części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 10 4.2TDI ] Korba wyszła bokiem

daniel74
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 15 sty 2015, 07:55
Lokalizacja: zielona góra

[D3 10 4.2TDI ] Korba wyszła bokiem

Post autor: daniel74 » 30 sty 2015, 09:25

Mam mały problem a więc z mojego silnika 4.2tdi wyszła korba bokiem model d4.
Mój mechanik odradza mi zakup drugiego silnika tej samej generacji tylko
chce kupić słupek z głowicą,wtryskami z modelu d3 i uzbroić go w podzespoły z mojego
silnika.Manewr ten ma służyć brakiem awaryjności ponieważ jak on twierdzi w nowym modelu jest silnik zrobiony z innej stali ,jest jakby lżejszy i nie tak solidny jak to było w modelu d3.Napiszcie czy to co on mówi ma sens czy lepiej nie kombinować i kupić cały silnik uzbrojony z tego samego modelu
Ostatnio zmieniony 30 sty 2015, 12:35 przez daniel74, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 30 sty 2015, 10:42

Cały silnik nowy
jak to później komuś sprzedaż z innym silnikiem... ?

ernesto

Post autor: ernesto » 30 sty 2015, 10:50

daniel74, a jaka była przyczyna tej awarii ? Auto ma dwa lata, co servis na to ?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 30 sty 2015, 11:39

Wydaje mi się, że auto ma 5 lat więc serwis już się nie wypowie na ten temat ;P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

daniel74
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 15 sty 2015, 07:55
Lokalizacja: zielona góra

Post autor: daniel74 » 30 sty 2015, 11:49

Jeżeli chodzi o odsprzedaż dalej to fakt póżniej będę musiał się tłumaczyć.A co przyczyn awarii to podczas wyprzedzania dodałem ful gazu i turbo zaczęło pompować olej z silnika i nie mogłem auta zatrzymać ani zgasić.Wreszcie ostro nacisnąłem na hamulec i go ztłamsiłem i zgasł na dobre.Zbadałem temat to do serwisu w Lubinie zgłosiło się już ośmiu szczęściarzy z tym przypadkiem,pytanie pozostaje ilu zgłosiło się w całej Polsce a ilu tak jak ja nie przyjechali tam.Ja nie pojechałem bo auto ma 135000 km i ma już przeszło 4lata to raczej żadna gwarancja mnie nie obejmuje

ernesto

Post autor: ernesto » 30 sty 2015, 11:57

Chore dosłownie, przecież to ewidentnie nie jest pojedynczy przypadek czy jakiś wyjątek. Spróbuj coś wywalczyć.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 30 sty 2015, 12:05

Nie mogłeś zatrzymać auta ani zgasić? Ładne kwiatki. Ja tez bym coś spróbował walczyć.

Był taki sławny przypadek w Stanach jak facetowi w fordzie przez usterkę jakiegoś układu auto odmówiło posłuszeństwa. Wtedy jechał 120 na godzne autostradą i nie mógł nawet zwolnić. Dostał milion odszkodowania i podpisał ugodę, że nigdy więcej nie poruszy tego tematu :D

Taka dygresja... ;)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Bartul
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 22 gru 2013, 13:04
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Bartul » 30 sty 2015, 12:07

"wściekły diesel" to nie jest dziwne że korba wyszła bokiem, po prostu wada turbiny ze olej puszcza!

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 30 sty 2015, 12:13

daniel74, Rocznik 2010 czy 2013?
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 30 sty 2015, 12:15

Nie no przeciez napisał, ze auto ma już 4 lata a w profilu ma rocznik 2010...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Lakier

Post autor: Lakier » 30 sty 2015, 12:21

Nie kombinuj z innym silnikiem. Bedziesz musial wtedy przerabiac tez oprogramowanie sterownika silnika. W takim samochodzie jest to bardzo uciazliwe, poniewaz pozniej trudno cos zdiagnozowac itd.

Twoja usterka wynika bardziej z wady turbiny, niz z wady silnika.

Gość

Post autor: Gość » 30 sty 2015, 13:00

No nieźle,w D3 były cyrki z V10 tu juz się po kilku latach zaczynaja wady turbin i uj wie co jeszcze... <lipa>

Mechanik kombinuje może dobrze ale skoro turbo lipne to co da inny silnik? A nawet jesli to swap w D4 cięzka sprawa elektroniczna.

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 30 sty 2015, 13:21

ASO wymieni ci cały silnik na nowy tylko dobrze to opisz i zgłoś do Poznania.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 30 sty 2015, 18:53

i weź tu kup d4 , wydaje mi sie ze coraz wiecej takich tematów na forum bedzie bo auta maja coraz więcej najechane

siwy71
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 10 sie 2013, 11:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: siwy71 » 30 sty 2015, 20:16

Silnik poprostu dostal samozaplonu i tutaj wina leżała po stronie turbo (moze zle traktowane) a mogl tez byc zbyt duzy poziom oleju i zassal przez odme (choc w tym przypadku troche mniej prawdopodobne.W autach z automatyczna skrzynia zbyt wiele nie zrobisz, co najwyzej mozesz mu zadusic dolot, a w twoim przypadku mozliwe, ze juz ten olej wypil.
Pamietaj, ze wiekszosc elementow silnika dostala po dupie, wkrecil sie na nie naturalne obroty i zapewne miał niedostateczna ilosc smarowania, wiec ja bym szukal drugiego motoru.
Moze mechanikowi chodzilo o blok silnika -aluminium/zzeliwo

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl