części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 05 4.2MPI ] Akumulator rozładowuje się

Gość

Post autor: Gość » 06 sty 2015, 21:22

No na pewno pracujący więcej altek się zuzyje szybciej ale jak szybciej to nie wiem.

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 06 sty 2015, 21:40

dracus6662 pisze:co do prostownika to niewiem jaki ale na forum chłopaki mówili że musi być specjalny jezeli go nie odpinasz od auta bo zwyklym mozna uszkodzic moduł zarzadzania energia..
ja mam prostownik który ładuje impulsowo prądem 3.8 A

Dworek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 187
Rejestracja: 29 maja 2014, 00:40
Lokalizacja: WWA

Post autor: Dworek » 06 sty 2015, 21:56

Ja bez odpinania ładowałem swoim kilka godzin i nic się nie stało, a jakiś specjalny to on nie jest.

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 12 sty 2015, 20:34

ciekawi mnie jeszcze dlaczego ,gdy jest w MMI ustawienie zegara - KWARC to dlaczego samemu wyskakuje RADIO- antenka w liczniku,ale nie zawsze....,ktoś to przerabiał?

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 12 sty 2015, 21:19

tez nie wiem czemu samo nieraz wskakuje chociaz wydaje mi sie ze zmienia sie to samoistnie kiedy mijam granice polsko niemiecko belgijsko holenderska moze przez gps ze lapie ze znajduje sie w innym panstwie to włacza radiówke??

co do ładowania to bez odpiecia aku to prostownikiem o bardzo małym prądzie możana ale.. pytając w ASO w Venlo powiedzieli że kategorycznie odradzają ładowania na podpietym aku jak i pożyczania prądu...

to na tyle skoro tak mówią to coś o tym wiedza raczej... i nie chodzi o wizyte w celu zakodowania na nowo aku...
nie warto ryzykowac skoro kazda taka akcja moze niesc za soba duze ryzyko uszkodzenia elektroniki ;)

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 12 sty 2015, 21:32

dracus6662 pisze:tez nie wiem czemu samo nieraz wskakuje chociaz wydaje mi sie ze zmienia sie to samoistnie kiedy mijam granice polsko niemiecko belgijsko holenderska moze przez gps ze lapie ze znajduje sie w innym panstwie to włacza radiówke??
Jak byłem w Polsce to dopiero zauwarzyłem ten objaw samoistego przełączania na radiówkę,ale nawet teraz gdy jestem w Holandii to jest ta sama sytuacja,a do granicy kawałek mam,więc ta hipoteza raczej odpada.

Jak będziesz kiedyś w okolicach Eindhoven to wpadnij ,obadamy nasze autka :)

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 13 sty 2015, 06:01

dam rady ale napierw wymiana usmazonego mmi dmuchawy v2 oraz ogarniecie wydechu bo cos za glosnawo pyrka wczoraj o 8 wrocilem z pracy bo mielismy bilans roczny takie tam blabla bla z inauguracji rozpoczecia 2015 <lipa>

co do zegara to lookne w instr moze tam cos powiedza i dam znac :D

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 17 sty 2015, 23:41

dracus6662 pisze:

co do zegara to lookne w instr moze tam cos powiedza i dam znac :D
W instrukcji też sprawdzałem i nic specjalnego nie jest napisane,ciekawe dlaczego samemu się zmienia z kwarca na radiowy.

W tygodniu sprawdzę aku czy już przypadkiem nie trzyma,teraz cały czas stoi 60 procent,jak spadnie do 50 to zawsze te 10 procent podładuje na krótkim odcinku.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 18 sty 2015, 00:01

Ja ladowalem na podpietym aku i 2 prostowniki spalilem ale to za czasow jak audi kradlo prad i byl slaby aku

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 18 sty 2015, 15:10

raftor pisze:Ja ladowalem na podpietym aku i 2 prostowniki spalilem ale to za czasow jak audi kradlo prad i byl slaby aku

U mnie takiej tragedii nie ma :) ,ale ja zawsze plusową klemę ściągam.

Sprawdzałem przed chcwilą miernikiem akumulator,i napięcie akumulatora wynosi 12.18V a jak odpalę to jest 14.38V

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 19 sty 2015, 08:42

jak sciagasz kleme do ladowania to nie musisz na nowo kodowac aku?

w instr pisało o ladowaniu aku bardzo malym pradem bez odpinania z tym ze jak sie kupi made in china prostownik to jak aku dentka to zajedzie taki prostownik bo aku bedzie miał taki opor ze wskazowka bedzie z 5 spadac na 0 i tak caly czas i bez odpiecia od auta gdzie osprzet bierze tez prad to usmazy sie prostownik a z kolei mocny spalic moze moduł w aso mi powiedzieli aby przy kazdym ladowaniu odpinac aku ale tu pytanie czy za kazdym razem musze kodowac go?

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 19 sty 2015, 21:32

dracus6662 pisze:jak sciagasz kleme do ladowania to nie musisz na nowo kodowac aku
Kodujesz jeśli wymieniasz akumulator albo jeśli parametry akumulatora istotnie zmieniają się. Dlatego prawidłowo trzeba ładować przez EPC. Są polskie firmy które produkują dobre prostowniki - jest z czego wybierać, a bardziej zaawansowani mogą sami coś złożyć (dziś z dostępem części nie ma problemu). Jeśli ktoś inwestuje w A8 to chyba jakoś wyszarpie te kilkadziesiąt złociszy na prostownik/ładowarkę.
Bądź dobry jak chleb.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 19 sty 2015, 21:57

ja spaliłem prostowniki za 70zł z castoramy ale uznali mi gwarancje :P


porządnym prostownikiem sąsiada dało rade nawet odpalic audi :)

Dworek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 187
Rejestracja: 29 maja 2014, 00:40
Lokalizacja: WWA

Post autor: Dworek » 21 sty 2015, 16:26

Ja swój ładowałem bez odpinania żadnej klemy z auta tym prostownikiem: STEF-POL EST-305, wszystko OK

W Motorze nr 3/2015 polecają w teście CTEK MXS 5.0 - co powiecie?

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 21 sty 2015, 22:07

Dworek pisze:W Motorze nr 3/2015 polecają w teście CTEK MXS 5.0 - co powiecie?
Jeśli naprawdę tak ładuje jak pokazuje ten schemacik to jest to dobra ładowarka. Sterowanie mikroprocesorowe więc może i rzeczywiście możliwe było aż takie obniżenie ceny. Do niedawna ładowarka akumulatorów z tak zaawansowanym programem kosztowała w granicach 7-8 tys. zł. Ta ma mniejszy prąd ładowania więc będzie ładowała dłużej, ale w przypadku akumulatorów do A8 częściej chodzi o doładowanie niż naładowanie.
Bądź dobry jak chleb.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl