Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 04 3.0MPI/LPG ] wyswietla sie chionka na zegarach

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

[D3 04 3.0MPI/LPG ] wyswietla sie chionka na zegarach

Post autor: PITER82 » 22 sty 2015, 17:43

Tak jak w temacie dzis moja kobitka wsiada jedzie do sklepu zapalila śmiatla a tu nagle wszedzie kontolki sie pala na zagarach oraz wielki czerwony wykrzyknik w kolku co to znaczy i dla czego sie tak zrobilo jaka jest przyczyna ??

Gość

Post autor: Gość » 22 sty 2015, 17:46

Jak zawsze zaczął bym od podłaczenia interfejsu :)

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 22 sty 2015, 17:57

Wstaw zdjecie zegarow, ale wielki wykrzyknik lubi zapalic sie od bardzo awaryjnego hamulca postojowego.

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 22 sty 2015, 18:57

A moze mi aku po malu lezy??bo jest nic nie robilem z nim od nowosci :)

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 22 sty 2015, 19:04

Jakby aku to na fisie u gory pokazalaby sie ikona akumulatora. Tam co radio sie wyswietla.

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 22 sty 2015, 19:08

Hmm ... to w takim razie czemu nagle wyswietla sie na fis czerwone kulko wykrzyknik abs sie wylancza nastepnie na predkosciomierzu literka p czerwona mryga oraz piszczy 3 razy ciaglym dzwiekiem ?? Stawialem na aku ze ma spadek nagly napiecia bo czesto jest tak ze jak cos robie i jest tylko na zaplonie to troszke i wywala mi slabe aku a na mmi ze za 3min wylaczy sie (taki komunikat)

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 22 sty 2015, 22:10

Są dwie możliwości : silniczek od ręcznego do wymiany/naprawy albo przepływomierz jak walnięty to też taki durny komunikat się pokaże .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 22 sty 2015, 22:27

A jak przeplywke sprawdzić czy dziala poprawnie

Gość

Post autor: Gość » 22 sty 2015, 22:29

Podpiac kompa,ustawić w blokach pomiarowych na ten kanał który okresla g/s,zapiąc 2bieg,i gaz do dechy. Przy odcince sprawdzasz pomiar i wiesz co masz.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 22 sty 2015, 22:35

zdecydowanie zacznij od naładowania aku :)

widziałem najdziwniejsze cuda na desce włącznie z pokazywaniem ikonek padniętego poziomowania świateł itp ciekawostek - przyczyną był kończący się akumulator

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 22 sty 2015, 22:51

Podpiac kompa,ustawić w blokach pomiarowych na ten kanał który okresla g/s,zapiąc 2bieg,i gaz do dechy. Przy odcince sprawdzasz pomiar i wiesz co masz.

a jak to zrobic na vagu ( mozesz mnie poprowadzic jak to zrobic krok po kroku ? )

Gość

Post autor: Gość » 23 sty 2015, 00:06

PITER82 pisze:a jak to zrobic na vagu ( mozesz mnie poprowadzic jak to zrobic krok po kroku ? )
Znajdź kanał w blokach pomiarowych silnika w ktorym sa wskazania przepływomierza. No i reszte jak opisałem :) Nie wiem jaki kanał okresla to u ciebie.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 23 sty 2015, 06:19

Zacznijmy od tego co się pali konkretnie, bo dla mnie powiedzenie "wszystkie kontrolki" i wymienianie kilku związanych z hamulcami to nie wszystkie. Powiedz dokładnie jakie się palą, jakie migają.

Kończące się tylnie hamulce też dają mruganie "P" i trzy piknięcia przy odpaleniu auta, kontrola trakcji się świeci i wykrzyknik.

Czy auto jets garażowane? Długo stało? Raz miałem sytuacje gdzie auto stało dłużej na dworze i po odpaleniu miałem dosłownie wszystkie kontrolki (świece zarowe, hamulce, abs, konta skrętu, ręcznego, poziomowania obie, check engein), wszystkie znikły gdy pojeździłem autem i przyczyną było prawdopodobnie zawilgocenie instalacji, która przy jeździe odtajała.

No podstawą do szukania czegokolwiek będzie też sprawdzenie kompem błędów.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 28 sty 2015, 17:13

Jaki powinien byc prawidlowy pomiar g/s

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 28 sty 2015, 17:24

PITER82 pisze:Jaki powinien byc prawidlowy pomiar g/s
Dla 3.0 220KM - nowa 176g

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl