części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 97 4.2PB/LPG ] Regulacje STAG 300

robert2829
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 21 sie 2009, 21:25
Lokalizacja: Toruń

[D2 97 4.2PB/LPG ] Regulacje STAG 300

Post autor: robert2829 » 27 maja 2010, 20:35

Witam wszystkich proszę o poradę co zrobić jakie parametry ustawić w stagu 300 bo gazownik sobie nie daje rady autko jak wrzuci na trzeci bieg kolejno do góry jadąc równo czuć jakby poszarpywało nie równo pracuje silnik nie ma płynności na parkingu też lekko nim trzepie
reduktor KME GOLD
listwy valtek czerwone
Proszę o porady bo mnie już krew zalewa z tym ich ustawianiem
może dysze za małe albo zbyt duże rozwiercił na 2,1 mm
czasy wtrysku na gazie wahania 2,7 do 3,1
Ostatnio zmieniony 27 lip 2014, 12:13 przez robert2829, łącznie zmieniany 2 razy.

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 27 maja 2010, 20:49

Napisz czy dopiero założyłęś gaz,czy nabyłęś auto z zamontowaną instalacją-to jest istotne.Co do czerwonych valteków to uważam iż są to najgorsze wtryski jakie są na rynku.Miełem je w 3 autach i w każdym się posypały po 15 -20 tysiącach.Może to przez le listwy ci szarpie,miałem tak w poprzedniej a8.Na twoim miejscu wywaliłbym te valteki i założył coś normalnego np.magic jet .

robert2829
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 21 sie 2009, 21:25
Lokalizacja: Toruń

Post autor: robert2829 » 27 maja 2010, 21:11

kupiłem auto bez instalki zakładalem nową zrobiłem na niej jakieś 10.000 tak mnie wkurza ta kiepska praca silnika że szok nie wiem czy to może mieć też związek założyłem nowe świece ngk jedno elektrodowe poprzednio były boscha trzy elektrodowe

artekk

Post autor: artekk » 27 maja 2010, 21:37

Mam STAGA 300 w AQF 4.2, i chodzi idealnie. Ktoś spieprzył u Ciebie robotę.

Żeby nie tracić czasu, skontaktuj się z polecanym już na forum zakładem, może poprawią błędy : http://www.nowotczynscy.pl/

Montowałem tam gaz do trzech aut, poprawiałem jedno po paprochach z Torunia, wszystkie to 6 cylindrowe mocne niemieckie auta. Kilkunastu znajomych zamontowało tam LPG, mimo 120-160km do domu.

wojti_sopot
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 160
Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: wojti_sopot » 27 maja 2010, 21:38

Witam
Robert, tak w skrócie, reduktor jak nowy to pociągnie, przy długim ostrym bucie nie da rady,gaz zamarznie, polecam dwa reduktory, przy spokojnej emeryckiej jeździe Gold ok, ale z upływem czasu siadają mu parametry i nie ogarnie, waldemary czerwone odłóż na półkę, magic jet to optymalny stosunek jakości do ceny, dysze 2,1 za małe, czasy wtrysków to chyba podajesz na wolnych, nie wiem jak sondy stoją, ciekawe jak tam u ciebie miedź i wielozawór, przyczyn źle działającej LPG może być wiele, polecam ci szybko znaleźć kolesia co ogarnia choć troszkę temat LPG, bo ten twój DRUCIARZ to nadaje się do matiza z 3 cylindrami, a nie V8, skutkiem tego będzie szybki remont silnika bo masz pewnie za ubogo, no widzę że jesteś z Torunia, polecam ci zakład Nowotczyński - Mława, wpisz w Google, polecam kolesia, zrobił już sporo tych aut i nie słyszałem żeby coś było nie tak.

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 28 maja 2010, 10:49

ja bym wstawil tylko velteki zolte 1 ohmowe, skalibrowal je, ustawil mapy i bedzie chodzilo jak trzeba. Mam ta sama instalke, reduktor mam do 400 KM i przy dobrze zgranych parametrach jak wcisne w podloge to nawet nie pierdnie

toom_ek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 115
Rejestracja: 01 sie 2009, 13:45
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Post autor: toom_ek » 28 maja 2010, 18:04

mam stag 300 , szare valteki i kme gold i lata bez problemowo, jak daje do oporu nic sie nie dzieje tylko w fotel wgniata :mrgreen:
toom_ek

robert2829
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 21 sie 2009, 21:25
Lokalizacja: Toruń

Post autor: robert2829 » 28 maja 2010, 19:43

dzięki wszystkim muszę umówić się na przegląd w tym warsztacie z Mławy pewnie ogarnie pozdro
a jeszcze na marginesie instalka totalnie nowa miedz zasilanie 8
sondy ok
czasy wtrysków jakie podałem to są na wolnych obrotach

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 29 maja 2010, 20:47

WITAM
Podepnę się do tematu bo mam problem z instalką STAG 300 reduktor KME GOLD
Mam problem polegający na przełączaniu się z gazu na benzynę podczas dodawania gazu w trakcie ruszania lub jazdy. Podłączyłem laptopa i wyszedł błąd "NISKIE CIŚNIENIE GAZU", wcześniej problemu nie było zrobiło się tak po zatankowaniu do pełna i przejechaniu ok 2km.
Temat poruszyłem na forum LPG
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=612 ... sc&start=0
ale może ktoś z posiadaczy A8 miał takie problemy i jak je rozwiązał?

wojti_sopot
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 160
Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: wojti_sopot » 29 maja 2010, 22:18

Witam.
W pierwszej kolejności obstawiam na złą jakość LPG, proponuje spuścić (będzie ciężko) i zatankować na markowej stacji jeszcze raz, jak nie pomogło, to sprawdzić filtry ciekłe i lotne, następnie wtryskiwacze, albo kalibracja albo czyszczenie, no i na końcu reduktor, jak powyższe nie pomogło to może być do regeneracji.

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 29 maja 2010, 22:25

Gaz tankuję tylko na markowych stacjach, filtry nowe, kalibracja była.....a czyszczenie czego reduktora czy wtrysków???

wojti_sopot
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 160
Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: wojti_sopot » 29 maja 2010, 22:30

Witam
Zakładam, że instalacja szczelna i trzyma ciśnienie po redukcji, czyszczenie oczywiście wtryskiwaczy LPG, w zależności jakie tam masz, jak nie pomoże to proponuje kupić zestaw naprawczy do reduktora.

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 29 maja 2010, 22:35

Raczej zestaw naprawczy reduktora będzie użyty,ale czy jest to na tyle skomplikowane czy sam wymienię te wszystkie gumki??? Przydałby się jakiś schemat reduktora....

wojti_sopot
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 160
Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: wojti_sopot » 29 maja 2010, 22:39

Witam
Jeżeli trochę działasz w smarach i śrubach, to nie widzę problemu z wymianą, prosty demontaż i złożenie, po wymianie membrany konieczne ustawienie ciśnienia na reduktorze, autokalibracja, mapy i mnożnik na drodze.

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 29 maja 2010, 22:44

Z zabawą to nawet lubię trochę pogrzebać ale boję się że jak rozbiorę to nie złoże dlatego wolałbym mieć jakiś schemat a ty robiłeś już coś takiego?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl