części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 3.0MPI/LPG ] wymiana rozrządu ASN

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

[D3 04 3.0MPI/LPG ] wymiana rozrządu ASN

Post autor: PITER82 » 13 sty 2015, 20:22

Witam kolegow i tak jak w temacie zamiezam wymienic sobie kompletny rozrząd moje pytanie brzmi co konkretnie ma zostac kupione?? I czy pasek gates oraz mam pytanie czy moge rolke alternatora i inne rzeczy tez wymienic czy poprostu to zbedny wydatek?? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 16 sty 2015, 16:20 przez PITER82, łącznie zmieniany 1 raz.

RA__________

Post autor: RA__________ » 13 sty 2015, 20:26

PITER82 pisze: I czy pasek gates
To chba najgorszy mozliwy wybór-tylko conti

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 13 sty 2015, 20:29

Chodzi ci kolego o continental??

RA__________

Post autor: RA__________ » 13 sty 2015, 20:33

Tak. Bo te gates to spadło z jakością do tego stopnia że potrafi pekac przed upływem przebiegu.

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 13 sty 2015, 22:42

a konkretnie jeszcze jakie rolki itd ?? ile tego jest \(dodam ze nie zamiezam ukracac budżetu na ta wymaine

RA__________

Post autor: RA__________ » 13 sty 2015, 22:45

Napisz do kolegi michałwruszak i on ci skompletuje cały zestaw.

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 14 sty 2015, 09:28

Jesli masz przewidziany budzet to wymieniaj wszystko wlacznie z uszczelniaczami walkow i walu oraz kol olejowych i przedewszystkim znajdz kogos kto ten rozrzad wymieni Ci zgodnie ze sztuka, a nie na mazak rozrzad jeden z trudniejszych bez kompletu specjalistycznych nardzedzi nie do zrobienia poprawnie. 4 kola rozrzadu kazde napinane z osobna po kolei specjalnym kluczem. Do tego blokada walu i dwie blokady walkow montowane po zdjeciu pokrywy zaworow ( takze kup odrazu nowe uszczelki dekli zaworowych). Mialem kiedys ten silnik w aucie i wiem jak wazny jest w nim rozrzad. Na silniku wiadomo pompa wody napinacz hydrauliczny rolka napinajaca i rolka napinacza hydraulicznego. Robisz to w warsztacie gdzies?

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 14 sty 2015, 12:39

No nie pod domem w garazu :) mialem kiedys d2 z silnikiem 2.8 v6 i dalem rade mam blokady walkow itd

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 14 sty 2015, 17:53

PITER82 pisze:No nie pod domem w garazu :) mialem kiedys d2 z silnikiem 2.8 v6 i dalem rade mam blokady walkow itd
To zupelnie 2 inne konstrukcyjnie rozrzady. Jesli posiadasz blokade do 2.8 to nie do 3.0 to osobne blokady

http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-audi ... 12552.html

Tu masz do 3.0 blokuje sie na walkach po zdjeciu pokrywy zaworow.
PITER82 pisze: mialem kiedys d2 z silnikiem 2.8 v6 i dalem rade mam blokady walkow itd
Jesli posiadasz blokady do 3.0 to spoko bo nie wiem o ktorych blokadach piszesz ;)

Rozrzad generalnie rozni sie tym , ze trzeba poluznic wszystkie 4 kola walkow i napinajac specjalnym kluczem az do trykniecia kazdego kola po kolei patrzac od lewej. Silnik ma sterowane zmienne fazy dolotu i wydechu przy zle ustawionym rozrzadzie ponapinanych zle kolach przestaje to funkcjonowac i silnik to mul...

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 14 sty 2015, 18:01

da się bez tylko trza umieć

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 14 sty 2015, 18:17

pepi pisze:da się bez tylko trza umieć
Malowac pasek i kola flamastrem to kazdy potrafi, ale przy ASN takie sztuczki nie przechodza. 2 specow tez tak myslalo i potem wieczne bledy ecu, wypadania zaplonow brak mocy itp. Zycze powodzenia w wymianie na "mazak" ;)

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 15 sty 2015, 08:57

Ja tez czytalem ze na znakach to sie nie da tego silbika zrobic tylko na przyządach . Zastanawia mnie to co piszesz o tych tykbieciach na kazdym kole i co to za specjalny klucz ( czyzby dynamometryczny kolego) <niewiem>

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 15 sty 2015, 09:05

Walek jest unieruchomiony a kolo olejowe jest na stozku. Wszystkie 4 obracaja sie luzno wokol osi, a walek stoi w miejscu. Klucz sluzy do napinania kola, a napiete kolo dokreca sie dopiero sila 100nm.

https://www.google.pl/search?q=blokady+ ... B800%3B532

to jest ta nasadka ze zdjecia.

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 15 sty 2015, 12:30

I ja ten zestaw mam

gibon
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 218
Rejestracja: 08 lis 2009, 16:34
Lokalizacja: Tczew

Post autor: gibon » 15 sty 2015, 19:34

PITER82 pisze:I ja ten zestaw mam
Z tego co wiem to jest może kilka osób które to ogarniają. Radzę oddać do kogoś kto już to robił. Wiem co piszę bo rozrząd już zmieniałem dwa razy :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl