Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 95 3.7PB/LPG ] Gruszka podcisnienia

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

[D2 95 3.7PB/LPG ] Gruszka podcisnienia

Post autor: oliwier30 » 13 sty 2015, 21:01

Witam,mam pytanie dotyczące gruszki podcisnienia.Przeglądając forum wyczytałem że w poliftowych gruszki są zasysane zaraz po odpaleniu silnika,a jak to jest w pre fl?Dzisiaj wypatrzyłem że u mnie po odpaleniu i po mocnym przygazowaniu nie dzieje sie nic..sprawdziłem wężyki,zdjęłem gruszke (tą z przodu) i nie widze żadnych uszkodzeń i nieszczelności <niewiem> Nie wiem czy to ma na to wpływ ale auto zrobiło mi sie jakieś zamulone przy ruszaniu i przy gwałtownym przyspieszaniu,przy gwłtownym przyspieszaniu przez moment sie dławi i dopiero idzie,dodam że dzwigienki od gruszek chodza lekko i VAG nie pokazuje żadnych błedów.

RA__________

Post autor: RA__________ » 13 sty 2015, 21:08

W pre FL zasysa się dopiero przy ok 4tyś obr. więc odpal i porzadnie przygazuj a sie okaże.

Jesli nie pracują klapy w preFL to odczuwa się to przy wiekszym bucie(predkości)

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 13 sty 2015, 21:13

Gazowałem powyzej 4tyś obr. i nic,dodam że przy pełnym bucie na trasie schodzi normalnie dwa biegi w dół ale zaczyna sie dławic,przestaje dopiero jak lekko odpuszcze gaz i dopiero idzie

ernesto

Post autor: ernesto » 13 sty 2015, 22:20

oliwier30, gruszka i jej połączenia podciśnieniowe do sprawdzenia.

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 13 sty 2015, 22:32

Jak wyżej napisałem samą gruszke i wężyki sprawdziłem,nie widać na nich żadnych uszkodzeń.Bardziej zastanawia mnie zawór z kostką na dwa piny do którego idzie wężyk z gruszki,czy jego uszkodzenie pokazal by vag?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 13 sty 2015, 22:37

Zależy jakie uszkodzenie masz na myśli? Jeżeli spali się cewka to pokaże (przerwa w obwodzie) a jeżeli zawór po prostu się zatnie to nic nie pokaże.

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 13 sty 2015, 22:50

Jutro sie zabiore za ten zawór i oblukam co i jak,czy poza tym zaworem coś jeszcze ma wpływ na prace gruszki?

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 13 sty 2015, 22:53

sprawdz czy do elektrozaworu dochodzi w ogole podcisnienie.
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 13 sty 2015, 22:57

Jutro sie zabiore za ten zawór i oblukam co i jak,czy poza tym zaworem coś jeszcze ma wpływ na prace gruszki?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 13 sty 2015, 23:07

oliwier30 pisze:czy poza tym zaworem coś jeszcze ma wpływ na prace gruszki?
Tak, zawór/wentyl blokujący podciśnienie ...taki czarno/biały element na wężyku od kolektora.

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 13 sty 2015, 23:22

Dzieki za podpowiedzi,bede wiedział teraz za co sie zabrac.Ale widze ze i tak przyczyny zamulania na nizszych obrotach musze szukac gdzie indziej..

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 14 sty 2015, 18:10

Ów "zamulanie" na wolnych masz tylko na gazie czy też i na Pb ?

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 14 sty 2015, 18:28

Wiec tak podmieniłem gruszke bo faktycznie była delikatnie nieszczelna,teraz działa tak jak powinno być ale niestety brak mocy pozostał.Wyjechałem dzisiaj za miasto troche ją przegonić i sie okazało że v max mojej ósemki to 140 km/h :P ja wiem że to nie esa ani 4.2 ale to chyba ciut za mało ;) Problem wystepuje na benzynie i na gazie z tym że na gazie nie ma mowy o ostrzejszym bucie bo zaraz wywala na benzyne (auto w przyszłym tyg. trafi do gazowników).Dodam że komp nie wywala żadnych błedów,ostatnio wymieniałem przepływke na używany orginał i troche ona mnie zastanawia..w którym bloku sie ją sprawdza i jakie wartości powinna podawać?

RA__________

Post autor: RA__________ » 14 sty 2015, 19:10

Przepływka powinna ci ok 185-200pokazać.

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 14 sty 2015, 19:35

Pojezdziłem teraz z podpietym vagiem i wygląda to tak:na tipie przeciągajac na maxa na drugim biegu wypluła 150g na trzecim biegu maxymalnie 120.Jezdząc normalnie po miescie na D wacha sie miedzy 30 a 50g

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl