Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 95 4.2PB ] jak sprawdzić stan pierścieni

shultz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 58
Rejestracja: 19 lip 2014, 11:48
Lokalizacja: Rzeszów

[D2 95 4.2PB ] jak sprawdzić stan pierścieni

Post autor: shultz » 31 sty 2015, 10:35

jak w temacie Panowie. pacjent d2 pre FL 4,2
Ostatnio zmieniony 31 sty 2015, 12:23 przez shultz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 31 sty 2015, 13:26

jedyne co bez sciągania ich to mierzyć ciśnienie na cylindrach i ewentualna próba olejowa przy pomiarze...

shultz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 58
Rejestracja: 19 lip 2014, 11:48
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: shultz » 31 sty 2015, 14:55

cisnienie mierzone na każdym po ok 11
a jak robi się tę próbę olejową? obawiam się, że mam problem, bo tydzień temu robiłem głowice i mimo kompletu znowu zjadło mi olej... jak okaże się ze pierścionki...to chyba się pochlastam..

Bartul
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 22 gru 2013, 13:04
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Bartul » 31 sty 2015, 15:31

U mnie wychodzi miedzy 11,9 a 11,1 próba olejowa na na cylindrze gdzie było najmniejsze ciśnieni wyszło 13,3 srednio większość samochodów po zalaniu oleju cisnienie wzrastało o 2bary, na 3000km dolałem 300mil oleju i mam wyciek z silnika.
Wlewasz do cylindra ok3-5cm3 oleju i mierzysz cisnienie potem najlepiej odessać ile sie da.
Pomiary robione na ciepłym silniku.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 01 lut 2015, 13:22

u mnie wychodzi po ponad 13 a i tak lubi olej :P

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 01 lut 2015, 14:47

U mnie ciśnienie jak sprawdzałem również było ok. A po Wymianie pierścionków, spalanie oleum spadło i to znacząco.
Dodatkowo dodam że szpary na zamkach w pierścieniach były gigantyczne, a nowe założone miały w granicach fabrycznych szparek. Gdzieś to tam opisywałem na forum.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 01 lut 2015, 15:17

Na zużycie oleju głównie mają wpływ pierścienie olejowe. Ja w jednym ze swoich aut miałem ogromne zużycie oleju a kompresja ok 16bar na każdym z tego względu że olej doszczelniał tłok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl