![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 3.7PB/LPG ] Gruszka podcisnienia
nie przesadzajmy z tymi cenami...nowa przeplywka BOSCHa kosztuje w granicach 350-380zl. W ASO oczywiscia 2x tyle, tylko ze jest to dokladnie ta sama przeplywka z tym ze ma na obudowie znaczek VW/CCCOoliwier30 pisze:Czyli 8 stówek jednak pójdzie bo w używki już mi sie nie chce bawić..

to nie jest zwykły napęd...to
p.s. sluchaj zawsze mozesz wziac tez zamiennik
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... etrza.html
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... etrza.html
to nie jest zwykły napęd...to
Możesz założyć przepływkę z 4.2 przedliftowej. Łatwiej będzie Ci znaleźć. Ma chyba o ile mnie pamięć nie myli inne numery ale jest w 100% zamienna, kiedyś miałem 3.7 i spoko działała z 4.2. Później miałem 4.2 z padniętą przepływką i wymieniłem na taką z 3.7 i też było super, odczyty poprawne.
Nie są wymienne tylko lift-przedlift.
Co do rozrządu komp pokaże ale tylko jak jest przestawiony mocno i to tylko na drugiej głowicy, bo tylko w tej głowicy w przedlifcie jest czujnik.
Błędy cewek jak najbardziej są sygnalizowane kontrolką CAT.
Nie są wymienne tylko lift-przedlift.
Co do rozrządu komp pokaże ale tylko jak jest przestawiony mocno i to tylko na drugiej głowicy, bo tylko w tej głowicy w przedlifcie jest czujnik.
Błędy cewek jak najbardziej są sygnalizowane kontrolką CAT.
Elektronika samochodowa.