D-trójka "Audik" 2003 + cutouts 'by ManiekJames
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
D-trójka "Audik" 2003 + cutouts 'by ManiekJames
Cześć Wszystkim !!
Mam na imię Mariusz - a na wszystkich forach i w Klubach samochodowych mówią mi "MJ" eMdżeJ
Na forum A8 jestem od końca zeszłego roku - poszukiwałem Audi - tego jedynego!!...
Poprzednio jeździliśmy sobie przez 5 lat Laguną II 2004r, i zmieniłem przez ten czas te autko nie do poznania
W klubie "RLKP" jestem do dziś dzień i działam prężnie jako Boss regionu WLKP.
Spoty, Zloty, Zjazdy, Akcje, Konkursy - to norma dla Nas.
.
.
.
Teraz przyszła pora na zmianę autka i .... no właśnie - i kupiliśmy w Listopadzie 2014r. w pełni zadbaną A8 D3 z 2003r. z bardzo bogatą przeszłością serwisową <hura>
Silnik - jedyny i słuszny 4.2 mpi BFM 334KM !!
Był on już zagazowany - lecz niestety w dość lichą instalację LPG... może nie kiepską - co za słabą do tej mocy
Aaaaa w bagażniku - ktoś sobie wymarzył 2 butle LPG
Jedna w kole 60l, a druga za siedzeniem - walec 80l.
Czyyyli włazi do niej ok. 112l. !!!!!! nooo i tak da się jeździć - mimo mniejszej pojemności bagażnika, ale Nam to nie przeszkadza.
............................................................................................
TAKA PRZYJECHAŁA:
Nooo i nie do końca "dobra" instalacja LPG - bo jak się przydeptało to trochę powyżej 5tyś obrotów już gwizdało że brak gazu - trzeba było wyłączyć i włączyć LPG <niewiem>
Noooo oprócz wymiany rozrządu, filtrów, świeczek, płynów, syreny alarmu, zbiornika płynu chłodzącego, czujnika jakości powietrza, osłony głośnika drzwi kierowcy, palników Xenonów, paska i rolek akcesoriów, montażu CB i montażu kamerki - najważniejsza była zmiana instalacji LPG - czyli wtrysków, rurek i reduktora.
Kupiłem wtryski HANY zielone, elektrozawór podwójny i reduktor podwójny TWIN KME (podobno do 400KM )
Noooo a na sam koniec - w sumie to przed 3 dniami <okioki> zmieniłem końcowy wydech, czyli tłumiki i końcówki robione/spawane/projektowane na wymiar - naaaa coś a'la S8 - ale w SPORO mniejszych kosztach.
W oryginale brakowało mi stanowczo dźwięku V8 z tył samochodu - taka ciiisza była... już nie ma - miód dla uszu <dance>
Teraz jak wjeżdżam do naszej gelerii na parking podziemny - ZAWSZE deptam delikatnie - i przeżywam za każdym razem "orgazm" nie wstydze sie a co !!
POZDRAWIAM wszystkich <papapa> i do zobaczenia na Zlocie/Spotach itp.
ps: sorry za jakość zdjęć - muszę porobić w końcu aparatem
pps: aha i sorry za ramki rejestracyjne - to jedyny akcent do drugiego/starego Klubu <hehe>
Mam na imię Mariusz - a na wszystkich forach i w Klubach samochodowych mówią mi "MJ" eMdżeJ
Na forum A8 jestem od końca zeszłego roku - poszukiwałem Audi - tego jedynego!!...
Poprzednio jeździliśmy sobie przez 5 lat Laguną II 2004r, i zmieniłem przez ten czas te autko nie do poznania
W klubie "RLKP" jestem do dziś dzień i działam prężnie jako Boss regionu WLKP.
Spoty, Zloty, Zjazdy, Akcje, Konkursy - to norma dla Nas.
.
.
.
Teraz przyszła pora na zmianę autka i .... no właśnie - i kupiliśmy w Listopadzie 2014r. w pełni zadbaną A8 D3 z 2003r. z bardzo bogatą przeszłością serwisową <hura>
Silnik - jedyny i słuszny 4.2 mpi BFM 334KM !!
Był on już zagazowany - lecz niestety w dość lichą instalację LPG... może nie kiepską - co za słabą do tej mocy
Aaaaa w bagażniku - ktoś sobie wymarzył 2 butle LPG
Jedna w kole 60l, a druga za siedzeniem - walec 80l.
Czyyyli włazi do niej ok. 112l. !!!!!! nooo i tak da się jeździć - mimo mniejszej pojemności bagażnika, ale Nam to nie przeszkadza.
............................................................................................
TAKA PRZYJECHAŁA:
Nooo i nie do końca "dobra" instalacja LPG - bo jak się przydeptało to trochę powyżej 5tyś obrotów już gwizdało że brak gazu - trzeba było wyłączyć i włączyć LPG <niewiem>
Noooo oprócz wymiany rozrządu, filtrów, świeczek, płynów, syreny alarmu, zbiornika płynu chłodzącego, czujnika jakości powietrza, osłony głośnika drzwi kierowcy, palników Xenonów, paska i rolek akcesoriów, montażu CB i montażu kamerki - najważniejsza była zmiana instalacji LPG - czyli wtrysków, rurek i reduktora.
Kupiłem wtryski HANY zielone, elektrozawór podwójny i reduktor podwójny TWIN KME (podobno do 400KM )
Noooo a na sam koniec - w sumie to przed 3 dniami <okioki> zmieniłem końcowy wydech, czyli tłumiki i końcówki robione/spawane/projektowane na wymiar - naaaa coś a'la S8 - ale w SPORO mniejszych kosztach.
W oryginale brakowało mi stanowczo dźwięku V8 z tył samochodu - taka ciiisza była... już nie ma - miód dla uszu <dance>
Teraz jak wjeżdżam do naszej gelerii na parking podziemny - ZAWSZE deptam delikatnie - i przeżywam za każdym razem "orgazm" nie wstydze sie a co !!
POZDRAWIAM wszystkich <papapa> i do zobaczenia na Zlocie/Spotach itp.
ps: sorry za jakość zdjęć - muszę porobić w końcu aparatem
pps: aha i sorry za ramki rejestracyjne - to jedyny akcent do drugiego/starego Klubu <hehe>
Ostatnio zmieniony 16 maja 2016, 00:48 przez ManiekJames, łącznie zmieniany 2 razy.
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
Dzięki ... nooo w sumie raczej tak, bo po bokach ma po 4cm ok. od dołu też ze 4 gdzie jest też stelaż i od góry może 1cmDymian pisze:Kawał fajnego wozu.
Walec za kanapą jest maksymalnej wielkości jaką się tam da upchać?
Wrzuce zdjęcia później.
ooooj tak ciągle coś, a i na pewno nie skończy sie to zbyt szybko123mielony pisze:Widzę że nie możesz usiedzieć na miejscu i cały czas coś modzisz <okioki>
Zastanawia mnie dlaczego w zbiorniczku wyrównawczym masz niebieski płyn
a czemu niebieski <niewiem> .... bo taki miałem nowy koncentrat w 6 butelkach po 1l. do rozrobienia z wodą demineralizowaną pół na pół <hehe>
też mi sie podoba takie rozwiązanie - dużo LPG włazijordan233 pisze:Gratki kolego ,nie mogę się nadziwić z tymi dwoma butlami , kamerkę podłączałeś pod stałe napięcie?
... a co do kamerki (jak i CB ) skubańce mnie pokonały jak narazie, bo chciałem je pod zapalniczki podłączyć od wewnątrzn- a tu lipa bo tam jest stałe napięcie <lipa>
i w wolnym czasie poszukam w skrzynkach aktywnego + po zapłonie aby same sie uruchamiały i kamerka i CB
Gratki auta całkiem fajne
z tego co widze masz niebieski płyn chłodniczy ? powinien byc czerwony ?
reduktor mozna łądnie schować pod puszke filtra powietrza i juz wgl była by malina z tym LPg prawie nie było by go widać
2 butle hmmm w sumie to zazdroszcze choc mi by wystarczyła 80l , a mecze troche sie ze swoja 60 :<
z tego co widze masz niebieski płyn chłodniczy ? powinien byc czerwony ?
reduktor mozna łądnie schować pod puszke filtra powietrza i juz wgl była by malina z tym LPg prawie nie było by go widać
2 butle hmmm w sumie to zazdroszcze choc mi by wystarczyła 80l , a mecze troche sie ze swoja 60 :<
hmm tego nie wiem nie jestem chemikiem po prostu wiem ze audi zaleca czerwony g12 np febi taki leje ja do vw audi itp które mam
pytam z ciekawości niebieskiego jeszcze nie widziałem
choc powiem Ci ze w motocyklu ktoś mi zalał nieodpowiedni i musiałem 2 razy płukac cały układ i chłodnice zeby pozbyc sie zbrylonego płynu dodatkowo padł przez to termostat
pytam z ciekawości niebieskiego jeszcze nie widziałem
choc powiem Ci ze w motocyklu ktoś mi zalał nieodpowiedni i musiałem 2 razy płukac cały układ i chłodnice zeby pozbyc sie zbrylonego płynu dodatkowo padł przez to termostat