[D2 97 4.2PB/LPG ] Regulacje STAG 300
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 21 sie 2009, 21:25
- Lokalizacja: Toruń
[D2 97 4.2PB/LPG ] Regulacje STAG 300
Witam wszystkich proszę o poradę co zrobić jakie parametry ustawić w stagu 300 bo gazownik sobie nie daje rady autko jak wrzuci na trzeci bieg kolejno do góry jadąc równo czuć jakby poszarpywało nie równo pracuje silnik nie ma płynności na parkingu też lekko nim trzepie
reduktor KME GOLD
listwy valtek czerwone
Proszę o porady bo mnie już krew zalewa z tym ich ustawianiem
może dysze za małe albo zbyt duże rozwiercił na 2,1 mm
czasy wtrysku na gazie wahania 2,7 do 3,1
reduktor KME GOLD
listwy valtek czerwone
Proszę o porady bo mnie już krew zalewa z tym ich ustawianiem
może dysze za małe albo zbyt duże rozwiercił na 2,1 mm
czasy wtrysku na gazie wahania 2,7 do 3,1
Ostatnio zmieniony 27 lip 2014, 12:13 przez robert2829, łącznie zmieniany 2 razy.
Napisz czy dopiero założyłęś gaz,czy nabyłęś auto z zamontowaną instalacją-to jest istotne.Co do czerwonych valteków to uważam iż są to najgorsze wtryski jakie są na rynku.Miełem je w 3 autach i w każdym się posypały po 15 -20 tysiącach.Może to przez le listwy ci szarpie,miałem tak w poprzedniej a8.Na twoim miejscu wywaliłbym te valteki i założył coś normalnego np.magic jet .
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 21 sie 2009, 21:25
- Lokalizacja: Toruń
Mam STAGA 300 w AQF 4.2, i chodzi idealnie. Ktoś spieprzył u Ciebie robotę.
Żeby nie tracić czasu, skontaktuj się z polecanym już na forum zakładem, może poprawią błędy : http://www.nowotczynscy.pl/
Montowałem tam gaz do trzech aut, poprawiałem jedno po paprochach z Torunia, wszystkie to 6 cylindrowe mocne niemieckie auta. Kilkunastu znajomych zamontowało tam LPG, mimo 120-160km do domu.
Żeby nie tracić czasu, skontaktuj się z polecanym już na forum zakładem, może poprawią błędy : http://www.nowotczynscy.pl/
Montowałem tam gaz do trzech aut, poprawiałem jedno po paprochach z Torunia, wszystkie to 6 cylindrowe mocne niemieckie auta. Kilkunastu znajomych zamontowało tam LPG, mimo 120-160km do domu.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
- Lokalizacja: Trójmiasto
Witam
Robert, tak w skrócie, reduktor jak nowy to pociągnie, przy długim ostrym bucie nie da rady,gaz zamarznie, polecam dwa reduktory, przy spokojnej emeryckiej jeździe Gold ok, ale z upływem czasu siadają mu parametry i nie ogarnie, waldemary czerwone odłóż na półkę, magic jet to optymalny stosunek jakości do ceny, dysze 2,1 za małe, czasy wtrysków to chyba podajesz na wolnych, nie wiem jak sondy stoją, ciekawe jak tam u ciebie miedź i wielozawór, przyczyn źle działającej LPG może być wiele, polecam ci szybko znaleźć kolesia co ogarnia choć troszkę temat LPG, bo ten twój DRUCIARZ to nadaje się do matiza z 3 cylindrami, a nie V8, skutkiem tego będzie szybki remont silnika bo masz pewnie za ubogo, no widzę że jesteś z Torunia, polecam ci zakład Nowotczyński - Mława, wpisz w Google, polecam kolesia, zrobił już sporo tych aut i nie słyszałem żeby coś było nie tak.
Robert, tak w skrócie, reduktor jak nowy to pociągnie, przy długim ostrym bucie nie da rady,gaz zamarznie, polecam dwa reduktory, przy spokojnej emeryckiej jeździe Gold ok, ale z upływem czasu siadają mu parametry i nie ogarnie, waldemary czerwone odłóż na półkę, magic jet to optymalny stosunek jakości do ceny, dysze 2,1 za małe, czasy wtrysków to chyba podajesz na wolnych, nie wiem jak sondy stoją, ciekawe jak tam u ciebie miedź i wielozawór, przyczyn źle działającej LPG może być wiele, polecam ci szybko znaleźć kolesia co ogarnia choć troszkę temat LPG, bo ten twój DRUCIARZ to nadaje się do matiza z 3 cylindrami, a nie V8, skutkiem tego będzie szybki remont silnika bo masz pewnie za ubogo, no widzę że jesteś z Torunia, polecam ci zakład Nowotczyński - Mława, wpisz w Google, polecam kolesia, zrobił już sporo tych aut i nie słyszałem żeby coś było nie tak.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 21 sie 2009, 21:25
- Lokalizacja: Toruń
WITAM
Podepnę się do tematu bo mam problem z instalką STAG 300 reduktor KME GOLD
Mam problem polegający na przełączaniu się z gazu na benzynę podczas dodawania gazu w trakcie ruszania lub jazdy. Podłączyłem laptopa i wyszedł błąd "NISKIE CIŚNIENIE GAZU", wcześniej problemu nie było zrobiło się tak po zatankowaniu do pełna i przejechaniu ok 2km.
Temat poruszyłem na forum LPG
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=612 ... sc&start=0
ale może ktoś z posiadaczy A8 miał takie problemy i jak je rozwiązał?
Podepnę się do tematu bo mam problem z instalką STAG 300 reduktor KME GOLD
Mam problem polegający na przełączaniu się z gazu na benzynę podczas dodawania gazu w trakcie ruszania lub jazdy. Podłączyłem laptopa i wyszedł błąd "NISKIE CIŚNIENIE GAZU", wcześniej problemu nie było zrobiło się tak po zatankowaniu do pełna i przejechaniu ok 2km.
Temat poruszyłem na forum LPG
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=612 ... sc&start=0
ale może ktoś z posiadaczy A8 miał takie problemy i jak je rozwiązał?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
- Lokalizacja: Trójmiasto
Witam.
W pierwszej kolejności obstawiam na złą jakość LPG, proponuje spuścić (będzie ciężko) i zatankować na markowej stacji jeszcze raz, jak nie pomogło, to sprawdzić filtry ciekłe i lotne, następnie wtryskiwacze, albo kalibracja albo czyszczenie, no i na końcu reduktor, jak powyższe nie pomogło to może być do regeneracji.
W pierwszej kolejności obstawiam na złą jakość LPG, proponuje spuścić (będzie ciężko) i zatankować na markowej stacji jeszcze raz, jak nie pomogło, to sprawdzić filtry ciekłe i lotne, następnie wtryskiwacze, albo kalibracja albo czyszczenie, no i na końcu reduktor, jak powyższe nie pomogło to może być do regeneracji.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
- Lokalizacja: Trójmiasto
-
- Forum Audi A8
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
- Lokalizacja: Trójmiasto