części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

D-trójka "Audik" 2003 + cutouts 'by ManiekJames

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

D-trójka "Audik" 2003 + cutouts 'by ManiekJames

Post autor: ManiekJames » 26 sty 2015, 21:37

Cześć Wszystkim !! <hihi>

Mam na imię Mariusz - a na wszystkich forach i w Klubach samochodowych mówią mi "MJ" eMdżeJ :P
Na forum A8 jestem od końca zeszłego roku - poszukiwałem Audi - tego jedynego!!...

Poprzednio jeździliśmy sobie przez 5 lat Laguną II 2004r, i zmieniłem przez ten czas te autko nie do poznania ;)
W klubie "RLKP" jestem do dziś dzień i działam prężnie jako Boss regionu WLKP.
Spoty, Zloty, Zjazdy, Akcje, Konkursy - to norma dla Nas.
.
.
.
Teraz przyszła pora na zmianę autka i .... no właśnie - i kupiliśmy w Listopadzie 2014r. w pełni zadbaną A8 D3 z 2003r. z bardzo bogatą przeszłością serwisową <hura>

Silnik - jedyny i słuszny 4.2 mpi BFM 334KM !!
Był on już zagazowany - lecz niestety w dość lichą instalację LPG... może nie kiepską - co za słabą do tej mocy :P
Aaaaa w bagażniku - ktoś sobie wymarzył 2 butle LPG <hmm>
Jedna w kole 60l, a druga za siedzeniem - walec 80l.
Czyyyli włazi do niej ok. 112l. !!!!!! nooo i tak da się jeździć - mimo mniejszej pojemności bagażnika, ale Nam to nie przeszkadza.
............................................................................................

TAKA PRZYJECHAŁA:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Nooo i nie do końca "dobra" instalacja LPG - bo jak się przydeptało to trochę powyżej 5tyś obrotów już gwizdało że brak gazu - trzeba było wyłączyć i włączyć LPG <niewiem>

Obrazek


Noooo oprócz wymiany rozrządu, filtrów, świeczek, płynów, syreny alarmu, zbiornika płynu chłodzącego, czujnika jakości powietrza, osłony głośnika drzwi kierowcy, palników Xenonów, paska i rolek akcesoriów, montażu CB i montażu kamerki - najważniejsza była zmiana instalacji LPG - czyli wtrysków, rurek i reduktora. <amasz>

Kupiłem wtryski HANY zielone, elektrozawór podwójny i reduktor podwójny TWIN KME (podobno do 400KM :P )

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Noooo a na sam koniec - w sumie to przed 3 dniami <okioki> zmieniłem końcowy wydech, czyli tłumiki i końcówki robione/spawane/projektowane na wymiar - naaaa coś a'la S8 - ale w SPORO mniejszych kosztach.
W oryginale brakowało mi stanowczo dźwięku V8 z tył samochodu - taka ciiisza była... już nie ma - miód dla uszu <dance>

Teraz jak wjeżdżam do naszej gelerii na parking podziemny - ZAWSZE deptam delikatnie - i przeżywam za każdym razem "orgazm" :P nie wstydze sie a co !!

Obrazek

Obrazek

Obrazek


POZDRAWIAM wszystkich <papapa> i do zobaczenia na Zlocie/Spotach itp.

ps: sorry za jakość zdjęć - muszę porobić w końcu aparatem :D

pps: aha i sorry za ramki rejestracyjne - to jedyny akcent do drugiego/starego Klubu <hehe>
Ostatnio zmieniony 16 maja 2016, 00:48 przez ManiekJames, łącznie zmieniany 2 razy.

Gość

Post autor: Gość » 26 sty 2015, 21:44

No to jak ją zatankujesz na full to do Hiszpani dojedziesz :)
Wydechy ciekawa sprawa :)

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 26 sty 2015, 21:58

Nooo w sumie pełen BP + pełen LPG ... hyhyhy kawałek sie pojedzie :)
...
a wydechy na początku troszkę zbytnio basowały w kabinie, aż Żonka powiedziała że popsułem Audika :P - ale na szczęście się "wypaliły" i teraz i jej się podoba - jest jak trzeba !!
Pozdrawiam !!

Gość

Post autor: Gość » 26 sty 2015, 21:59

Sam z wydechami modziłeś?

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 26 sty 2015, 22:13

Nie nie - tyle nie potrafię :P

Więc:
Rozrząd i wszelkie naprawy/wymiany - sam,
LPG pomagałem kumplowi co się tym zajmuje,
Wydechy - nie spawam :P byłem u znajomego w Ostrowie WLKP w firmie "TŁUMIX"
Pozdrawiam !!

Dymian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 337
Rejestracja: 21 mar 2011, 11:24
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Dymian » 26 sty 2015, 22:29

Kawał fajnego wozu.

Walec za kanapą jest maksymalnej wielkości jaką się tam da upchać?

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 26 sty 2015, 22:37

Widzę że nie możesz usiedzieć na miejscu i cały czas coś modzisz <okioki>
Zastanawia mnie dlaczego w zbiorniczku wyrównawczym masz niebieski płyn <hmm>

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 26 sty 2015, 22:44

Gratki kolego :) ,nie mogę się nadziwić z tymi dwoma butlami :), kamerkę podłączałeś pod stałe napięcie?

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 26 sty 2015, 23:48

Dymian pisze:Kawał fajnego wozu.
Walec za kanapą jest maksymalnej wielkości jaką się tam da upchać?
Dzięki :) ... nooo w sumie raczej tak, bo po bokach ma po 4cm ok. od dołu też ze 4 gdzie jest też stelaż i od góry może 1cm :)
Wrzuce zdjęcia później.
123mielony pisze:Widzę że nie możesz usiedzieć na miejscu i cały czas coś modzisz <okioki>
Zastanawia mnie dlaczego w zbiorniczku wyrównawczym masz niebieski płyn <hmm>
ooooj tak ciągle coś, a i na pewno nie skończy sie to zbyt szybko :P
a czemu niebieski <niewiem> .... bo taki miałem nowy koncentrat w 6 butelkach po 1l. do rozrobienia z wodą demineralizowaną pół na pół <hehe>
jordan233 pisze:Gratki kolego :) ,nie mogę się nadziwić z tymi dwoma butlami :), kamerkę podłączałeś pod stałe napięcie?
też mi sie podoba takie rozwiązanie - dużo LPG włazi ;)
... a co do kamerki (jak i CB :P) skubańce mnie pokonały jak narazie, bo chciałem je pod zapalniczki podłączyć od wewnątrzn- a tu lipa bo tam jest stałe napięcie <lipa>
i w wolnym czasie poszukam w skrzynkach aktywnego + po zapłonie aby same sie uruchamiały i kamerka i CB ;)

r4q
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 228
Rejestracja: 18 lis 2013, 19:53
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: r4q » 27 sty 2015, 07:47

Ładne autko i fajnie, że ostro przy nim majstrujesz :) Pewnie paru ciekawych rzeczy się doczekamy :D

A te 2 butle LPG to trochę szok :D ale jak Ci nie przeszkadza mniejszy bagażnik to na długie wycieczki jak znalazł :)

gratulacje zakupu i bezawaryjności :)

Dymian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 337
Rejestracja: 21 mar 2011, 11:24
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Dymian » 27 sty 2015, 11:12

2 butle to nawet w e36 widziałem.
Ogólnie jestem tylko zdziwiony jej pojemnościami w powyższej audi- chociaż 2x15-20l więcej się spodziewałem.

Zaczepiaj jakieś go pro i daj posłuchać jak wydech pod obciążeniem pracuje ;)

Motostacja

Post autor: Motostacja » 27 sty 2015, 12:12

Gratki auta całkiem fajne

z tego co widze masz niebieski płyn chłodniczy ? powinien byc czerwony ?

reduktor mozna łądnie schować pod puszke filtra powietrza i juz wgl była by malina z tym LPg prawie nie było by go widać :)

2 butle hmmm w sumie to zazdroszcze choc mi by wystarczyła 80l , a mecze troche sie ze swoja 60 :<

Gość

Post autor: Gość » 27 sty 2015, 12:19

Tak serio to nie wiem co za różnica jaki kolor płynu jak większośc ma te same przeznaczenie. Ja miałem kilka lat petrygo i nic się nie stało z tego powodu. Teraz mam g12 i zóltawo czasem wygląda :)

Motostacja

Post autor: Motostacja » 27 sty 2015, 13:02

hmm tego nie wiem nie jestem chemikiem po prostu wiem ze audi zaleca czerwony g12 np febi taki leje ja do vw audi itp które mam

pytam z ciekawości niebieskiego jeszcze nie widziałem

choc powiem Ci ze w motocyklu ktoś mi zalał nieodpowiedni i musiałem 2 razy płukac cały układ i chłodnice zeby pozbyc sie zbrylonego płynu :) dodatkowo padł przez to termostat

Gość

Post autor: Gość » 27 sty 2015, 13:07

Układ cisnieniowy chłodnice aluminiowe to wiekszośc płynow ma te same parametry.

A co do wydechu kolegi to czy zdradzi koszt operacji dorabiania tłumików?
Chetnie bym cos do D2 wystrugał ale jesli wyjdzie dużo to pozostane przy własnej konstrukcji :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl