Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Pocacy sie dekiel klawiatury

Motostacja

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Pocacy sie dekiel klawiatury

Post autor: Motostacja » 11 sty 2015, 18:14

Witam mam pytanko poci mi sie z pod dekla strona kierowcy

Co polecacacie dociagnac sruby , zdjac i oczyscic uszczelke , czy odrazu wymieniac ?

Jaki szacunkowy koszt uszczelki ,podobno jest sajgon zeby zdjac jedna srube

Oj ta moja niunia ciagle cos ;p

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 sty 2015, 18:42

jak masz ją jeszcze w jednym kawałku
to po zdemontowaniu dajesz ją na parę godzin w benzynę ekstra...
niech się pomoczy
potem czyścisz wszystko i delikatnie smarujesz silikonem :)

Motostacja

Post autor: Motostacja » 11 sty 2015, 22:14

Oki zdejme i zobacze jak bedzie chlewnia to uszczelka pewnie tylko w aso ?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 sty 2015, 07:30

czemu
sto parę złoty jest normalnie dostępna

Motostacja

Post autor: Motostacja » 12 sty 2015, 09:34

A to chyba wymienie odrazy

zamówiłem uszczelke i zaślepke na wałek od sciany grodziowej

a podpowie ktoś jaki momentem dociagać śruby na deklu ?

pozdrawiam

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 12 sty 2015, 20:48

raftor pisze:a podpowie ktoś jaki momentem dociagać śruby na deklu ?
[hide] Obrazek

Odkręcasz w kolejności od 12 do 1
Dokręcasz w kolejności od 1 do 12

Pokrywa głowicy silnika do głowicy silnika - 10Nm
Osłona paska zębatego do pokrywy głowicy silnika - 10Nm

Obrazek[/hide]

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 sty 2015, 20:54

o zgadłem :)

Motostacja

Post autor: Motostacja » 16 sty 2015, 22:48

Jestem po wymianie , jest ma sa kra , dostep do tej sruby ostatniej to dramat , strasznie przeszkadza wiazka przewodow do cewek nie da sie ich chyba rozlaczyc ?

Wymienilem tez zaslepke na walku , polksiazyc i plaska uszczelke metalowa sobie odpuscilem ,

Pewnie za jakis czas wymienie tez 2 ga strone tam powinno byc latwiej

Z ciekawosci jaki koszt uslugi u mechanika takiej wymiany ?

Budowa dekli fazatorow itp identyczna jak w mojej ex 2.8 c5 tam robilem kompleksowo wraz z uszczelniaczami pod fazator

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 sty 2015, 08:02

jak mi coś świta to był gość na forum co mu motor chcieli wytargać do tego [po podobno inaczej się nie da :)
1,5 tys chcieli jak się nie mylę

Motostacja

Post autor: Motostacja » 17 sty 2015, 11:02

No nic tylko dekle uszczelniac w a8 ;)

Od strony pasazera powinno byc mniej gimnastyki po wyjeciu puchy od filtra

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 30 kwie 2015, 10:11

1,5k za wymiane uszczelki pod kapą ???
bądź sobą, wariatów też lubią

Motostacja

Post autor: Motostacja » 30 kwie 2015, 10:38

1,5k za wymiane uszczelki pod kapą ?? ?
no jeśli ktoś motor potrzebuje wyjąc to taka cena bedzie :D samo wyjecie motoru to koszt około 1000-1200zł

ale nie trzeba tego robic , jest ciasno ale sie da wymienić

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 30 kwie 2015, 10:40

No co druga instrukcja serwisowa w D3 4.0TDI zaczyna się od wyjęcia silnika do pozycji serwisowej :D

Dla chcącego nie ma nic trudnego nigdy... Ja turbiny u siebie wymontowywałem bez wyjęcia silnika ;)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Motostacja

Post autor: Motostacja » 30 kwie 2015, 15:11

drago_o pisze:Dla chcącego nie ma nic trudnego nigdy... Ja turbiny u siebie wymontowywałem bez wyjęcia silnika ;)
no to masz skilsa :P

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 30 kwie 2015, 15:34

Tak aby za dużo nie offtopowac to zrobiłem swoje uchwyty do tych turbin aby następnym razem dało się je wyjąć latwo, bo to te uchwyty tak utrudniały. Kolo 4-5 godzin zabawy z juz odkrecona turbina w środku komory, aby ja wyjąć ze środka ;)

Ale wracając do tematu wyciągania silnika to niestety takbtobinzynierowie przewidzieli.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl