowania na podpietym aku jak i pożyczania prądu...
to na tyle skoro tak mówią to coś o tym wiedza raczej... i nie chodzi o wizyte w celu zakodowania na nowo aku...
nie warto ryzykowac skoro kazda taka akcja moze niesc za soba duze ryzyko uszkodzenia elektroniki
co do ładowania to bez odpiecia aku to prostownikiem o bardzo małym prądzie możana ale.. pytając w ASO w Venlo powiedzieli że kategorycznie odradzają ładowania na podpietym aku jak i pożyczania prądu...
to na tyle skoro tak mówią to coś o tym wiedza raczej... i nie chodzi o wizyte w celu zakodowania na nowo aku...
nie warto ryzykowac skoro kazda taka akcja moze niesc za soba duze ryzyko uszkodzenia elektroniki
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Jak byłem w Polsce to dopiero zauwarzyłem ten objaw samoistego przełączania na radiówkę,ale nawet teraz gdy jestem w Holandii to jest ta sama sytuacja,a do granicy kawałek mam,więc ta hipoteza raczej odpada.dracus6662 pisze:tez nie wiem czemu samo nieraz wskakuje chociaz wydaje mi sie ze zmienia sie to samoistnie kiedy mijam granice polsko niemiecko belgijsko holenderska moze przez gps ze lapie ze znajduje sie w innym panstwie to włacza radiówke??
Jak będziesz kiedyś w okolicach Eindhoven to wpadnij ,obadamy nasze autka
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
dam rady ale napierw wymiana usmazonego mmi dmuchawy v2 oraz ogarniecie wydechu bo cos za glosnawo pyrka wczoraj o 8 wrocilem z pracy bo mielismy bilans roczny takie tam blabla bla z inauguracji rozpoczecia 2015 <lipa>
co do zegara to lookne w instr moze tam cos powiedza i dam znac
co do zegara to lookne w instr moze tam cos powiedza i dam znac
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
W instrukcji też sprawdzałem i nic specjalnego nie jest napisane,ciekawe dlaczego samemu się zmienia z kwarca na radiowy.dracus6662 pisze:
co do zegara to lookne w instr moze tam cos powiedza i dam znac
W tygodniu sprawdzę aku czy już przypadkiem nie trzyma,teraz cały czas stoi 60 procent,jak spadnie do 50 to zawsze te 10 procent podładuje na krótkim odcinku.
raftor pisze:Ja ladowalem na podpietym aku i 2 prostowniki spalilem ale to za czasow jak audi kradlo prad i byl slaby aku
U mnie takiej tragedii nie ma ,ale ja zawsze plusową klemę ściągam.
Sprawdzałem przed chcwilą miernikiem akumulator,i napięcie akumulatora wynosi 12.18V a jak odpalę to jest 14.38V
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
jak sciagasz kleme do ladowania to nie musisz na nowo kodowac aku?
w instr pisało o ladowaniu aku bardzo malym pradem bez odpinania z tym ze jak sie kupi made in china prostownik to jak aku dentka to zajedzie taki prostownik bo aku bedzie miał taki opor ze wskazowka bedzie z 5 spadac na 0 i tak caly czas i bez odpiecia od auta gdzie osprzet bierze tez prad to usmazy sie prostownik a z kolei mocny spalic moze moduł w aso mi powiedzieli aby przy kazdym ladowaniu odpinac aku ale tu pytanie czy za kazdym razem musze kodowac go?
w instr pisało o ladowaniu aku bardzo malym pradem bez odpinania z tym ze jak sie kupi made in china prostownik to jak aku dentka to zajedzie taki prostownik bo aku bedzie miał taki opor ze wskazowka bedzie z 5 spadac na 0 i tak caly czas i bez odpiecia od auta gdzie osprzet bierze tez prad to usmazy sie prostownik a z kolei mocny spalic moze moduł w aso mi powiedzieli aby przy kazdym ladowaniu odpinac aku ale tu pytanie czy za kazdym razem musze kodowac go?
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Kodujesz jeśli wymieniasz akumulator albo jeśli parametry akumulatora istotnie zmieniają się. Dlatego prawidłowo trzeba ładować przez EPC. Są polskie firmy które produkują dobre prostowniki - jest z czego wybierać, a bardziej zaawansowani mogą sami coś złożyć (dziś z dostępem części nie ma problemu). Jeśli ktoś inwestuje w A8 to chyba jakoś wyszarpie te kilkadziesiąt złociszy na prostownik/ładowarkę.dracus6662 pisze:jak sciagasz kleme do ladowania to nie musisz na nowo kodowac aku
Bądź dobry jak chleb.
Ja swój ładowałem bez odpinania żadnej klemy z auta tym prostownikiem: STEF-POL EST-305, wszystko OK
W Motorze nr 3/2015 polecają w teście CTEK MXS 5.0 - co powiecie?
W Motorze nr 3/2015 polecają w teście CTEK MXS 5.0 - co powiecie?
Jeśli naprawdę tak ładuje jak pokazuje ten schemacik to jest to dobra ładowarka. Sterowanie mikroprocesorowe więc może i rzeczywiście możliwe było aż takie obniżenie ceny. Do niedawna ładowarka akumulatorów z tak zaawansowanym programem kosztowała w granicach 7-8 tys. zł. Ta ma mniejszy prąd ładowania więc będzie ładowała dłużej, ale w przypadku akumulatorów do A8 częściej chodzi o doładowanie niż naładowanie.Dworek pisze:W Motorze nr 3/2015 polecają w teście CTEK MXS 5.0 - co powiecie?
Bądź dobry jak chleb.