Witam,
Wlasnie wycieka mi jakis przezroczysty plyn z oslony/progu pod kierowca. Co to move byc I czy jechac do domu czy czekac na lawete?
Temperature wysoko rosnie ale teraz juz auto ostyglo...
![]() |
![]() |
[D3 04 4.0TDI] Właśnie wycieka mi jakiś płyn.
[D3 04 4.0TDI] Właśnie wycieka mi jakiś płyn.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2015, 08:25 przez drago_o, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Już mnie znajomy ściągą lawetom. Błędy to :
2 Faults Found:
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 84 /min
Torque: 27.3 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 9.9 %
Voltage: 8.21 V
Duty Cycle: 9.9 %
Duty Cycle: 9.9 %
Temperature: 8.1°C
18308 - Coolant Fan Control 2: Open or Short to Ground
P1900 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 21 /min
Torque: 31.2 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 9.9 %
Voltage: 7.37 V
Duty Cycle: 0.4 %
Duty Cycle: 9.9 %
Temperature: -5.4°C
Czy wystąpienie tego błędu na obu może być spowodowane bezpiecznikiem lub jakimś niestykiem?
Wyciek to był gotujący się płyn, teraz pytanie co sądzicie o błędach? Gdzie zacząć szukać? jakieś bezpieczniki, styczniki?
Przeglądam log nowy na auto scan i mam pełno błędów odnośnie prądu, za niskie napięcie, zwarcie i inne... To dlaytego, że podczas diagnozowania mam słaby aku? Czy związane z usterką? spróbuje wykasować wszystkie błędy i jeszczre raz sprawdzic na zapalonym...
Jeden wiatrak chodzi po odpaleniu(chyba w trybie awaryjnym: skręca się na maksymalne obroty i na chwile zwalnia i znowu na maksa...) mi się zagotowal przy sporych obrotach... Możliwe ze drugi się spalił po prostu?
2 Faults Found:
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 84 /min
Torque: 27.3 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 9.9 %
Voltage: 8.21 V
Duty Cycle: 9.9 %
Duty Cycle: 9.9 %
Temperature: 8.1°C
18308 - Coolant Fan Control 2: Open or Short to Ground
P1900 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 21 /min
Torque: 31.2 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 9.9 %
Voltage: 7.37 V
Duty Cycle: 0.4 %
Duty Cycle: 9.9 %
Temperature: -5.4°C
Czy wystąpienie tego błędu na obu może być spowodowane bezpiecznikiem lub jakimś niestykiem?
Wyciek to był gotujący się płyn, teraz pytanie co sądzicie o błędach? Gdzie zacząć szukać? jakieś bezpieczniki, styczniki?
Przeglądam log nowy na auto scan i mam pełno błędów odnośnie prądu, za niskie napięcie, zwarcie i inne... To dlaytego, że podczas diagnozowania mam słaby aku? Czy związane z usterką? spróbuje wykasować wszystkie błędy i jeszczre raz sprawdzic na zapalonym...
Jeden wiatrak chodzi po odpaleniu(chyba w trybie awaryjnym: skręca się na maksymalne obroty i na chwile zwalnia i znowu na maksa...) mi się zagotowal przy sporych obrotach... Możliwe ze drugi się spalił po prostu?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG