Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 04 4.0TDI] Właśnie wycieka mi jakiś płyn.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

[D3 04 4.0TDI] Właśnie wycieka mi jakiś płyn.

Post autor: drago_o » 31 sty 2015, 17:09

Witam,

Wlasnie wycieka mi jakis przezroczysty plyn z oslony/progu pod kierowca. Co to move byc I czy jechac do domu czy czekac na lawete?

Temperature wysoko rosnie ale teraz juz auto ostyglo...
Ostatnio zmieniony 01 lut 2015, 08:25 przez drago_o, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 31 sty 2015, 18:18

Bez zlokalizowania wycieku nic nie powinieneś robić , może tylko któryś przewód pękł lub opaska .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 31 sty 2015, 20:00

Już mnie znajomy ściągą lawetom. Błędy to :


2 Faults Found:
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 84 /min
Torque: 27.3 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 9.9 %
Voltage: 8.21 V
Duty Cycle: 9.9 %
Duty Cycle: 9.9 %
Temperature: 8.1°C

18308 - Coolant Fan Control 2: Open or Short to Ground
P1900 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 21 /min
Torque: 31.2 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 9.9 %
Voltage: 7.37 V
Duty Cycle: 0.4 %
Duty Cycle: 9.9 %
Temperature: -5.4°C


Czy wystąpienie tego błędu na obu może być spowodowane bezpiecznikiem lub jakimś niestykiem?

Wyciek to był gotujący się płyn, teraz pytanie co sądzicie o błędach? Gdzie zacząć szukać? jakieś bezpieczniki, styczniki?



Przeglądam log nowy na auto scan i mam pełno błędów odnośnie prądu, za niskie napięcie, zwarcie i inne... To dlaytego, że podczas diagnozowania mam słaby aku? Czy związane z usterką? spróbuje wykasować wszystkie błędy i jeszczre raz sprawdzic na zapalonym...

Jeden wiatrak chodzi po odpaleniu(chyba w trybie awaryjnym: skręca się na maksymalne obroty i na chwile zwalnia i znowu na maksa...) mi się zagotowal przy sporych obrotach... Możliwe ze drugi się spalił po prostu?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl