![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 00 ] Podpora wału - wymiana
-
- Super Klubowicz
- Posty: 925
- Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
- Lokalizacja: Lubin
Nie wiem jak w Audi ale w BMW można było samemu wymienić podporę wału oraz ten krzyżak, tylko przy wymianie krzyżaka należało sobie zaznaczyć strony łączenia tak żeby później połączyć identycznie wał, bo przy jakiejś pomyłce wał do wyważania.
Ale czy podobnie jest w Audi nie wiem, dopiero się jej uczę.
Ale czy podobnie jest w Audi nie wiem, dopiero się jej uczę.
- grim
- Forum Audi A8
- Posty: 224
- Rejestracja: 18 sty 2010, 22:29
- Lokalizacja: Puritania
-
- Super Klubowicz
- Posty: 511
- Rejestracja: 24 paź 2009, 01:47
- Lokalizacja: Pomorskie
Wydaje mi się że tak: Luz na końcówkach drążka kierowniczego, do tego przyhamowane opony (na wyważarce chodziły góra-dół)grim pisze: Sergio... doszedłeś do tego co powodowało u Ciebie te drgania ?
kolega SMOLI miał też drgania u siebie i z tego co pamiętam zawieszenie wymienił, opony nowe a na końcu okazało się że drgania powodowało podobno sprzęgło hydrokinetyczne w skrzyni i remont robił.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 39
- Rejestracja: 18 cze 2014, 14:31
- Lokalizacja: Sosnowiec
Witam. Panowie powiedzcie mi jak jest z tymi podporami. Czy rączki podpory które się dokreca do podwozia są jednakowej długości? Bo u mnie stara miała jedna krotsza jedna dłuższa. W dodatku od góry obudowa widać ze była rozwijana i spawana. Chce ja wymienić lecz na allegro wszystkie podpory mają te rączka jednakowej długości.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 78
- Rejestracja: 06 lut 2014, 20:14
- Lokalizacja: Piła
Cześć.
Ja kupowałem podporę na allegro i co prawda nie było mnie przy montażu ale mechanik nie zgłaszał problemów:
http://allegro.pl/show_item.php?item=4793280690
Problemem okazały się jednak efekty wymiany podpory w postaci wibracji wału w zakresie 30-40km/h... niby mechaniory poznaczyli wał żeby był tak samo złożony ale niestety wystąpiły wspomniane skutki uboczne. Niemniej charakterystyczne pukanie zostało i obnażyło zerwaną poduszkę skrzyni....
Sprawdź dokładnie co jest zwalone zanim ruszysz podporę!
U mnie również słychać metaliczne puknięcie przy ruszaniu ale wewnątrz wału i niestety problem wciąż nie jest rozwiązany....
Ja kupowałem podporę na allegro i co prawda nie było mnie przy montażu ale mechanik nie zgłaszał problemów:
http://allegro.pl/show_item.php?item=4793280690
Problemem okazały się jednak efekty wymiany podpory w postaci wibracji wału w zakresie 30-40km/h... niby mechaniory poznaczyli wał żeby był tak samo złożony ale niestety wystąpiły wspomniane skutki uboczne. Niemniej charakterystyczne pukanie zostało i obnażyło zerwaną poduszkę skrzyni....
Sprawdź dokładnie co jest zwalone zanim ruszysz podporę!
U mnie również słychać metaliczne puknięcie przy ruszaniu ale wewnątrz wału i niestety problem wciąż nie jest rozwiązany....
- robertas
- Super Klubowicz
- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask
btuner, jak masz pukniecia podczas ruszania, to sprawdz sobie zawieszenie tylnego dyfra, moze masz na nim gumy oberwane, i przy ruszaniu wykreca go i puka o bude 
czeskii, moze ktos wczesniej Twoja podpore regenerowal, i w jakis dziwny sposob rozcinajac i spawajac wymienil to lozysko... Z tego co pamietam, nozki maja byc rowne, bynajmniej u mnie bylo tak i przed i po wymianie

czeskii, moze ktos wczesniej Twoja podpore regenerowal, i w jakis dziwny sposob rozcinajac i spawajac wymienil to lozysko... Z tego co pamietam, nozki maja byc rowne, bynajmniej u mnie bylo tak i przed i po wymianie

-
- Forum Audi A8
- Posty: 39
- Rejestracja: 18 cze 2014, 14:31
- Lokalizacja: Sosnowiec
na bank przenosi, bo u mnie tez tak było, wydawało się jakby coś w wale było, a co do wymiany gratów na wale to 160 zł przegub a trzeba x2, 170 podpora i 250 wyważenie, ogólnie troche lepiej ale i tak kaszana, teraz już bym w to nie inwestował tylko najlepiej szukać dobrej używki, po pierwsze te przeguby z allegro to kaszana jakich mało ... malutki luz już na wstępie mają ( ale lepsze niż miałem bo tamte to tragedia ), tam gdzie wyważałem wał regenerują je również dla ASO, z gościem gadałem z pół h na temat naprawy tego wału, i mówi, że te przeguby to o ch... rozbić, on ma ori przeguby które kosztują 490 zł netto sztuka, podpora ponad 200 też, ogólnie u nich, naprawa wału to około 1200-1500 zł jeżeli nie trzeba trzpieni wymieniać i krzyżaka.
Ja niestety nie wiedziałem tego bo tak to wolałbym dołożyć raz tyle kasy i mieć cacy wszystko, no ale trudno, jak sie to rozpadnie, a mam nadzieje, że nie gdy ja będę w posiadaniu audi to już lepiej szukać używki, tyle że ja mam 2.8 w manualu a na internetach same do 4.2 chodzą....
Ja niestety nie wiedziałem tego bo tak to wolałbym dołożyć raz tyle kasy i mieć cacy wszystko, no ale trudno, jak sie to rozpadnie, a mam nadzieje, że nie gdy ja będę w posiadaniu audi to już lepiej szukać używki, tyle że ja mam 2.8 w manualu a na internetach same do 4.2 chodzą....