[D3 04 3.0MPI/LPG ] wymiana rozrządu ASN
-
- Super Klubowicz
- Posty: 622
- Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
- Lokalizacja: UK Irlandia polnocna
[D3 04 3.0MPI/LPG ] wymiana rozrządu ASN
Witam kolegow i tak jak w temacie zamiezam wymienic sobie kompletny rozrząd moje pytanie brzmi co konkretnie ma zostac kupione?? I czy pasek gates oraz mam pytanie czy moge rolke alternatora i inne rzeczy tez wymienic czy poprostu to zbedny wydatek?? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 16 sty 2015, 16:20 przez PITER82, łącznie zmieniany 1 raz.
Jesli masz przewidziany budzet to wymieniaj wszystko wlacznie z uszczelniaczami walkow i walu oraz kol olejowych i przedewszystkim znajdz kogos kto ten rozrzad wymieni Ci zgodnie ze sztuka, a nie na mazak rozrzad jeden z trudniejszych bez kompletu specjalistycznych nardzedzi nie do zrobienia poprawnie. 4 kola rozrzadu kazde napinane z osobna po kolei specjalnym kluczem. Do tego blokada walu i dwie blokady walkow montowane po zdjeciu pokrywy zaworow ( takze kup odrazu nowe uszczelki dekli zaworowych). Mialem kiedys ten silnik w aucie i wiem jak wazny jest w nim rozrzad. Na silniku wiadomo pompa wody napinacz hydrauliczny rolka napinajaca i rolka napinacza hydraulicznego. Robisz to w warsztacie gdzies?
To zupelnie 2 inne konstrukcyjnie rozrzady. Jesli posiadasz blokade do 2.8 to nie do 3.0 to osobne blokadyPITER82 pisze:No nie pod domem w garazu mialem kiedys d2 z silnikiem 2.8 v6 i dalem rade mam blokady walkow itd
http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-audi ... 12552.html
Tu masz do 3.0 blokuje sie na walkach po zdjeciu pokrywy zaworow.
Jesli posiadasz blokady do 3.0 to spoko bo nie wiem o ktorych blokadach piszeszPITER82 pisze: mialem kiedys d2 z silnikiem 2.8 v6 i dalem rade mam blokady walkow itd
Rozrzad generalnie rozni sie tym , ze trzeba poluznic wszystkie 4 kola walkow i napinajac specjalnym kluczem az do trykniecia kazdego kola po kolei patrzac od lewej. Silnik ma sterowane zmienne fazy dolotu i wydechu przy zle ustawionym rozrzadzie ponapinanych zle kolach przestaje to funkcjonowac i silnik to mul...
Walek jest unieruchomiony a kolo olejowe jest na stozku. Wszystkie 4 obracaja sie luzno wokol osi, a walek stoi w miejscu. Klucz sluzy do napinania kola, a napiete kolo dokreca sie dopiero sila 100nm.
https://www.google.pl/search?q=blokady+ ... B800%3B532
to jest ta nasadka ze zdjecia.
https://www.google.pl/search?q=blokady+ ... B800%3B532
to jest ta nasadka ze zdjecia.